دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
۳ |
۵
فرهاد مجیدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی برای حضور هرچه بهتر استقلال در فصل جدید لیگ برتر به یک مهاجم خوب خارجی نیاز دارد.

در روزهای پیش از سفر کاروان تیم استقلال به امارات برای دیدار مقابل الهلال اصغر ملکیان رئیس هیئت مدیره باشگاه وعده داد یک بازیکن فوق حرفه‌ای مد نظر هیئت مدیره است تا به جمع آبی‌پوشان بپیوندد.

البته او در همان برهه اعلام کرد که استقلال قطعاً نمی‌تواند از این بازیکن مقابل الهلال استفاده کند و این اتفاق افتاد چون در این مدت هیچ بازیکن خارجی جذب این تیم شد.

قطعاً فرهاد مجیدی در این زمینه با گابریل پین مربی جدید ایتالیایی تیم استقلال مشورت کرده است. با اینکه مهاجم خارجی در دیدار مقابل الهلال به کمک استقلال نیامد و اصلاً نام چنین بازیکنی هم مطرح نشد ولی قطعاً فرهاد مجیدی برای حضور هرچه پر قدرت تر در لیگ برتر در شرایطی که قایدی و دیاباته را از دست داده می‌تواند با کمک یک خرید خارجی خوب با امیدواری بیشتری نسبت به فصل گذشته لیگ برتر بیست و یکم را آغاز کند.

استقلال در این سالها با در اختیار داشتن مهاجمانی مانند مامه بابا تیام و شیخ دیاباته در نوک پیکان خط حمله اش بخش مهمی از مشکلات گلزنی اش را برطرف کرده بود. اما همین تیم فصل پیش با آمار گلزنی کمی فصل را به پایان رساند و تنها با اتکا به قدرت خط دفاعی این تیم توانست رده سوم جدول را از آن خود کند. در حالی که استقلال در لیگ نوزدهم با ۵۲ گل زده بهترین خط حمله را در اختیار داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • توپ پلاستیکی IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    الان تنها مهاجم فوق حرفه ای که توی بازار مونده و این مدیریت به راحتی میتونه جذبش کنه فرزاد حاتمی هستش خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • امیر IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    کیسه کشهای همیشه بازنده
  • اصغر فلاح ب IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    بزرگترین نصیحت برادرانه به مجیدی ، الان اگه از استقلال بروی بیرون بهتره ، تا اینکه سال دیگر با نتیجه نگرفتنهایت از استقلال بیندازنت بیرون ، پس بار و بندیلت رو جمع کن و پی یک شغل دیگر باش ، این ره که پیش گرفته ای به جایی نمیرساندت . آقای عبدالله ویسی رو بیاورید استقلال . گواردیولای ایران .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی