شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
۰ |
۰
رقم بدهی استقلال به شیخ و میلیچ لو رفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی استقلال درباره چرایی جدایی دو بازیکن خارجی و البته محبوب این تیم در فصل گذشته گفت که امکان همکاری با میلیچ و دیاباته وجود نداشت.

باشگاه استقلال در حالی با مشکل عدم جذب بازیکن خارجی مواجه شده که باید یک میلیون و ۳۰۰ هزار یورو معادل یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار به حساب آندره‌آ استراماچونی واریز کند تا پنجره نقل و انتقالاتی اش بسته نشود.

نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال که ظرف چند ساعت حرفش را درباره جذب بازیکن و یا مربی خارجی برای تیم استقلال تغییر داده بود قطعاً در جریان بدهی باشگاه استقلال به دو بازیکن خارجی فصل گذشته‌اش قرار نداشته است.

فرهاد مجیدی در رابطه با چرایی جدایی میلیچ و دیاباته از تیم استقلال گفت طبق صحبتی که با این دو نفر داشته هر دو مدعی بودند که جمعاً بیش از ۸۰۰ هزار دلار از باشگاه استقلال طلب دارند.

این رقم به اضافه یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار طلب استراماچونی عددی معادل ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار را مقابل مدیران باشگاه استقلال قرار می‌دهد که اگر این رقم بدهی ارزی با قیمت هر دلار در حدود ۲۷ هزار تومان چیزی بیش از ۶۲۰ میلیارد ریال بدهی را پیش روی باشگاه استقلال قرار می دهد. بدهی که اگر پرداخت نشود قطعا باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم می شود.

باشگاهی که مدتی است با فروش مهدی‌قایدی امیدوار است بتواند بخش عمده ای از بدهی هایش را بپردازد. مجموعه ای که هنوز نتوانسته بابت فصل گذشته با بازیکنانش تسویه حساب کند و سرمربی اش بابت اینکه نتوانسته در دیدار دوستانه مقابل تیم امیدها استقلال از آنها پذیرایی کند خجالت‌زده کادر فنی این تیم شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی