دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
۰ |
۵
گل نخوریم، سردار و طارمی می‌زنند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عراق قاعدتاً از سوریه قوی‌تر است هر چند که دو بازیکن کلیدی خود را مقابل ایران ندارد. آنها معمولاً یا به ایران نمی‌بازند و یا سخت می‌بازند.

فرهاد اشراقی؛ در بازی آخر تیم ملی یک گل به این حریف چغر زد و حداقل چهار گل دیگر را هم نزد اگر به خاطر داشته باشید در دقایق پایانی آن دیدار مهدی قایدی نتوانست دروازه خالی عراق را باز کند و توپ را به اوت رد. پیش بینی می‌شود عراق نسبت به آ ن بازی تیم به مراتب قوی‌تری شده باشد آن‌ها چند روز قبل یقه کره جنوبی را در خاک خودش گرفتند تا نشان بدهند از مدعیان صعود به جام جهانی هستند.

 فوتبال ایران معمولاً مقابل این حریف چغر و بد بدن با مشکل مواجه شده اما بازی‌های ایران و عراق طوری است که اگر ما بتوانیم دروازه خود را بسته نگه داریم آن وقت احتمال پیروزی تیممان بسیار زیاد می‌شود. چون  در خط حمله سردار و طارمی بالاخره یکی از فرصتها را گل می‌کنند و باعث پیروزی ایران می‌شوند.

این دو مهاجم در اوج بلوغ فوتبال خود قرار دارند و کاملاً به مرز پختگی رسیده‌اند ایرادات قبلی آنها به خصوص مهدی طارمی در فوتبال اروپا کمتر شده است چرا که مربیان خوبی را بالای سر خود می‌بینند و از طرفی برای این بازی انگیزه‌های بسیار زیادی دارند و می‌خواهند با گل‌های خود به تداوم صدر نشینی تیم ملی کمک کنند.

کافی است تیم ما فردا شب مقابل عراق گل نخورد و بقیه کار را به سردار و طارمی بسپارد. البته امیدواریم به قول معروف شب، شب آ نها باشد و مقابل عراق در نقش گلزن ظاهر شوند نه گل نزن.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی