شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲
۴ |
۴
موفقیت عبدی با فرمول قایدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی عبدی بعد از یک نیم فصل نا امید کننده در پرسپولیس به اوج رسید و با زدن گل‌های حساس برای پرسپولیس در بازی‌های مهم یکی از ارکان قهرمانی این تیم بود.

مهدی عبدی در نیم فصل اول لیگ برتر فرصت سوزی‌های بیشماری داشت. از همان هفته اول و بازی با سایپا شروع به از دست دادن موقعیت‌های تک به تک کرد و کار به جایی رسید که دروازه خالی را هم باز نمی‌کرد.

گلزن پرسپولیس در نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا در نیم فصل دوم لیگ برتر جایی در ترکیب اصلی تیمش نداشت و شاهد بازی آل کثیر و مغانلو بود. مجموع دقایق بازی عبدی در لیگ قهرمانان آسیا سال ۲۰۲۱ به ۷۰ دقیقه هم نمی‌رسد و او به طور کامل از ترکیب تیمش دور شد اما دوری از حواشی به او کمک کرد تا جایگاهش را در ترکیب پرسپولیس پس بگیرد.

مهدی قایدی ستاره استقلال زمانی به اوج خود رسید که ابتدا ازدواج کرد و از حواشی دور شد. قایدی بعد از ازدواج دیگر مدل موهای عجیب و غریب انتخاب نمی‌کند و تا صبح در فضای مجازی چرخ نمی‌زند. همین مسائل او را به بهترین بازیکن تیمش تبدیل کرد و بهترین جوان فصل گذشته لیگ برتر بود.

عبدی هم با همین فرمول به اوج رسید. علنی شدن مراسم عقد او در ۱۲ آبان سال گذشته نشان داد او هدف‌های بزرگی در زندگی دارد.

عبدی بی خیال حواشی شد و در اوج دیده شدن و محبوبیت، تصمیم گرفت زندگی بی حاشیه ای داشته باشد.

عبدی بعد از ازدواج رفته رفته در زمین با تمرکزتر و با انگیزه تر ظاهر شد و حالا مهاجم اول تیمش به حساب می‌آید و فصل آینده می‌تواند برای آقای گلی بجنگد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    خیلی متن چیپی بود. اصلا یادم نمیاد عبدی تو حاشیه باشه نصف شب بدون گواهینامه تصادف منجر به مرگ داشته باشه تجربه گلزنی تو فینال لیگ قهرمانان آسیا داشت که هیچکدوم از بازیکنای استقلال ندارند. پنالتیشو که خراب کرد انگیزه اش بیشتر شد. ازش متشکریم.
  • جنی⛤⚘⛥⚘⛤ IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    آفرین به عبدی و قایدی البته بیشتر به قایدی من پرسپولیسی ام ولی دارم اینو میگم بهترین کار همین کاریه که اینا میکنن
  • مهرانا IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    چکار مهدی قائدی دارین
  • کمیل IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    مهدی خیلی بهتره پرسپولیسی ها هم می دونن ولی باور نمی خوان بکنن مثلا ما باید قبول کنیم که بهترین هافیک لیگ ترابی هست بهترین مهاجم درسته امار هیچ کدام را بهترین مهاجم و هافیک نمی داند ولی هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی