نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
حامد لک - پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حامد لک از سوی کمیته انضباطی به یک جلسه محرومیت تعلقی محکوم شد و بازی با پیکان را از دست نداد تا خیال کادر فنی پرسپولیس راحت باشد.

پرسپولیس در بازی با پیکان با برد به قهرمانی می‌رسد اما حریف دسته و پا بسته ای رو به روی آن‌ها قرار نخواهد گرفت. حریف پرسپولیس در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر توانست سپاهان را متوقف کند عامل اصلی رسیدن پرسپولیس به صدر جدول بود.

یکی از مهم ترین تاکتیک‌های پیکان برای تحت فشار قرار دادن حریف ارسال اوت‌های نادر محمدی است که از نیمه زمین حریف به بعد تا دروازه حریف می‌رسند و روی هوا برای پیکان موقعیت ایجاد می‌شود. در بازی رفت پیکان و پرسپولیس این حامد لک بود که با خروج‌های به موقع خود توانست تاکتیک اصلی حریف را خنثی کند و باعث برتری تیمش شود.

در صورت غیبت لک در بازی هفته پایانی لیگ برتر نوبت به رادوشویچ می‌رسید که درون دروازه بایستد. گلری که در خروج‌ها نقص دارد و مهم ترین نقطه ضعف او همین خروج از دروازه است. رادو قامت کوتاه تری نسبت به لک دارد و همین موضوع کار او را در خروج  از دورازه سخت تر می‌کند. با توجه به نقطه ضعف رادو و درخشش لک در بازی رفت پیکان و پرسپولیس، کادر فنی این تیم نگران غیبت لک به دلیل محرومیت بودند و حالا با خیال راحت تری برای بازی با پیکان آماده می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    بیخودی جو درست نکنید. این صفحه رو گذاشتید تا بحث رو داغ کنید. چه رادو چه لک تفاوت چندانی نداره. اگه قرار بود لک محروم بشه باید دو سوم بازیکنای لیگ برتر محروم بشن
  • بهمن حسین پور IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    پرسپولیس بی حاشیه ترین تیم لیگ برتر است وهمین امرباعث میشود که جمعه با 《 گلات 》 قهرمانی اش را جشن میگیریم
  • حسین پرسپولیسی IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    به امیدخدا پرسپولیس قهرمانه
  • ناشناس IR ۰۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    تیم پیروزی نگران چیزی نباشد نمی گذارن آب توی دلشان تکان بخورد همه عوامل خدمتگذاری در صحنه هستند
  • خایدالو IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    فیروز کریمی گفت مشکل داخلی دارم کمیته افتضاحی سریعا محرومش کرد حامد لک تمام آذربایجان و توپ جمع کن رو به فحش گرفت چون میدونستن رادوی با تعصب رو هوا مشکل داره تعلیقی شد واقعا برای فوتبال ایران بایستی گریست الان چهار تا بچه مدرسه ای میان میگن چون فرودگاه درگیری بین بازیکن و هوادار استقلال خودشون بوده ما هم حق داریم به تمام دنیا فحش بدیم
    • ... IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      تمام آذربایجان!!! رادو هیچ مشکلی نداره. همچین میگی رو هوا انگار غلامرضا فتح آبادی و کریم باوی و علی دایی فوروارد پیکان اند.
    • رضا IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      یعنی انصافا فکر کردی کمیته انضباطی نشسته فکر می کنه اوه اونو رو هوا قوی ترن رادو هم روی هوا ضعیفه طبق کارشناسی ما لک محروم نباید بشه؟ خوبه نگفتی دروازه رو کوچیک کردن یا دروازه رو بردن عقب که پرسپولیس گل نخوره!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی