استراماچونی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران استقلال بابت شکایت احتمالی مدافع کروات خود چندان نگران نیستند و بیشتر دغدغه آنها به خاطر رأی دادگاه عالی ورزش پیرامون شکایت استراماچونی است.

اواخر هفته گذشته باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای مدعی شد مطالبات لکیچ و شیخ دیاباته پرداخت شده بنابراین مشکلی برای بازگشایی پنجره نقل و انتقالات وجود ندارد. اتفاقی که اگر رخ بدهد، آبی‌پوشان می‌توانند قبل از رویارویی با الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خودشان را تقویت کنند و بازیکنان جدید مدنظر فرهاد مجیدی را به خدمت بگیرند. البته خطر شکایت خارجی‌ها همچنان استقلال را تهدید می‌کند و مشخص نیست داستان هروویه میلیچ چه خواهد شد؟ این‌طور که پیداست، مدیران استقلال بابت شکایت احتمالی مدافع کروات خود چندان نگران نیستند و بیشتر دغدغه آنها به خاطر رأی دادگاه عالی ورزش پیرامون شکایت استراماچونی است.

یکی از مسئولان استقلال در این خصوص به خبرورزشی می‌گوید: «طبیعی است که اگر با میلیچ تسویه حساب نشود، حتماً به فیفا شکایت می‌کند. او قبل از ترک تهران پیرامون مطالبات خود به باشگاه تذکر کتبی هم داد ولی بعید می‌دانیم که بتواند پنجره نقل و انتقالات تابستانی استقلال را ببندد چون از زمان شکایتش تا وقتی به استقلال ضرب‌الاجل بدهند، قاعدتاً حداقل سه ماه طول می‌کشد و زمان یادگیری فصل تابستان تمام شده است ولی مسئله‌ای که نگران‌کننده تلقی می‌شود و امیدواریم حداقل تا پایان مهلت نقل و انتقالات پیش رو تکلیف آن مشخص نشود، شکایت استراماچونی و رأی دادگاه عالی ورزش است. واقعاً امیدواریم داستان سرمربی ایتالیایی اسبق ما حداقل تا اوایل پاییز به طول انجامد تا بتوانیم بازیکنان موردنظر خود برای فصل جدید لیگ برتر و ادامه لیگ قهرمانان آسیا را جذب کنیم.»

آندره آ استراماچونی بابت دریافت مطالبات خود از استقلال شکایت کرده و اگر پرونده دقیقاً همان طوری که او می‌خواهد، جلو برود، متأسفانه باشگاه ایرانی باید بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان به این مربی بپردازد و در غیر این صورت مواردی همچون بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و کسر امتیاز استقلال را تهدید می‌کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی