نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۹
۲ |
۵
 امیرحسین حسین‌زاده
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وینگر ریزنقش استقلال در دیدار با الهلال یکی از بهترین‌های تیمش بود.

ترکیب استقلال مقابل الهلال عربستان با چهار خرید تابستانی این تیم اعلام شد که در این بین پیش‌بینی می‌شد نفرات جدید نتوانند عملکرد قابل انتظاری داشته باشند، اما در این بین عملکرد امیرحسین حسین‌زاده جالب توجه‌تر بود و آبی‌ها را به ادامه فصل امیدوارتر کرد.

حسین‌زاده که پس از دوران طولانی مدت حضورش در سایپا از جمع نارنجی پوشان جدا شد و به‌عنوان یکی از خریدهای زودهنگام نقل و انتقالات به استقلال پیوست، در نخستین بازی آبی‌ها با نظر فرهاد مجیدی در ترکیب قرار گرفت و بیشترین نقش را در خلق موقعیت‌های تیمش مقابل الهلال عربستان داشت.

این بازیکن سرعتی و تکنیکی بارها با نفوذهای تند و تیز خود از جناح چپ زمین که در گذشته مهدی قایدی در آن سمت به میدان می‌رفت، خط دفاعی الهلال و به ویژه محمد البریک را آزار داد و در ایجاد موقعیت موفق‌تر از هر بازیکن دیگری در بین دو تیم بود، اما حملاتی که او ساخت، تبدیل به گل نشد.

 امیرحسین حسین‌زاده

حسین‌زاده علاوه بر حرکات سریعی که از بین بازیکنان الهلال انجام می‌داد و خطاهای متعددی که در زمین حریف گرفت، سانترهای خطرناکی هم از روی ضربات ایستگاهی انجام داد که اگر با دقت بیشتر هم‌تیمی‌هایش همراه بود، می‌توانست منجر به گل شود و برای او هم پاس گل به همراه داشته باشد.

حسین‌زاده که هنوز ۲۰ سال سن دارد، در بدو ورودش به استقلال با این نمایش جالب توجه مقابل تیم مدعی الهلال، نشان داد که می‌تواند آینده روشنی در جمع آبی‌ها داشته باشد و راهی که مهدی قایدی رفت را با توجه به سن و سالش زودتر هم برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تیشه فرهاد بر کمر مافیا IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    خیلی خوب بود بینهایت عالی بود مطمئن باشین بعد از یک فصل بازی در استقلال با قیمتی بالاتر از قائدی در خارج از کشور بازی خواهد کرد اما حیف که اون موقع مددی اینا دیگه نیستن تا با پولش چراغ استقلال رو روشن نگه دارن خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • خایدالو IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    به نظرم همه خرید های جدید عالی بودن فقط این سلمانی مفتش هم گرونه حیف اون همه دلار که برای رضایت نامه اش دادیم ولی بقیه این فصل خیلی به در میخورن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی