وحید کاظمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال وحید کاظمی به عنوان داور دیدار تیم‌های استقلال و گل گهر سیرجان تعیین شد.

تیم استقلال در شرایطی از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۱۳ مرداد به مصاف گل گهرسیرجان می‌رود که سید وحید کاظمی به همراه محمدرضا ابوالفضلی و حسن ظهیری قضاوت این دیدار را برعهده خواهند داشت. اما بررسی قضاوتهای پنج دیدار اخیر استقلال با سوت سید وحید کاظمی مشخص می‌کند استقلال با این داور هم خوب شکست خورده و هم خوب برده است.

*آخرین بار که استقلال با داوری کاظمی بازی کرد دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر بیستم مقابل سپاهان در اصفهان بود که تیم اصفهانی با نتیجه دو بر صفر شاگردان محمود فکری را مغلوب کرد.

*دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر نوزدهم در مشهد باز هم با قضاوت سید وحید کاظمی و پس از شروع دوباره لیگ در دوران کرونا برگزار شد. آن دیدار با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی خاتمه یافت. امیرارسلان مطهری و شیخ دیاباته (از روی نقطه پنالتی) گلزنان استقلال در آن دیدار بودند که فرهادمجیدی هدایت آبی‌پوشان را برعهده داشت.

*دومین شکست استقلال در پنج دیدار اخیر با سوت وحید کاظمی مقابل نماینده تبریز رقم خورد. دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر نوزدهم که استقلال در تهران ۲ بر ۱ و بدون سرمربی مغلوب رسول خطیبی شد. همان روزهایی که استراماچونی قهرکرده و رفته بود. شیخ‌دیاباته تک گل آن بازی را برای آبی‌پوشان زد.

*استقلال با سوت وحید کاظمی در هفته شانزدهم لیگ هجدهم با نتیجه ۴ بر صفر از پیکان عبور کرد. یک برد پرگل که مرتضی تبریزی، میلاد زکی پور، ایسما و وریا غفوری گلزنان استقلال در این دیدار بودند. وینفرد شفر هدایت استقلالی‌ها را در آن بازی در دست داشت.

*اما پنجمین بازی استقلال که طی این سال‌ها با سوت وحید کاظمی انجام شده دیدار ماشین سازی و استقلال در هفته یازدهم لیگ هجدهم بود. مسابقه ای که در پایان با نتیجه تساوی صفر بر صفر به پایان رسید. آن دیدار هم تحت هدایت وینفرد شفر برگزار شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الدوچرخه چی IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    دیگه احتیاج به بازی وسرکار گذاشتن ملت نیست!یه جام هم بدین به کیسه تا شر بخوابه!چون پرسپولیس به حق قهرمان میشه باید یجوری در دهن کیسه کشا را با اهدای جام تقلبی بست!با این داور کیسه از الان در فیناله!تو این اوضاع قاراشمیش مملکت باید یجوری کیسه جات هم نفعی ببرنند والا دوباره پشت در مجلس جمع میشن!تاکتیک انگل نشان کیسه جات در این چند ساله!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی