نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مهدی پاشازاده
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: پاول ندود در یوونتوس، اولیور کان در بایرن مونیخ و لئوناردو در پاری‌سن‌ژرمن همه در پست معاون ورزشی باشگاه‌های خود نقشی تعیین کننده دارند.

مهدی پاشازاده در حالی از پست تازه ای در باشگاه استقلال تعریف و تمجید می کند که فرهاد مجیدی از دیروز تا الان به این مسئله هیچ واکنشی نشان نداده است. حالا ببینید معاون ورزشی استقلال در این باره چه می‌گوید:

*خیلی خوشحالم که در این شرایط می توانم به استقلال خدمت کنم. استقلال خانه من است و از اینکه بتوانم به هر شکلی به تیمی که در آن بزرگ شده ام خدمت کنم خوشحال می شوم.

*از روز گذشته تعداد زیادی از هواداران را در کوچه و خیابان دیده ام و خیلی ها ابراز لطف داشتند، امیدوارم بتوانم  به بهترین شکل ممکن به استقلال خدمت کنم.

*واقعیت این است که این پست (معاون ورزشی) در فوتبال ایران تعریف نشده است. در اکثر باشگاه های معتبر دنیا معاون ورزشی نقشی تعیین کننده دارد. مثلا پاول ندود در یوونتوس، اولیورکان در بایرن مونیخ و لئوناردو در پاری سن ژرمن همه معاون ورزشی باشگاه های خود بوده و هستند.

*در ایران هم این پست باید به خوبی جا بیفتد. هدف من این است که کارها خوب پیش برود. قطعا اگر هماهنگی خوبی به وجود بیاید باشگاه و تیم روی نوار موفقیت گام بر خواهند داشت.

*بازی برای هر دو تیم استقلال و الهلال سخت است. الهلال تیمی قدرتمند در سطح اول فوتبال قاره محسوب می شود اما فراموش نکنید استقلال هم تیمی پرآواره است. من امیدوارم بازی خوبی از آب در بیاید و بهتریین نتیجه برای تیم ما کسب شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    از دوسال پیش به تو گفتم که پاچه خواری حتماً جواب میده اینم همون میزی که به تو وعده داده بودم فقط مواظب باش سکته نزنی رفیقت قرفانی هم با فرمون تو بیاد جلو یکی از همین میزا نصیبش میشه
    • Reza-ss30 IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      مهدی ماکه‌له‌له ...! اصن تو خوبی اصن سواد و میزان تحصیلات هم قبول (سیکل ردی قبول نیس) درد هوادار میدونی چیه؟ الان وقتش نبود اونم با منفورترین مدیران استقلال بودن خوبه اما حداقل شما انتظار بیشر داشتیم خیلی ها قبول نکردند اما ...کبک باسرس در برف بلاخره شکار و فنا میرود هیچ هواداری شاد نشد الا محمود فکری ها
  • 6 IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    بموقعش مجبور ميشي بگي الفرار. زياد خوشحال نباش و يه نگاه به قبليات بنداز!
  • سروش IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    500 شرط میبندم 2 ماه نشده یا رفتی یا انداختنت بیرون یا کلا پستت شده کشک...
  • ناشناس IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    بابا این آقارو یکبار وبرای مدتی بزارید سرمربی بشه ...ول کن نیست همش در تلاش
  • فيك رد IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    البته مهدي جان، ندود و كان و ... با مديرعاملي آقاي مددي مدير فني و ورزشي نشدند!!
  • اکبر معراجی IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    تو آبروی فوتبال را بردی...توآبروی فوتبالیست را بردی...
    • جفری کان IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      الیورکان دروازه بان فبلی آلمان را همه میشناسند ولی الیورکون راتابهحال نشنیده بودم پاشازاده رومانیایی
  • رضاکریمی IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    خخخ ایولا داری مهدی-ندود اصن بعد از کله شدن فرهاد تیم و میدیم شما بزن به دیوار فدای سرت اصن کی به کیه قهرمانی دسته دو رو عشق است تنها تاسف باس میز دوستانی چون مدیرک‌های استقلال (وقتی فریادشیران و که حتی زمان نفت هم هیچکاره بود تو‌نفت را میکنند نایب مدیر خوب چرا تو و مطلومی و ووو نباشید ) اصن افشار هم باشه مگه چی میشه!!!!! امان از دل هوادار
  • محمدطاها IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    به فال نیک می گیریم..خیلی خوبه که یکی از جنس استقلال به کادر مدیریتی استقلال اضافه شده است..استقلال تو این سالها از نبود افراد باسواد و استقلالی ضربه خورده و به جاش افراد نابلد پست گرفتن..پاشازاده با وجود بازی در سطح اول اروپا و داشتن بالاترین مدرک مربیگری در فوتبال هیچگاه دنبال تحمیل خودش به نیمکت استقلال نبود و همیشه تو مصاحبه هاش از سرمربی تیم حمایت کرد..
  • نیکویی IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    پاول ندود ، اولیور کان و لئوناردو رو با خودش مقایسه می‌کنه! ....یادش بخیر، رفیقی داشتم شیرازی و داشت دیپلم اقتصاد می‌گرفت، اون موقع با لهجه شیرین می‌گفت: همی انور الساداتو هم دیپلم اقتصاد داره (رئیس جمهور سابق مصر رو میگفت) خخخخخخ
  • دلاک ضد لنگ IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    برام یه اسطوره بودی پاشازاده .خرابش کردی خرااااب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی