پایان کار تیم کشتی آزاد ایران در بلاروس با ۴ مدال نقره و برنز
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم منتخب کشتی آزاد ایران با کسب ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز به کار خود رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام الکساندر مدوید پایان داد.

رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام الکساندر مدوید روزهای ۱۹ تا ۲۱ شهریورماه در شهر مینسک کشور بلاروس برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط پیمان نعمتی و عباس فروتن در اوزان ۶۵ و ۱۲۵ کیلوگرم صاحب مدال نقره و کیان محمودجانلو و امیرحسین فیروزپور در اوزان ۶۵ و ۹۲ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم مهدی ویسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم در حالی که ۱ بر صفر مقابل مسلم سعداله یف از روسیه پیش بود مقابل این حریف ضربه شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار مقابل گوگا ژیگوا از گرجستان با نتیجه ۶ بر ۱ مغلوب و پنجم شد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم کیان محمود جان لو پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۶ از سد ایوریکو جولاکیدزه از گرجستان گذشت. پیمان نعمتی دیگر نماینده کشورمان در این وزن، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل مصطفی احمداف از تاجیکستان با نتیجه ۵ بر ۴ به پیروزی دست یافت. دو نماینده کشورمان در دیدار نیمه نهایی به مصاف هم رفتند که نعمتی با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. نعمتی در دیدار فینال مقابل رمضان فرضعلیف از روسیه با نتیجه ۸ بر ۸ مغلوب شد و به مدال نقره رسید. محمودجانلو نیز با شکست مقابل نعمتی راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر از سد مصطفی احمداف از تاجیکستان گذشت و سوم شد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم محسن کوچ نژاد در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر ۲ مغلوب عظمت نوریکایو از بلاروس شد و با توجه به  حضور این کشتی گیر در دیدار فینال وی به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه با توجه به حاضر نشدن حریف بلاروسی پیروز دیدار شانس مجدد شد و به دیدار رده بندی راه یافت. کوچ نژاد در این دیدار مقابل دیمیتری جیووی از گرجستان با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب و پنجم شد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم امیرحسین فیروزپور در دور اول آرکادزی پاهاسین از بلاروس را با نتیجه  ۸ بر ۲ از پیش رو برداشت وی در دور دوم مقابل عمرحاجی محمداف از بلاروس با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، فیروز پور به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه با نتیجه  ۱۲ بر ۲ مقابل ادلان تاسویف از بلاروس به پیروزی رسید و به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۱۵ بر ۵ از سد سعید احمداف از روسیه گذشت و به مدال برنز دست یافت.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم عباس فروتن در دور نخست با نتیجه ۶ بر صفر الکسی ژورژولیانی از گرجستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۳ بر ۲ مقابل سولومون ماناشویلی از گرجستان به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. فروتن عصر امرزو در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر ویتالی پلاسنیاک از بلاروس را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار مقابل دیانیس خرامیانکوف از بلاروس با نتیجه ۷ بر ۱ مغلوب و صاحب مدال نقره شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی