نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
بوژیدار رادوشویچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بوژیدار رادوشویچ گلر کروات پرسپولیس چند پیشنهاد لیگ برتری را رد کرد و در پرسپولیس ماندنی شد.

بوژیدار رادوشویچ گلر کروات پرسپولیس بعد از رفتن بشار رسن حالا تنها خارجی لیست پرسپولیس به حساب می‌آید. رادو در اواخر فصل قبل به دلیل بدقولی مدیران پرسپولیس و پرداخت نشدن مطالباتش، این باشگاه را تهدید به فسخ یک طرفه قراردادش کرد و مدتی هم در تمرینات و بازی‌های پرسپولیس شرکت نمی‌کرد. بالاخره با تماس یحیی گل محمدی و صحبت‌هایی که او با رادو انجام داد؛ گلر کروات به ایران بازگشت و توانست پنجمین قهرمانی متوالی خود را با پرسپولیس جشن بگیرد.

رادو که بعد از جدایی بیرانوند قراردادش را به مدت ۳ فصل با پرسپولیس تمدید کرد تا پایان لیگ بیست و دوم با سرخ پوشان قرارداد دارد. با این حال طی روزهای گذشته چند تیم لیگ برتری با این گلر کروات تماس گرفتند تا او را به تیم خودشان ببرند ولی با پاسخ منفی بوژیدار مواجه شدند.

رادو در جواب به چند پیشنهاد لیگ برتری‌اش گفت: پرسپولیس را دوست دارم و در این تیم راحتم. نمی‌خواهم از پرسپولیس جدا شوم و دلم می‌خواهد تا پایان قراردادم در پرسپولیس بمانم.

رادو چند روزی  است به ایران برگشته و در تمرینات پرسپولیس شرکت می‌کند؛ نکته جالب در خصوص رادو آمادگی بالای او در تمرینات است. طوری که کادرفنی سرخ‌پوشان هم از این موضوع تعجب کردند. آن طور  که خود رادو عنوان می‌کرد در مدت زمانی که در کرواسی حضور داشت تمرینات منظمی را انجام می‌داد و به همین دلیل آمادگی خوبی دارد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی