قربانی شدیم؛ استقلال را از قبل فینالیست کرده بودند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برخی از بازیکنان گل گهر نسبت به اتفاقات دیدار با استقلال ناراحت و معترض هستند.

 برخی از بازیکنان گل گهر پس از به صدا درآمدن سوت پایان مسابقه و صعود استقلال به فینال رقابت‌های حذفی به لطف دو ضربه پنالتی نسبت به داوری و اتفاقات این دیدار معترض و شاکی بودند.

برخی شاگردان امیر قلعه‌نویی تصریح کردند: قرار بود استقلال به فینال برسد که رسید! به همین راحتی برایشان پنالتی گرفتند و گل گهر را کنار زدند. ما را قربانی کردند تا استقلال فینالیست جام حذفی شود.

آنها تاکید کردند: انگار هر کاری هم در این بازی می کردیم در زمینه می‌کردیم، اثری نداشت و استقلال فینالیست جام حذفی شده بود.

امیر قلعه‌نویی نیز پس از پایان مسابقه در مصاحبة تلویزیونی خود به‌شدت داوری بازی را به باد انتقاد گرفت و مدعی شد استقلال طی چهار بازی اخیر خود با استفاده از ضعف داوری مقابل تیم‌های او به پیروزی رسیده است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابی از فلاح IR ۰۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    بابا فرناز پودری یچی میدونست ک میگفت بازی تو همون ۹۰ دقیقه تموم میشه.بخدا قسم بیرون زمین نتیجه ش رقم خورده بود.اونم بوسیله کیسه کش ترین و ضد پرسپولیسیترین داور یعنی اغای کاظمی.هنوز قضاوتاش جلوی عشقپولیس یادمونه مخصوصا پنالتی دقیقه ۱۲۰ جلوی تیم تروریست.چرا؟؟چون برادر ایشون تو شرکت هواپیمایی اوشون یکی از مدیرها هستن.بعله اینه ساختار کثیف فدراسیون کیسه کش حامی داعش
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    یه پنالتی رو داور و یه پنالتی رو هم یه کیسه کش تقدیم کرد اونوقت فرناز حرف از دانش مربیگری میزنه!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی