به نظر شما مقصد مسی کدام تیم خواهد بود؟/ لئو همه را غافلگیر می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از همین حالا گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر مقصد لیونل مسی شروع شده و چندین باشگاه بزرگ هم مترصد شکار این فوق‌ستاره باتجربه هستند.

لیونل مسی کاپیتان ۳۴ ساله آرژانتینی آبی‌اناری‌ها به صورت رسمی از بارسلونا جدا شد و باشگاه هم اعلام کرد که قرارداد جدیدی با کاپیتان نخواهد بست.

بعد از این خبر تلخ برای هواداران بارسلونا، رسانه‌های مختلفی گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر مقصد آینده لیونل مسی کرده‌اند. از حضور قابل پیش‌بینی‌اش در منچسترسیتی و همکاری دوباره با پپ گواردیولا تا همبازی شدن دوباره با نیمار و بخشی از پروژه جاه‌طلبانه پاری‌سن‌ژرمن شدن. یکی از شایعه‌های عجیب دیگر خبر از تمایل آندره‌آ آنیلی برای جذب مسی و هم‌بازی شدن او با رونالدو می‌دهد. حتی برخی سایت‌های آلمانی ادعا کرده‌اند باشگاه بایرن‌مونیخ برای جذب مسی دست به کار خواهد شد. پیوستنش به اینترمیامی و حضور در تیم دیوید بکام هم اتفاق عجیبی نخواهد بود، چرا که لئو در این شهر خانه دارد و از شهرهای محبوبش در تعطیلات است.

چیزی که از همین حالا می‌توان گفت، باشگاه بعدی مسی بدون‌شک برد بزرگی خواهد کرد، چرا که لئو آزاد است و هیچ مبلغی هم نباید به باشگاه بارسلونا بپردازند. فقط می‌ماند بحث حقوق نجومی مسی که با توجه به عدم پرداخت مبلغ اولیه، خیلی از باشگاه‌های بزرگ توانایی تأمین آن را خواهند داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    بنظرم الهلال برای مقابله با استقلال مسی رو بخره. اگه‌ الهلال نتونه بخره،مسی میره پاریس
  • شمسعلی NL ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    استقلال
  • محمد US ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    برای مقابله با استقلال،مسی لازم نیست.این قدر بزرگ نکنید استقلال رو
    • احسان IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      عزیزم استقلال به اندازه کافی بزرگ هست البته در حد و اندازه ایران و آسیا ولی اگه کمی تعصبات رنگی رو کنار گذاشته بودید متوجه می شدید این بنده خدا یا با تیم محبوبش شوخی کرده یا به تیم رقیبش تیکه انداخته! ضمن اینکه الهلال کجا و مسی کجا؟! حالا رقیبش بخواد استقلال باشه یا پیروزی! خخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی