نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
این بازیکن استقلال الهلالی‌ها را بهتر از همه می‌شناسد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال تاکنون سه بار مقابل الهلال بازی کرده و یک گل هم به این تیم زده است.

وریا غفوری کاپیتان ۳۳ ساله تیم استقلال که از ابتدای لیگ برتر شانزدهم همراه با علیرضا منصوریان به تیم استقلال پیوست تاکنون و در سال‌های اخیر همواره یکی از بازیکنان ثابت آبی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا بوده است.

این بازیکن در کارنامه مسابقات آسیایی‌اش سه بار حضور در دیدار مقابل الهلال عربستان را دارد و از این نظر یکی از بازیکنان آشنا با سبک فوتبال الهلال به شمار می‌رود.

او در فصل ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان در تیمی که وینفرد شفر سرمربی‌اش بود موفق شد در بازی رفت و برگشت، پیروزی مشابه یک بر صفر مقابل الهلال را تجربه کند. در بازی رفت مامه تیام تک گل پیروزی استقلال را به ثمر رساند و در بازی برگشت وریا غفوری گل سه امتیازی استقلال به الهلال زد و شادی معروفش که نشانه تعصبش به استقلال است را هم انجام داد. غفوری در آن فصل ۱۸۰ دقیقه روبروی حریف صاحبنام عربستانی به میدان رفت. او در پایان همان بازی به عنوان بهترین بازیکن میدان هم از سوی ناظر ای اف سی انتخاب شد.

وریا غفوری در لیگ برتر قهرمانان ۲۰۱۹ و در بازی رفت مقابل الهلال غایب بود. دیداری که استقلال دو بر یک پیروز شد. اما او در بازی برگشت که با شکست یک بر صفر استقلال به الهلال همراه شد تنها ۲۷ دقیقه در ترکیب تیمش به میدان رفت و نتوانست مانع از شکست استقلال بشود.

کاپیتان با تجربه استقلال قطعاً در دیدار این هفته مقابل الهلال یکی از امیدهای اصلی فرهاد مجیدی در ترکیب آبی‌پوشان به حساب می آید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی