نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شهریان مغانلو
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون باشگاه پرسپولیس در شرایطی که باشگاه سانتاکلارا برای صدور رضایتنامه شهریار مغانلو درخواست ۵۰۰ هزار دلاری داشته است مدعی شد سپاهان در تلاش برای انجام این اتفاق است.

شهریار مغانلو که با حضور در پرسپولیس موفق به ثبت هشت گل در دو جام لیگ برتر و آسیا شده است، اکنون به پایان قرارداد قرضی خود با سرخ‌ها رسیده است. 

در شرایطی که پرسپولیس به دنبال ادامه همکاری با این مهاجم است، باشگاه سانتاکلارا درخواست ۵۰۰ هزار دلاری را روبه‌روی آنها قرار داده است. ابراهیم شکوری با اعلام رسمی این خبر مدعی شد در حالی که آنها با ۵۰ هزار دلار در نیم فصل موفق به عقد قرارداد قرضی با مغانلو شده اند، اکنون قیمت این بازیکن برای نقل و انتقالات تابستانی ۵۰۰ هزار دلار شده است. 

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با اعلام مشکلات این باشگاه برای تامین این مبلغ مدعی شد که دیگر باشگاه‌ ایرانی (سپاهان) به دنبال تحقق این انتقال و جذب مغانلو است.

وی تاکید کرد: ما بازیکنی داریم به اسم شهریار مغانلو که قرضی گرفتیم اما گفتند که ۵۰۰ هزار یورو باید برای رضایت نامه او پرداخت کنیم و باید ۳-۴ میلیارد هم به خود او پرداخت کنیم. اما باشگاه هایی در داخل هستند که این رقم را می‌خواهند پرداخت کنند. از نهادهای نظارتی درخواست می‌کنیم همانطور که در مسئله ما ورود کردند، برای بقیه باشگاه ها هم ورود کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دوپینگ ارزنیمایی تبانی کیسه IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    نمک ماجرا اینجاست که مغانلو رو با لطایف‌الحیل به تیمشون میبرن که به خیال خامشون پرسپولیس ضعیف بشه، بعد ما شهباززاده رو میگیریم. از اون طرف شهریار اون درخشش مورد نظر رو نخواهد داشت در عوض ما با هافبکهای قدرمون و گلزنیهای شهباززاده دبل‌هت‌تریک میکنیم و میریم فینال آسیا. اونوقت میشینیم کلی باهم میخندیم!!!
    • mohsen IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      شهباززاده به کار پرسپولیس نمی خوره سروش رو ازشون بگیریم خط حمله شون ۵۰ درصد ضعیف تر از قبل می شود
    • mohsen IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      علیپور شرایطش در پرتغال خوب نیست با تیم آشنا است و زود با تیم هماهنگ می شود با عبدی هم خوب زوج سازی می کند باید علیپور رو جذب کنیم و برای ضربه زدن به سپاهان سروش رو بگیریم تا زهر خط حمله اش گرفته شود اونوقت هم مغانلو و هم شهباززاده می شوند کبریت بی خطر چون نصف موقعیت سازی هایی که براشون می شود می پره خخخخ
  • حامد IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    زامبی هایی که به پرسپولیس حمله میکنن و تو چیزی که بهشون ربطی نداره دخالت میکنن الان چه حرفی دارن؟؟ بابا تیم 5 دوره قهرمان شده و هر جای دنیا بگی همچین تیمی توانایی نگه داشتن بازیکنای خودشم نداره چه برسه به تقویت بهت میخندن! سپاهان و استقلال بازیکنای 20 میلیاردی میگیرن برای هیچ رسانه ای اهمیت نداره ولی پرسپولیس 50 هزار دلار برای مغانلو داد سرتاپای مجیدی داشت آتیش میگرفت! مگه شما از لیگ ایتالیا بازیکن گرفتین کسی چیزی گفت!!! واقعا جای تاسف داره! و رقبا فعلا تنها راه متوقف کردن پرسپولیس و تضعیف کردنش با گرفتن بازیکناش میبینن. با اینکه موافق مدیریت مبلغ قرارداد تو فصل جاری از سمت مدیریت باشگاه بودم ولی الان ازشون میخوام به هر قیمیت شده بازیکنارو نگه دارن! فک کن قهرمان 5 دوره متوالی و فینالیست 2 دوره آسیا با چیزی بالغ بر 8 میلیون دلار درآمدزایی نمیتونه بازیکنشو نگه داره و اونور دو سه تا تیم عین گرگ نشستن و چک سفید امضا به بازیکن میدن! آدم از این زورش میاد حرف از فوتبال پاکم میزنن و میگن در شرایط برابر رقابت کنیم. الان تیمی که امسال سپاهان و استقلال و حتی گل گهر بستن و مقایسه کنید!
  • دانیال IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    شهباززاده هیچوقت بهترین وبزرگ ترین باشگاه رارهانمیکنه وبردپرسپولیس
  • فرشاد IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    مغانلوباشه براخودتون
  • مهرداد IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    قابل توجه کسانی که میگن پرسپولیس تیم حکومتیه و وزیر حمایتش میکنه و ازین اراجیف. دارید می بینید که ۵۰۰ هزار دلار نداره که بتونه مهاجم خودشو نگه داره در حالیکه توی همین ایران چندتا تیم هستن که راحت این مبالغ رو می پردازن تا جذبش کنن.تیمی که حکومتی باشه این مبلغ براش نباید چیزی باشه که بپردازه و با این انتظاری که از این تیم قهرمان دارند با این کمبود مهاجم باید بتونه نگهش داره!!!
  • ایرانی IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    مغانلو به دردهمون لنگ میخوره سپاهان جای بازیکنان بزرگه
  • احمد IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    من با اینکه پرسپولیسی هستم ولی کاش نصف این پولا رو به کشتی ایران خرج میشد ما الان تو المپیک هستیم و تمام مدال های ما برای کشتی ، درواقع المپیک برای ایران فقط کشتی ای کاش این پهلوانان ازجمله یزدانی برادران گرایی و...رو در یابیم که باعث بزرگی ایران هستند نه فوتبالی که بعد از انقلاب نه قهرمان آسیا شده ونه به المپیک رفته
  • ق ر IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    اگر مغانلو رقت سروش بگیرید تا هافبک سپاهان ضعف بیشه
  • حجت IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    به نظر من به درد سپاهان نمیخوره۹
  • آرین پرسپولیس عشق ❤ IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    مقانلو فحش بره تو باشگاههای دیگه
  • محمدرسول IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    چقدر جالب چطور شما تونستین 500 هزار دلار به بودیمر بدین اونم بودیمری که دو تا بازی بیشتر براتون انجام نداد " اتفاقا ما از خدامون نهادهای نظارتی ورود کنن تا همه چی مشخص بشه هنوز امضا شکوری پای قرار داد ویلموتس خشک نشده چرا بیخودی هوچیگری میکنین تا افشین پیروانی که سکه های طلا بازیکنان کشید بالا و پدر هدایتی و غیره و غیره
  • علی IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    خوب اگه سپاهان مغانلو رو نگیر خود لونگ میاد جذبش کنه ؟ فوتبال همینه
  • علی IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    به نظر من مغانلو اون درخشش که فوتبال دوستان دوست دارن رو نداشت
  • یک عشقست یک پرسپولیس ❤ IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    مغانلو خیلی خوبه امیدوارم در پرسپولیس چون واقعا بازیکن خیلی خوبی هست انشالله چه در سپاهان چه در پرسپولیس موفق باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی