علیرضا منصوریان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا منصوریان با باشگاه صنعت نفت آبادان به توافق اولیه رسید و به هواداران هم مژده داد.

علیرضا منصوریان با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش خبر از توافق اولیه برای به عهده گرفتن هدایت تیم صنعت نفت آبادان داد. سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال در این خصوص نوشت:

با تشکر از مردم خوب، خونگرم و فوتبال فهم آبادان، هواداران این تیم در همه ایران و همچنین تشکر از همه افرادی که در تمام سالها حیات تیم مردمی و با قدمت صنعت نفت در هر سمت و پستی زحمت کشیده‌اند، به اطلاع می‌رسانم طی دیشب و امروز مذاکرات بسیار مفیدی برای قبول مسئولیت و هدایت تیم ریشه دار و محبوب استان خوزستان با مدیر عامل محترم و اعضای محترم هیات مدیره باشگاه انجام دادم.

نتیجه این مذاکرات به بعد از مشخص شدن بودجه و هدف گذاری باشگاه صنعت نفت موکول گردید که انشاءالله به زودی اخبار خوبی در این خصوص منتشر خواهد شد. از صمیم قلب آرزو می‌کنم سالی خوب را در کنار مردم خونگرم آبادان تجربه کنم.

مژده علیرضا منصوریان در اینستاگرام/ منتظر خبرهای خوب باشید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدرضا حسین زاده IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    امیدوارم هرگز همچین اتفاقی برای تیم صنعت نفت رخ ندهد. تمام عشق مردم آبادان و خوزستان به این تیم است. نمیدانم چرا میخواهند ریشه این تیم را بزنند. یک تیم موفق در دستان آقای منصوریان نام ببرید تا من خوزستانی دلم خوش باشد.
  • ناشناس IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    دوباره این هنرپیشه بابا دست از سر فوتبال بردار ..بابا کی میری کنار چقدر گشت میزنی دور ایران وپول یامفت میگیری ..برو فست فوت دائر کن
  • تاجی طبرستانی IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    نمونه مربیان ایرانی که بخاطر و مسایل غیرفوتبالی درهرصورت باید تیم داشته باشه در لیگ برتر
  • Sky AE ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    درود به آقایی منصوریان عزیز امیدوارم شاهد حضور شما در فوتبال خوزستان باشیم جایی شما در قلب هواردارن واقعی استقلال هست کاش روزی دوباره شمارا روی نیمکت استقلال ببینیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی