شرط مهم برای ششمین قهرمانی متوالی پرسپولیس/ یحیی دو تیم کامل در اختیار داشت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ناصر محمدخانی مهاجم اسبق تیم ملی و پرسپولیس گفت: رمزموفقیت سرخپوشان تهرانی این بود که نیمکت بسیار قوی در اختیار داشتند.

ناصر محمدخانی گلزن پرسپولیس در دهه ۶۰ در خصوص آخرین شرایط سرخپوشان و پنجمین قهرمانی پی در پی این تیم به خبرورزشی گفت: به اعتقاد من پرسپولیس یک تیم به تمام معنی بود و علاوه بر این که ۱۱ بازیکن بسیار سطح بالا در ترکیب اصلی خود داشت چندین بازیکن با کیفیت نیز روی نیمکت قرار داده بود. همین مسئله دست کادر فنی را برای انتخاب بازیکن کاملاً باز می‌گذاشت و یحیی گل‌محمدی هرگز دچار مشکل نمی‌شد.

وی در ادامه افزود: علاوه بر بازیکنان با کیفیتی که پرسپولیس داشت گاهی از جوانان خوبی نیز سود می‌برد و هر زمان آنها را به بازی گرفت بهترین عملکرد را برای سرخپوشان ارائه کردند و همین مسئله در قهرمانی پرسپولیس بیشترین تاثیر را داشت.

محمدخانی گفت: مدیریت منسجم باشگاه و همچنین کیفیت فنی بالای مربیان پرسپولیس نیز از عوامل تاثیرگذار در کسب پنجمین قهرمانی پی در پی بود و جا دارد به تمام پرسپولیسی‌ها این رکورد بی‌نظیر و دست نیافتنی را تبریک بگویم. من بعید می‌دانم که دیگر در لیگ برتر تیمی بتوانند به چنین افتخاری دست پیدا کند.

آقای گل پیشین فوتبال ایران به خبر ورزشی گفت: پرسپولیس باید یکی دو بازیکن دیگر جذب کند تا در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته باشد. همچنین قرارداد پنج بازیکن سرخپوش به پایان رسیده و باید هر چه سریعتر تمدید شود تا در آینده خطری سرخپوشان را تهدید نکند. به اعتقاد من کنعانی زادگان هم تمام تلاش خود را برای موفقیت پرسپولیس انجام داد و در راه قهرمانی سرخپوشان از هیچ کوششی دریغ نکرد.

وی گفت: اگر شاکله اصلی تیم پرسپولیس حفظ شود من مطمئن هستم که فصل بعد نیز می‌توانند ششمین قهرمانی را تکرار کنند اگرچه در این راه مشکلات بسیاری وجود دارد و باید دید شرایط در کادر فنی و مدیریتی باشگاه به کجا خواهد کشید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی