مجیدی ببازد هم نباید اخراج شود/ الهلالی‌ها پولشان را می‌گیرند و قهر هم نمی‌کنند/ دیگر نوبت مدیرعامل استقلالی است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

جواد زرینچه پیشکسوت استقلال به خبرورزشی گفت: قرار نیست در یک مجموعه همه مثل همدیگر فکر کنند؛ حتماً به اندیشه‌های متفاوت نیاز داریم.

 جواد زرینچه که سوابق زیادی در استقلال و تیم ملی ایران دارد درباره مسائل مختلفی با خبرورزشی سخن گفت که گزیده ای از آن را در زیر می خوانید: 

* قبل از دیدار استقلال با الهلال در اسفند سال ۷۷ تبلیغات وسیعی روی این تیم و همچنین العین امارات که با استقلال هم گروه بودند صورت گرفته بود ولی غیرت ایرانی خودش را نشان داد.

* در بازی مقابل الهلال همان ابتدای کار دو بار دروازه این تیم عربستانی را باز کردیم تا شیرازه تاکتیکی آنها از هم پاشیده شود. البته پس از گل دوم کل کل رضا حسن زاده با سامی جابر آغاز شد. دقیقاً یادم می‌آید که به حسن‌زاده گفتم رضا جان حواست باشد، داوران هوای الهلال را دارند. متأسفانه همین طور هم شد و حسن زاده به دلیل دریافت کارت قرمز در آخرین دقایق نیمه اول اخراج شد. البته خوشبختانه بازی در نهایت دو بر یک به سود استقلال تمام شد. 

* واقعیت امر این است که از نظر فوتبالی شرایط الهلال در حال حاضر از استقلال بهتر است. بازیکنان الهلال سر وقت دستمزد می‌گیرند و قهر هم نمی‌کنند. اردوی اروپایی هم داشته‌اند و بازیکنان گران قیمتی را به خدمت گرفته‌اند ولی همه این موارد موجب نمی‌شود که استقلال را بازنده بدانیم. اتفاقاً باید گفت شانس ما برای پیروزی کم نیست. یک بار گفتم و دوباره تکرار می‌کنم غیرت ایرانی چیز دیگری است و نباید آن را دست کم گرفت.

* بازیکنان جدیدی که فرهاد مجیدی طی روزهای گذشته جذب کرده می‌تواند برایش حکم برگ برنده را داشته باشند چون اولا انگیزه بسیار زیادی برای اثبات خود در چنین میدان مهمی دارند و ثانیا مربیان و آنالیزورهای الهلال هیچ شناختی روی آنها ندارند.

* همان ۲۳ سال قبل که ما در امارات توانستیم الهلال را شکست بدهیم، یکی از عوامل پیروزیمان، غافلگیر کردن حریف بود. عربستانی‌ها تا به خودشان آمدند دو گل از استقلال خورده بودند و دیگر نتوانستند خودشان را جمع و جور کنند. این اتفاق می‌تواند یکبار دیگر هم تکرار شود. استقلال باید الهلال را غافلگیر کند دقیقاً مانند همان کاری که تیم ملی کشورمان مقابل عراق انجام داد و با گل زود هنگام تمام نقشه‌های تاکتیکی سرمربی آنها را نقش بر آب کرد.

* امیدوارم که استقلال بتواند الهلال را شکست دهد ولی حتی اگر خدای نکرده مغلوب شدیم، باز هم تحت هیچ شرایطی نباید فرهاد مجیدی را برکنار کرد. برای فصل آینده هم باید با استفاده از همین مربی و اندیشه‌های تاکتیکی‌اش آماده حضور در میدان شویم.

* قرار نیست در یک مجموعه همه مثل همدیگر فکر کنند؛ حتماً به اندیشه‌های متفاوت نیاز داریم. در مورد حضور آقای پاشازاده هم بدون شک توجیه شده که شرح وظایفش چیست و به نظرم حضورش اتفاق بدی به نظر نمی‌رسد.

* حالا که وزیر جدید ورزش انتخاب شده و آقای حمید سجادی این سمت را برعهده گرفته است من به ایشان توصیه می‌کنم از چهره‌های قدیمی استقلال مشاوره بگیرد و برای حل مشکلات این باشگاه و ایجاد اتحاد میان همه ارکان، یک استقلالی را به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب کند. به نظرم این اتفاق می‌تواند کمک شایان توجهی به اوج‌گیری مجدد استقلال باشد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • majid IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    این که همش شد بهانه‌های باخت!! میترسن از ارتش مجازی شاه، فقط مجیز میگن خخخ
  • علی منصوری IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    دیگه نوبت مدیر استقلال ک بره
  • ع IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    خدایی نگید این حرف ما چقدر از بازیکنان خوب استقلال از دست خدایی اگه دیروز استقلال باخت بخاطر این بود که ما یک دفعه کل بازیکنان جدیدمون فروختیم و از نظر من تصمیم که فرهاد آماده کرده بود عالی بود فقط بازیکنان باید در شوت ها و پاس و در دفاع دقت میکردند
  • ناشناس IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    دوای درد استقلال حاج فتح الله زاده بعنوان مدیرعامل باشگاه استقلال است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی