سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۲
۲ |
۴
هافبک پرسپولیس و محبوب برانکو تیم جدیدش را انتخاب کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محسن ربیع خواه هافبک پیشین پرسپولیس و آلومینیوم به شهرخودرو مشهد پیوست.

محسن ربیع خواه که پس از جدایی از پرسپولیس به اراک رفته و به تیم تازه لیگ برتری شده آلومینیوم پیوسته بود، نتوانست به علت مصدومیت فصل موفقی را پشت سر گذارد و تنها پنج بازی به او در طول فصل رسید.

ربیع خواه که یکی از پر افتخارترین فوتبالیست‌های لیگ برتر ایران با ۴ قهرمانی لیگ، ۳ سوپرجام، ۱ جام حذفی و کسب نایب قهرمانی آسیا با پرسپولیس است، برای ادامه فوتبالش راهی مشهد شده تا شاگرد مهاجری شود.

او به غیر از پرسپولیس در پیراهن‌های پاس، تراکتور و صنعت نفت نیز بازی کرده و در فصل بیست و یکم پیراهن قرمز شهرخودرو را خواهد پوشید.

هافبک دفاعی محبوب برانکو در پرسپولیس در ۳۳ سالگی به دنبال روزهای بهتری در فوتبال ایران با اتمام مصدومیتش است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • منطق اث‌دق‌لالی IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    موفق باشی محسن باتعصب متاسفانه تو کشور ما اگه بی‌سروصدا وحاشیه تمرکزت رو کارت باشه وبرای رسیدن به موفقیت تلاش کنی،، به حقت نمی‌رسی!! اینجا باید شلوغ‌کاری رو بلد بدشی به قول معروف به مرگ بگیری تا به تب راضی شی مصداق بارزش‌م‌ همین تیم کیسه بی‌افتخار ایرانی_سعودی هست که باهوچیگری و شعار و_زیرپرسپولیسیم_نوموخوام_نوموخوام از مسئولین باج می‌گیرند وعلیرغم اینکه تقریبا یک‌دهه‌ست که تنها جشنی‌ که گرفتن نه جشن قهرمانی بلکه جشن تولد بازیکناشون هست! هرساله رکورد گران‌ترین تیم ادوار لیگ رو ارتقا دادن،،درحالیکه درهمین سال‌ها قهرمان بلامنازع لیگ وفینالیست دو دوره از چهاردوره اخیر علیرغم کسب درامد چندمیلیون دلاری از acl وطرفداران بیشتر وبه تبعش درامد بیشتر،،گذشته از فراری دادن مربیه موفقش،،هرساله چندین وچند ستاره‌ تاثیرگذارش رو بخاطر بی‌پولی از دست داده وبرای تامین هزینه‌های جاریه باشگاه دچار مشکل هست
  • الله IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    باعث وبانی یکی از باخت هامون تو دربی همین ربیع خواه بود مثل کنه چسبیده بود به تیم ولی کن هم نبود آخه در حد بازیکن محلات هم نیست پدیده هم اشتباه کرده گرفتش .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی