نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
احسان حدادی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

احسان حدادی ملی پوش پرتاب دیسک ایران پس از کسب نتیجه دور از انتظار گفت: من به احترام المپیک آمدم و الان هم خیلی ناراحت نیستم.

احسان حدادی پس از ناکامی در صعود به فینال مسابقات پرتاب دیسک در پاسخ به این سوال که چرا نتوانستی به فینال راه پیدا کنی، گفت: امروز، رکورد ۵۸ متر و ۹۸ سانتی‌متر، بهترین پرتاب من در المپیک بود، البته کار خیلی سختی بود، چرا که سال قبل بعد از اینکه من کرونا گرفتم، یک‌سال فصل مسابقات را از دست دادم، امسال هم با مصدومیت کمرم هیچ مسابقه ای ندادم، تنها حضورم مرحله اول لیگ بود. در صورتی که وقتی قرار است در المپیک پرتاب کنی باید چند مسابقه خوب شرکت کرده باشی، من مصدوم هم بودم، ولی خودم توقع پرتاب بالای ۶۲-۶۳ متر را داشتم، اما متاسفانه نشد.

وی در پاسخ به این سوال که گفته بودی، اگر بالای ۶۳-۴ متر پرتاب نکنی، المپیک نخواهی آمد و حالا که آمدی بابت تکمیل رزومه‌ات بود؟ گفت: دوست داشتم چهارمین المپیکم نتیجه بهتری بگیرم. اما از من خواستند در چهارمین المپیکم شرکت کنم. از طرفی اگر من نمی‌آمدم و کسی هم جایگزینم نمی‌شد، حالت خوبی نداشت و من به احترام المپیک آمدم. حالا خیلی هم ناراحت نیستم.

حدادی در خصوص امکان حضورش در المپیک پاریس گفت: نمی‌دانم که توکیو آخرین المپیکم بود یا خیر. اگر بدنم جواب دهد دوست دارم شرکت کنم.

وی افزود: سال آینده در بازی‌های آسیایی چین شرکت خواهم کرد و به دنبال کسب پنجمین مدال طلا در این مسابقات هستم. اگر آنجا نتیجه خوب گرفتم و بدنم آماده بود در پاریس شرکت می‌کنم.

 حدادی تصریح کرد: اگر این آخرین المپیک برای من باشد که واقعا بد تمام شد. المپیک یک سال عقب افتاد، کرونا گرفتم و متاسفانه در هیچ مسابقه بزرگی شرکت نکردم. وقتی مسابقه بزرگ شرکت نکنی نباید شانس مدال هم برای خودت متصور باشی. برای همین می‌دانستم که شاید نتیجه خوبی نخواهم گرفت ولی انتظار داشتم بالای ۶۲ متر پرتاب کنم که متاسفانه نشد.

 وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنم به ۶۲ متر تا پایان سال برسم. دوست داشتم بهتر از این پرتاب کنم ولی گاهی مواقع آدم به آن چیزی که انتظار دارد، نمی‌رسد.

حدادی در پاسخ به این سوال که خیلی‌ها عنوان کردند که برای حدادی خرج زیادی شده ولی نتیجه مطلوبی نگرفته است، گفت: تنها مدال‌آور دوومیدانی ایران در المپیک هستم. ۴ مدال طلای بازی‌های آسیایی دارم و سال آینده به دنبال کسب پنجمین مدال آن هستم برای همین مسئولان به این نتیجه رسیدند که سرمایه‌گذاری روی من اثرگذار خواهد بود. ورزش ایران اگر می‌دانست که من مدال نمی‌گیرم برای من هزینه نمی‌کرد.

وی افزود: الان هم به دلیل آسیب‌دیدگی که جزیی از ورزش است نتیجه خوبی نگرفتم. تمام تلاشم را کردم ولی به فینال راه پیدا نکردم.

حدادی در مورد اینکه قرار است عمل جراحی روی کمر خود انجام دهد، گفت: جراحی آخرین مرحله است. در تلاشم تا بازی‌های آسیایی این کار را انجام ندهم.

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن تاکید کرد: تصمیمم بر این بود در المپیک توکیو به دلیل مصدومیتی که داشتم، نباشم ولی چون ورودی کسب کرده بودم و تا سال آینده هم مسابقه بزرگی نداشتم باید در آن شرکت می‌کردم تا خودم را محک بزنم برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چین.

وی تصریح کرد: همیشه آن چیزی که می‌خواهی، نمی‌شود، من تمام تلاشم را کردم تا در چهارمین حضورم در المپیک نتیجه خوبی بگیرم. من چهارمین ورزشکاری هستم که در ۴ المپیک حضور دارم و دوست داشتم نتیجه خوبی بگیرم اما این اتفاق نیفتاد.

 حدادی در مورد قرارداد مربی‌اش گفت: قرارداد مک ویل‌کینز فردا به پایان می‌رسد و حسین توکلی هم در این چند وقت زحمت زیادی برای من کشید و می‌خواستم با یک پرتاب مناسب جواب زحماتشان را بدهم که این اتفاق نیفتاد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    اینم شد حرف با هزینه مردم شرکت کردی مصدوم هم بود فکر کردی ممکن است یک مدال باد آورده بگیری.خیلی زرنگی هم فال بود وهم تماشا....
    • کامران IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
      اره واقعا این همه پول خرجش کردن .اخرش ...... تازه نازم میکرد میگفت من باید تو خارج از ایران درمان بشم
    • به قهرمانان واقعی احترام بگذاریم IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
      ورزشکاری که چهاردوره در المپیک شرکت میکنه در اون سطح بالا یعنی خیلی چیزها داره که شماها نباید اینطور یک طرفه و مغرضانه علیه ش بنویسید قبل از شرکت در المپیک خودش هم گفته بود که ممکنه این مصدومیت نذاره که به مدال دست پیداکنه ضمنا این سابقه خوبی برای ورزش و بخصوص دومیدانی کشوره که ورزشکاری داره که 4 دوره المپیکی شده یعنی پشتوانه جهانی خوبی برای این رشته هست خودش هم گفته که اگر کس دیگری بود که میتونست جای او به المپیک بره مسلما ایشون نمی رفت فراتر از همه اینها اون اشخاصی که از هزینه و پول بیت المال نوشتن اگر کل هزینه های چهار دوره افتخار حضور در المپیک احسان حدادی رو جمع کنن به اندازه قرارد یک فصل برخی از بازیکنان و مربیان فوتبال نمیشه علی الخصوص اون خارجی ها بیخودی با بیت المال بیت المال کردن پاروی حق و انصاف نگذارید احسان حدادی خیلی بیشتر از بیت المال از خودش مایه گذاشته
    • کامیار فرزام IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
      چرا ناراحت باشه وقتی با شرط حقوق میلیاردی تمرین و زندگی فقط در آمریکا و اروپا مربی فقط آمریکایی نبایدم از آبروریزی بین ۱۶نفر،شانزدهمین نفر بشه دفعه قبل هم شانسی مدال نقره گرفت چون چندتا از مدعیان اصلی کسب مدال بخاطر مصدومیت نتونستن بیان ریو، داره حق خیلی ها رو پایمال میکنه،مدیران نالایق و مافیا ورزشی همینه دیگه،چه بخور بخوری دارن میکنن با همین کارهاشون اونوقت ورزشکاران خانم با این همه محدودیت و تنگنا و پوشش مزخرف و یکصدم امکانات و حقوق اینا رو بهشون به زور میدن باعث غرور و افتخار ما میشن تو همین المپیک ۹۰درصد خانمها از آقایون بهتر بودن مثل فرزانه فصیحی نازنین ملایی ناهید کیانی و غیره مدیران نالایق با این پوشش لباس خانمها خودشون باشن نمیتونن ده دقیقه ورزش کنن بجای پول مفت دادن امثال این حدادی اگه روی ورزشکاران خانم سرمایه گذاری کنن و تبعیض رو بردارن بهترین نتایج رو میگیرن تو تاریخ واسمون و تو دنیا اما اونقدر اذیتشون میکنن که از کشور مهاجرت میکنن مثل کیمیا یا سارا خادم الشریعه درود به شرف و غیرت بانوان کشورم و ورزشکاران خانم
  • رضا IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    آقای حدادی سرتاسر سال با حقوق بالا هزینه های گزاف و متعدد که بابت آماده سازی امثال تو ازجیب مردم درمانده هزینه میشود در رفاه زندگی سر میکنید!ودرموقع عمل چنین گند ژده و طلبکارانه یا مریضی یا سایر عوامل ماورائی رابهانه میکنید؟ اگر مردم نخواهند امثگال تو قهرمانشان باشند و اصلا در این رشته ها شرکت کننده نداشته باشند که را باید دید وگفت؟! خجالت هم چیز بدی نیست! خجالت بکشید از اینهمه تزویر!
    • کتک خوران فرودگاه IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
      شما از دهان خودت حرف بزن ...در تمام دنیا برای ورزشکارا خرج می گنن ...واگر برای امثال حدادی خرج نشه پول تو جیب فدراسیون میره به یارانه 45500 تو 500 اضافه نمیشه تا به 46 تومن برسه ...نه پول برقت کم میشه نه قیمت بنزین و مرغ و.گوشت و تخم مرغ و میوه و غیره ثابت می مونه و گرون نمیشه ...پول تو ..تو جیب هیچ ورزشکاری نیست
  • حتن IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    ابروریزی ورزش ایران درالمپیک راتکمیل کردی
  • علی IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    سلام خسته نباشید نمیشد ما هم بریم تفریح خوبی بود .یکی ۲۶شدمیگه خوبه به احترام المپیک رفتم .خیلیها هم که رفتند رکورد تهران را بشکنند ..مربی هم که بدون بازیکن رفت ...واقعا تور تفریحی خوب بود ...میگم برای المپیک پاریس من حاضرم احترام المپیک برم پاریس....
  • alex azadi IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    حدادی اثبات کرد رانت و تبعیض مدال نمی سازد هشت سال رانت خواری حقشم همین بود
  • علی IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    اون هایی که لیاقت و پشتکار دارن مجبور میشن پناهنده بشن تا امثال شما طلبکار ها برای تفریح برید المپیک. اون تک مدال تیر اندازی انفرادی هم که لطف خدا بود والا تو قسمت مختلط نتیجه بهتری می گرفتن.
  • پرسپولیسی ام IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    با پول مردم بد بخت رفتی دکتر و امادگی و هزارتا کوفت و زهر مار حالا اومدی اینارو تحویل ما میدی....حالا میگی ناراحت نیستم؟؟؟ نباید هم ناراحت باشی چون شما و امثال شما مردم رو درک نمیکنید ک....
  • جواد IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    والا از اون موقع که من یاد دارم ایشان مصدوم بودن
  • سعید IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    یعنی نمی شد رو یه استعداد جوان سرمایه گذاری کرد تا حداقل تو المپیک بعدی نتیجه بگیره؟ یعنی بی برنامگی تو فدراسیونها بیداد میکنه.اینا المپیک رو با بازیهای باشگاهی خودمون که سراسر بی نظمی وتبعیضه اشتباه گرفتن
    • حسین IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
      مخصوصا این آقا انگار قرارداد بسته با فدراسیون در همه دوره ها پای ثابت باشه
  • جعفر ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    سلام حیف از پول بیت المال ، و دریغ و تاسف که مردمی به نان شب محتاجند
  • Amir IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    طرف مسدوم بوده یکسال خورده خوابیده تمرین نکرده تو بزرگترین رویداد دنیا بدون مسابقه امده اخر شده کلی روش تبلیغ شده بیلبورد براش زدن توکه میدونستی نمیتونی چرا شرکت کردی توف به شرف آدماهای بی غیرت
  • پیام IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    هیچ موقع از این فرد خوشم نمی آمد
  • Khosro DE ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    احسان حدادی پس از حذف تاریخی از رقابت‌های المپیک توکیو گفته است: «ناراحت نیستم. من به احترام المپیک به توکیو آمدم.» *** اردیبهشت سال جاری، روزنامه «همشهری» در گزارشی، از هزینه‌های غیرمتعارف «احسان حدادی» ورزشکار پرتاب دیسک ایران رونمایی کرد. طبق گزارش این روزنامه، فدراسیون دوومیدانی ایران در ۳سال و ۳‌ماه گذشته برای احسان حدادی حدود ۷۰۴ هزار دلار هزینه کرده است. در حالی که فدراسیون دوومیدانی ایران، در خوشبینانه‌ترین حالت، بیش از ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای اردوهای خارج از کشور احسان حدادی هزینه کرده، قهرمانان کشتی و وزنه‌برداری ایران با مشکلات جدی معیشتی مواجه بودند.
    • نادر IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
      خداوکیلی ۱۵میلیارد خرجه اینکردن؟؟!.!!
    • محمد IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
      بخاطر پول بوده همش، عشق و حال تو توکیو و المپیک
  • محسن IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    خسته نباشید کلا داستان ورزش ما ورزش گلخانه ای هست وقتی اینطوری بشه ورزشکار هم رقیب نداره دچاره افت میشه هم پشتوانه نیست در این حالت ورزشکار هم چون رقیب نداره دیگه هر گربه ای داره می رقصونه
  • آریهان DE ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    همه این عزیزان که ناراحتی خود را بادحرف حق که اینجا نوشتن جای خود.و همه این کامنتها با منفی بیشتر مثبت ثبت شده. این به این معنی هست که افراد بی لیاقت و بی مسئولیت مثل خود مدیران این کشور اینجا کامنت میزارند. اینا رو بتونیم سرجاشون بنشونیم این کشور میتونه یه نفس تازه بکشه و امیدوار به رشد باشه.
  • مجید IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    با مالیات مردم میری تفریح آخه این درسته. خخخخ
  • کامیار فرزام IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    الکی اینو گنده کردن وگرنه طبل توخالی هیچی بارش نیست اون نقره ام بخاطر شانس و عدم شرکت ۴ تا از برترین پرتاب دیسکهای دنیا بود که بخاطر مصدومیت و مشکل نتونستن اون المپیک قبل بیان بین ۱۰ نفر رنک پایین نقره گرفت الان که همه مدعیان اومده بودن نفر شانزدهم شد از ۱۶ نفر،اون دو نفر که پرتابهاشون رو خطا زدن وگرنه اونا هم بالاتر از این بودن این همه هزینه سنگین و درخواستهای نابجا مربی آمریکایی تمرین در آمریکا و اروپا که اصلا ایران رو قبول نداشت واسه تمرین،چندین میلیون دلار هزینه شد تا آقا نفر آخر بشه اونوقت تو قسمت ورزشکاران خانمها که یک هزارم امکانات و بودجه و حقوق اینا رو میگیرن ۱۰۰ برابر افتخارآفرین و رکوردشکنی کردن اونم با اون لباس زورکی حجاب سنگین بخدا اگه رو ورزشکاران خانمها سرمایه گذاری کنن خیلی بهتر از آقایان نتیجه میگیرن،درود به شرف همه ورزشکاران خانم
  • رضا IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    سلام منم دیسک دارم ان شاء الله واکسن هم این هفته میزنم منو بفرستید المپیک پاریس آبروی همه شما رو حفظ میکنم بی حاشیه میرم برمیگردم برای همتون ادکلن از موزه لوبر بود دیگه میارم
  • ناشناس IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
    جالبه رولباسش فدایت شوم ایران رونوشته... ولی پرتاباش هیچ تعصب وغیرتی توش نبود... بیخیال میخندید...آقافکرمیکنه اومده پیک نیک... اونوقت خانم فصیحی بااینکه توگروهش اول میشه ازرکوردی که زده ناراحته
  • عماد IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    اگر استقلال و پرسپولیس جمع بشن از فوتبال، و هزینه های هنگفتی که واسشون میشه، سمت وزشهای المپیکی ببرن، ایران میتونه تو ۸تای اول المپیک باشه
  • کاظم IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    دیگه حدادی اون حدادی سابق نیست
  • حمید زارع IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    خیلی پرروحه واقعا حیف اینهمه پول که فدراسیون دو و میدانی خرج این اعجوبه کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی