نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
هشدار حسن حبیبی به ملی پوشان؛ عراق شوخی بردار نیست/ آنها دنبال انتقام هستند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسن حبیبی سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بازی با عراق به هیچ عنوان شوخی بردار نیست و باید با غلبه بر این تیم به صدرنشینی ادامه دهیم.

حسن حبیبی در خصوص رویارویی تیم ملی ایران با عراق در دوحه قطر به خبرورزشی گفت: عراق نشان داده که اگر دست کم گرفته شود می تواند برای من دردسر ساز باشد. در بازی رفت مرحله قبل نیز توانست ایران را شکست دهد و به همین دلیل باید مراقب حریف باشیم و اجازه ندهیم که نکات فنی مورد نظر خود را مقابل ایران پیاده کند.

وی ادامه داد: عراقی‌ها جنگنده هستند و البته خشونت را نیز چاشنی کارشان می کنند اما فوتبال ما سطح بالاتری دارد و از فوتبالیست‌های حرفه‌ای تری برخوردار هستیم. تیم ملی باید از اشتباهات بازی با سوریه درس گرفته و مقابل عراق چهره بهتری از خودش به نمایش بگذارد. تیم ملی مقابل سوریه ضعف های زیادی داشت و بازیکنان در پست‌های خود عملکرد خوبی ارائه ندادند.

حبیبی با بیان اینکه معتقدم می‌توانیم عراق را شکست دهیم گفت: باید مراقب عراقی‌ها باشیم. آنها می خواهند انتقام شکست قبلی را بگیرند. البته خوشحالم از اینکه سردار آزمون به این بازی می رسد و می تواند در خط حمله به فاز تهاجمی تیم ملی کمک کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی