نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
۲ |
۴
استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ دوشنبه ۲۲ شهریور؛ ساعت ۲۱:۳۰؛ استادیوم زعبیل دوبی داور: فومینگ

استقلال در فصلی که پایان رسید هم لیگ برتر را از دست داد و هم جام حذفی را؛ طبیعتا برای نتیجه گیری درلیگ قهرمانان آسیا بسیار امیدوار و با انگیزه است. در این بازی از استقلال مدل جدید رونمایی خواهد شد به این خاطر که به بهانه فصل جدید فرهاد مجیدی بازیکنان جدیدی را به ترکیب اضافه کرده و به نوعی می شود گفت فصل جدید فصل نتیجه گیری آبی هاست به این خاطر تیمی روانه میدان خواهد شد که با نظر سرمربی بسته شده و نه باشگاه.

الهلال عربستان تیم شناخته شده و پر افتخاری در فوتبال باشگاهی آسیا به شمار می رود. این تیم ۷ بار به دیدار پایانی راه پیدا کرده و سه بار قهرمان شده است. اما همه این افتخارات برای گذشته است و نتیجه دیدار دو تیم را در زمین تلاش بازیکنان مشخص می کند نه موفقیت های گذشته!

استقلال در مرحله گروهی و در بازی با تیم های خوب عربی نشان داد قابلیت طراحی حمله و رسیدن به گل را دارد اما نکته آزار دهنده در مرحله گروهی دفاع تیمی استقلال بود. اگر استقلال در مصاف با الهلال در دفاع تیمی خوب عمل کند؛ یعنی زمانی که توپ را از دست می دهد تبدیل به تیم مدافع شود شانس زیادی برای پیروزی در این دیدار خواهد داشت چرا که در فاز حمله نشان داد که تیمی خوبی است.

استقلال در حالی مهیای این بازی می شود که برخی از بازیکنان تاثیرگذار فصل گذشته اش را از دست داده است؛ از جمله مهدی قایدی. نکته ای که خوشحالی تیم عربستانی را به همراه داشته است. این البته برای استقلال نکته منفی محسوب نمی شود و شاید از زاویه دیگر بخواهیم به این جابه جایی نگاه کنیم عدم حضور مهدی قایدی در ترکیب استقلال مثبت هم باشد. به این خاطر که همه توپ ها به او ختم می شد اما اکنون استقلال روی بازی ترکیبی و گروهی بیشتر حساب خواهد کرد. ضمن اینکه استقلال در خط حمله امین قاسمی نژاد را بخدمت گرفته که قدر موقعیت ها را به خوبی می داند.

این بازی فرصتی است برای جبران جام های از دست رفته و رسیدن به یک جام بزرگ تر. استقلال که دوبار در فوتبال باشگاهی آسیا قهرمان شده حالا می تواند نیم نگاهی به جام سوم داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • موحدزاده IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    انشاالله به امید خدا جام سوم کسب ودل80 میلیون را شاد نمایند
  • همیشه سرخ IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    گذشت دوران مسابقات ۴ جانبه با تیمهایی از لبنان واسراییل و اندونزی که دوچرخه سوارها قهرمان بشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی