تراکتور
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حبیب فرعباسی دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور گفت: از تعویض شب گذشته شوکه هستم زیرا برای جلوگیری از فسخ قراردادم راه بهتری هم وجود دارد.

در دقیقه ۸۸ دیدار شب گذشته تراکتور و سایپا که با برتری پنج بر یک شاگردان فیروز کریمی به اتمام رسید، در اتفاقی عجیب حبیب فرعباسی، دروازه‌بان ذخیره تبریزی‌ها به جای محمدرضا اخباری وارد زمین شد. 

این در شرایطی است که ظاهرا مسئولان باشگاه تراکتور برای اینکه فرعباسی نتواند به شکل یک طرفه با استناد به دفعات حضورش در زمین اقدام به فسخ قرارداد کند، دستور حضور وی در زمین را صادر کرده‌اند تا وی نتواند چنین اقدامی انجام بدهد که این موضوع با ناراحتی دروازه‌بان ذخیره تراکتور همراه شد. 

فرعباسی تاکنون ۶۰ درصد مبلغ قراردادش را دریافت کرده و از ابتدای فصل تاکنون با احتساب دقایق حضور معدودش در زمین مقابل سایپا، چهار بازی در لیگ برتر برای تراکتور به زمین رفته است.

حبیب فرعباسی درباره ناراحتی‌اش از این تعویض اظهار داشت: این موضوع واقعیت دارد و جای صحبتی هم ندارد. از روز گذشته شوکه هستم. اگر می‌خواستند قراردادم را با تراکتور فسخ نکنم، راه‌های بهتری هم وجود داشت. از اینکه ماجرا به این شکل پیش رفت ناراحت هستم اما امیدوارم هرچه خیر است، پیش بیاید. 

وی در خصوص اینکه آیا خودش تمایلی به ادامه حضور در تراکتور دارد، عنوان کرد: باید دید شرایط چگونه پیش می‌رود. تراکتور تیمی دوست‌داشتنی است و هرکسی دوست دارد در آن بازی کند. من هم در این فصل کم بازی کردم و دنبال این هستم فصل آینده بیشتر بازی کرده و دیده شوم. فرقی ندارد تراکتور باشد یا تیم دیگری. فقط دنبال بیشتر بازی کردن هستم. در این یک سالی هم که نیمکت‌نشین بودم حرفی نزدم تا لیگ تمام شود تا بعد ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

دروازه‌بان تیم تراکتور اضافه کرد: با انتخاب سرمربی جدید تراکتور در هفته آینده با وی و مسئولان جدید باشگاه صحبت می‌کنم تا شرایط برای ماندن یا جدایی‌ام مشخص شود.  

فرعباسی درمورد پیشنهاداتش از تیم‌های دیگر توضیح داد: در حال حاضر پیشنهادی ندارم اما در نیم فصل لیگ بیستم از ذوب آهن پیشنهاد داشتم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی