یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
۰ |
۵
پژمان منتظری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک لژیونر ساکت و فراموش شده، بهترین گلزن استقلال مقابل الهلال است.

استقلال طی ۳۰ سال گذشته در چارچوب رقابت‌های مختلف آسیایی بارها به مصاف الهلال رفته و تاکنون ضمن کسب پنج پیروزی برابر این تیم، ۱۱ مرتبه هم دروازه آبی‌پوشان شهر ریاض را گشوده است. امیر هاشمی مقدم اولین بار در سال ۷۰ تور دروازه الهلال را لرزاند و پس از آن بازیکنان دیگری هم موفق به انجام چنین کاری شدند از جمله خود فرهاد مجیدی سرمربی کنونی آبی‌پوشان پایتخت که ۲۳ سال قبل در عنفوان جوانی موفق به بازکردن دروازه تیم حریف عربستانی با پیراهن استقلال شد.

نکته جالب توجه در مورد گلزنان استقلال مقابل الهلال اینکه پژمان منتظری ملی‌پوش اسبق کشورمان که این روزها یک دور از هیاهو همچنان در فوتبال قطر حضور دارد و چندی قبل نیز برای مقطعی در آمریکا حاضر شده  بود، با به ثمر رساندن دو گل، بهترین گلزن استقلال مقابل الهلال عربستان محسوب می‌شود.

پژمان این گل‌ها را در بهار سال ۹۲  و ۹۸ در چارچوب مراحل گروهی لیگ قهرمانان را وارد دروازه الهلال عربستان کرده است. جدا از منتظری که دو گل زده، امیر هاشمی مقدم، فرهاد مجیدی، سیروس دین محمدی، یدالله اکبری، علی سامره، آرش برهانی، مامه تیام، وریا غفوری و علی کریمی دیگر گلزنان استقلال برابر حریف آبی‌پوش عربستانی محسوب می‌شوند حالا باید ببینیم دوازدهمین گل استقلال مقابل الهلال توسط چه کسی به ثمر رسید خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی