یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
۳ |
۵
محمود فکری جواد نکونام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با جدایی مربیانی چون محمود فکری و جواد نکونام و حتی فراز کمالوند از چرخش مربیگری نیمکت‌های لیگ برتر مربیان استقلالی هنوز رکورد دارند.

طی روزهای گذشته فیروز کریمی سرمربی تراکتور شد و علیرضا منصوریان سکان هدایت صنعت نفت آبادان را در دست گرفت تا تعداد مربیان استقلالی شاغل در لیگ برتر به هفت نفر برسد.

البته در فصل گذشته و در مقطعی ۹ مربی استقلالی هم در لیگ بیستم داشتیم اما چند نفر از آنها رفتند که از آن جمله می‌توان به نکونام و فکری اشاره کرد. از طرفی با حضور فیروز کریمی و علیرضا منصوریان و با احتساب فرهاد مجیدی، امیر قلعه‌نویی، رسول خطیبی، رضا عنایتی و ساکت الهامی همچنان ۷ مربی استقلالی در لیگ برتر داریم که نزدیک به نیمی از مربیان شاغل در لیگ برتر را تشکیل می‌دهند و مسلما رقابت آنها در فصل جدید هم جالب توجه خواهد بود.

 گفتنی است مالکیت تیم هوادار تهران واگذار شد اما رضا عنایتی همچنان به عنوان سرمربی در این تیم کار می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الدوچرخه چی IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    نه تا سرمربی کیسه کش وبا نه تیم مقابل یه سرمربی پرسپولیسی وتیم پرافتخار پرسپوایس.با اینکه جدال نابرابری هست‌.اما بزرگی وعظمت پرسپولیس باعث تحقیر کل یوم کیسه کشاست!یکی مرد جنگی به از صد هزار.
  • حسین جهانی IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    لنگها قهر مانی کثیف شما تو این چند سال لطف باب مسعود و آن وزیز بی خاصیت ارتباطات که کشور ول کرده بود مثل یه بجه دنبال کری خواندن بود از دولت روحانی سوال کردندند تو این چند سال برای کشور چکار کردی گفت پنچ تا جام به لنگ هد یه دادم
  • شرور IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    رسول خطیبی فقط با رابطه،مافیا و پول مربیگری میکنه.... متاسفم برای تیم و مردم اراک که دوباره گول این شیادو خوردن،،، نیم فصل کافیه یه تیم 200 تومن بیشتر بده دوباره ول میکنه میره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی