نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵
۰ |
۰
حضور مهدی رحمتی در خیبر خرم‌آباد منتفی شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حضور مهدی رحمتی به نظر می‌رسد در تیم خیبر خرم آباد منتفی شده است.

چند روز پیش گفته شد محسن عاشوری سرمربی خیبر از این تیم جدا شده است و گزینه اصلی مربیگری سایپا به شمار می‌رود اما در یک لایو اینستاگرامی مشخص شد محسن عاشوری همچنان در تمرینات خیبر حضور دارد و شاگردانش را مهیای فصل جدید بازی‌ها می‌کند.

بنابراین جدایی این مربی و ملحق شدن به تیم سایپا دور از واقعیت است و نمی‌توان شانسی برای حضور مهدی رحمتی در خیبر در نظر گرفت.

طبیعی بود باشگاه خیبر سرمربی خود را به این راحتی از دست ندهد به این خاطر که خیبر فصل جدید با تفکرات محسن عاشوری چند بازیکن را از دست داده و چند بازیکن جدید به خدمت گرفته است. به نظر می‌رسد این باشگاه برای صعود به لیگ برتر سرمایه گذاری کلانی کرده است. یکی از بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات از سوی باشگاه خیبر به خدمت گرفته شده حامد فلاح زاده دروازه بان فصل گذشته صنعت نفت است.

فصل جدید مسابقات دسته اول از ۷ یا ۸ مهر آغاز می‌شود. سایپا و ماشین سازی دو تیم سقوط کننده از لیگ برتر به دسته اول هستند و سه تیم شهرداری همدان، مس شهر بابک و وییستا توربین یا شهرداری ماهشهر تیم‌های تازه وارد لیگ یک خواهند بود.

مسابقات دسته اول در فصل جدید با حضور ۱۸ تیم برگزار می‌شود که در پایان تیم‌های اول و دوم به لیگ برتر صعود می‌کنند و سه تیم انتهای جدول هم دسته دومی خواهند شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی