نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
انتقاد دوباره از مدیرعامل استقلال به خاطر یک پرسپولیسی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که استقلالی‌ها هزینه دادرسی شکایت از کنعانی زادگان را پرداخت نکردند.

بر اساس ادعای معاون حقوقی پرسپولیس، استقلالی‌ها هزینه دادرسی پرونده شکایت از کنعانی‌زادگان را پرداخت نکردند و به همین دلیل به این شکایت رسیدگی نشد. البته مسئولان باشگاه استقلال واکنشی به این ادعا نداشتند اما در فضای مجازی هواداران استقلال به همین دلیل دوباره علیه احمد مددی موضع گرفتند!

قبلا عنوان شده بود که کنعانی‌زادگان حداقل یک جلسه محروم و جریمه مالی می‌شود اما این اتفاق رخ نداد و او مقابل تراکتور بازی کرد. تا امروز هم که خبر جدیدی از محرومیت مدافع ملی‌پوش پرسپولیس نیست و قاعدتاً این بازیکن مشکل خاصی برای بازی حساس تیمش مقابل پیکان ندارد.

بازی با پیکان می‌تواند آخرین بازی محمدحسین کنعانی‌زادگان برای پرسپولیس باشد چرا که گفته می‌شود او با تیم الاهلی قطر به توافق نهایی رسیده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایمان IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    مددی کارش همینه، فقط شکایت میکنه تا دهن طرفدار بسته شه ولی پیگیری نمیکنه تا وزیر ناراحت نشه امروزم تا خبر منتشر شد بلافاصله به سبک سعادتمند و سایر نوچه های وزیر برگه شکایت در دادگستری را منتشرکرده! تو اگه بیل زن بودی تو فدراسیون شکایت را دنبال میکردی نه اینکه پول ندی تا شکایت بررسی نشه! مددی قرارداد منتشر کرده(وزیر خوشش بیاید) حالا الوعده وفا واصه لنگی ها قرارداد بازیکنانتونو منتشر کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی