نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۲
پیشنهاد باشگاه بزرگ ایتالیایی به آزمون؟/ مدیر ورزش میلان واکنش نشان داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر باشگاه میلان به اخبار مطرح شده درباره پیشنهاد این باشگاه به مهاجم تیم ملی ایران واکنش نشان داد.

به ادعای رسانه های ایتالیا در زمان نقل و انتقالات، سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه زنیت مورد توجه میلان قرار گرفته بود.

البته طبق ادعای رسانه‌های اروپایی لیون نیز دیگر مشتری سرسخت سردار به شمار می آمد و پیشنهاد رسمی به باشگاه زنیت رسیده بود که باشگاه روسی بلافاصله این پیشنهاد را رد کرد.

اما درباره پیشنهاد میلان به گزارش سایت sports روسیه، فردریک ماسارا مدیر ورزش میلان در رابطه به اخبار مطرح شده درباره آزمون واکنش متفاوتی داشت.

این مدیر علی رغم اینکه از ستاره ایرانی تمجید کرد ولی این اخبار را تنها شایعه رسانه دانست که ارزش بیشتری ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    سردار آزمون اگر در حد تیم های معتبر بود تا حالا مثل طارمی رفته بود. این شایعات در مورد آزمون خسته کننده شده. حضور در تیم های مطرح لیاقت می خواهد. لیگ در پیت روسیه که فوتبال ندارد.
    • حقیقت تلخه IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
      اگه لیگ روسیه در پیته چرا غیر آزمون بازیکن ایرانی موفق دیگه ای اونجا نیس ؟ خیلی بیشتر از ایران پول میدن. این قدرها هم الکی نیس که هر بازیکنی بره لیگ روسیه موفق بشه در واقع باید سطح بازیکن خیلی بالاتر از تمام باشگاههای آسیا باشه . تیمی که باشگاههای اروپا شرکت می‌کنه مطمئنا استاندارد خیلی بالایی داره که با هیچ تیم آسیایی قابل مقایسه نیس البته که لیگ روسیه جز لیگ‌های درجه اول اروپا نیس ولی باشگاههایی داره که میتونن یقه تیمهای خوب اروپا رو بگیرن و این نکته مهمشه.خود آزمون که گفت هر وقت بخوام جایی برم زودتر از رسانه ها میگم و توجهی به رسانه ها نکنید، دیگه چه جوری بگه؟!! هر چند میتونست این حرفو سه سال پیش بگه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی