نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۲۱
جدایی از پرسپولیس به خاطر جام جهانی/ در جام جهانی قطر همه را سورپرایز می‌کنیم/ طلایی‌ترین نسل فوتبال ایرانیم
زمان مطالعه: ۹ دقیقه

محمدحسین کنعانی‌زادگان اولین دیدار رسمی خود در ترکیب تیم جدیدش الاهلی را در لیگ ستارگان برابر القطر با تساوی بدون گل پشت سرگذاشت.

مهدی یکتا؛ مدافع سابق پرسپولیس این روزها یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی محسوب می‌شود که در دو مسابقه گذشته ایران برابر سوریه و دیدار رؤیایی مقابل عراق فیکس بازی کرده است.

به بهانه بازی اخیر الاهلی قطر و پیروزی شیرین برابر عراق با محمد حسین کنعانی‌زادگان تماس گرفتیم که گفت و گوی نسبتا بلندی شد و...

ابتدا از اولین بازی رسمی با پیراهن الاهلی در لیگ ستارگان قطر بگو؟ چرا مساوی کردید؟

بازی پایاپایی بود که البته می‌توانست با برتری ما به اتمام برسد اما مساوی هم نتیجه بدی نبود. تیم القطر امسال هزینه بیشتری نسبت به تیم ما انجام داده و بازیکنانی مثل خاوی مارتینز ستاره سابق بایرن مونیخ را خریده است. هر چند در فوتبال امروز اسم‌ها بازی نمی‌کنند و...

پس از نتیجه مساوی راضی هستید؟

نه، نیمه دوم خیلی بهتر بازی کردیم و حتی داور می‌توانست یک پنالتی به سود تیم ما بگیرد اما نمی‌دانم چه شد که از کمک داور ویدئویی استفاده نکرد. بازیکن حریف در دقیقه ۸۸ به وضوح پیراهن بازیکن ما را کشید و داور یک پنالتی مسلم برای الاهلی نگرفت. این درحالی بود که یک مرتبه برای تیم القطر از VAR استفاده کرده بود.

از خط دفاع تیم الاهلی هم صحبت کن. زوج تو در مرکز خط دفاع کیست؟

یک مدافع مراکشی (سفیان بوفتینی)، من و دو مدافع قطری خط دفاع تیم را ساخته‌ایم. بازی‌های دوستانه خوبی در اردوی ترکیه داشتیم و به هماهنگی نسبتا خوبی رسیدیم که منجر به بسته نگه داشتن دروازه الاهلی در هفته اول لیگ ستارگان شد. ما ۲۵ روز ترکیه بودیم و ۷ بازی دوستانه انجام دادیم که خیلی به تیم کمک کرد.

نبوشا سرمربی مونته نگرویی الاهلی از عملکرد خودت و تیم راضی بود؟

در مجموع راضی بود چون در نیمه دوم خیلی بهتر از القطر بازی کردیم و اگر پنالتی ما سوخت نمی‌شد به پیروزی هم می‌رسیدیم. از دقیقه ۷۰ به بعد بازی تقریبا یک طرفه به سود ما در جریان بود ولی متأسفانه توپ‌های بچه‌ها تبدیل به گل نشد.

اگر داور پنالتی می‌گرفت تو پشت توپ می‌ایستادی؟ یا اینکه بهتر است بپرسیم تو پنالتی زن اول الاهلی قطر هستی؟

فرقی نمی‌کند چه کسی پنالتی بزند مهم موفقیت تیم است. ما یک وینگر پاراگوئه‌ای به اسم هرنان پرز داریم که در تیم ملی کشورش بازی می‌کند و پنالتی زن خوبی است. اگر هم سرمربی تشخیص دهد من حاضرم پشت توپ بایستم ولی باز هم می‌گویم موفقیت تیم مهم تر از هر چیزی دیگری است.

بسیارخوب، می‌خواهیم ادامه بحث را به بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی و برد شیرین مقابل عراق ببریم. بازتاب این پیروزی در کشور قطر چطور بود؟

بازتاب زیادی داشت و دوستان و همبازیانم با دیدن من در قطر عدد ۳ را به خاطر برد تیم ملی مقابل عراق نشان می‌دادند. همه اینجا بعد از این پیروزی شیرین از ایران به عنوان ابرقدرت فوتبال آسیا و تیمی‌بزرگ و ترسناک یاد می‌کنند. جالب آن که سرمربی الاهلی هم در ورزشگاه حضور داشت و بازی تیم ایران و من را از نزدیک تماشا کرد. او هم به من بابت این نتیجه خوب تبریک گفت.

حسین جان! بی تعارف می‌خواهم بپرسم آیا عراق نسبت به گذشته ضعیف شده یا اینکه تیم ملی ایران خیلی قوی شده است؟ واقعا کسی فکرش را نمی‌کرد با اختلاف ۳ گل این رقیب قدیمی‌را شکست بدهیم.

عراق همان عراق و با همه نفراتش مقابل ما ظاهر شد اما تیم ایران در حال حاضر یک تیم قدرتمند، باهوش و با تجربه است. شما اگر دقت کرده باشید در سال‌های اخیر عراقی‌ها همیشه سعی کرده اند در بازی با ایران جنگ روانی راه انداخته و روی اعصاب بازیکنان ما راه بروند. از اخراج کردن مهرداد پولادی تا تساوی در جام ملت‌ها و رفتارهایی که در زمین مسابقه نشان داده اند. در این بازی هم یک جورهایی دنبال جنگ و دعوا بودند اما ما از قبل همه چیز را می‌دانستیم.

محمدحسین کنعانی‌زادگان؛ عراق - ایران

کادرفنی به شما درمورد حاشیه سازی و جنگ روانی عراقی‌ها هشدار داده بودند؟

بله، به ما گفته بودند می‌آیند روی شما کار کنند تا عصبی شوید و نظم تیمی‌ایران به هم بخورد. از همان اولین تمرین بعد از بازی با سوریه کادرفنی هشدارهای لازم را به ما داده بود. خوشبختانه گل زودهنگام علیرضا جهانبخش خیلی به این پیروزی کمک کرد. اگر گل زودهنگام نمی‌زدیم حتما با وقت کشی، دعواهای بیشتر و جارو جنجال حریف روبرو می‌شدیم و...

با ایمن حسین مهاجم تنومند تیم ملی عراق هم درگیری‌هایی در طول بازی داشتی. توضیحی می‌دهی؟

بازیکن خوب و جنگنده ای بود اما خدا را شکر با کمک همبازیانم او را مهار کردیم.

مهند علی مهاجم تیم ملی عراق هم ابتدای نیمه دوم گلی زد که ما را شوکه داشت می‌کرد اما از سوی داور آفساید اعلام شد.

خیلی هم آفساید بود! نیازی به کمک داور ویدئویی هم نبود و همه چیز مشخص بود.

بعد از بازی با عراق بسیاری از کارشناسان فوتبالی در داخل کشورمان از نسل فعلی تیم ملی تعریف و تمجید کردند. خودت به عنوان عضوی از تیم در این رابطه چه صحبتی داری؟

نه اینکه خودم عضو این تیم باشم و حرفی بزنم ولی به جرأت می‌گویم این نسل می‌تواند طلایی‌ترین نسل فوتبالی ایران شود. این تیم بازیکنان یکدست، همدل و پرتوانی دارد که در قاره آسیا بی نظیر هستند. باز هم تأکید می‌کنم بحث بر سر خودم نیست و منظورم همبازیانم است. این تیم با یک کادرفنی پرتلاش و زحمتکش با تلفیقی از مربیان با دانش خارجی و ایرانی می‌تواند بهترین نتایج تاریخ فوتبال ایران را در آینده کسب کند.

یک جایی خواندم که حتی مدعی شده بودند این تیم ملی نه تنها به راحتی به جام جهانی قطر صعود می‌کند بلکه می‌تواند در جام جهانی قطر از گروه خود هم برای اولین بار بالا برود. آیا این پتانسیل را در تیم ملی کنونی ایران می‌بینی؟

کاملا موافقم! ما می‌توانیم در جام جهانی قطر همه را سورپرایز کنیم. این حرف من را به خاطر بسپارید. البته حتما هم بنویسید کار تیم ملی هنوز تمام نشده و باید با همین فرمان ادامه مسابقات گروه خودمان در انتخابی جام جهانی را پیش ببریم.

از جام جهانی صحبت کردی که قرار است در قطر برگزار شود. جدای از مسائل مالی و ... یکی از دلایل حضورت در لیگ ستارگان و تیم  الاهلی برگزاری جام جهانی در کشور قطر نبوده است؟

دقیقا همین طور است. از یک طرف می‌خواستم با بازی در یک کشور خارجی آشنا شوم و از طرفی دیگر با فضای استادیوم‌های جام جهانی و انشالله بتوانم نماینده شایسته ای برای فوتبال کشورم در قطر باشم.

روزی که فدراسیون فوتبال با دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران قرارداد بست خیلی‌ها شروع به انتقاد و اعتراض کردند. شاید خوشبین‌ترین افراد هم تصورش را نمی‌کردند تیم ملی با سرمربی نه چندان شناخته شده کروات چنین نتایجی بگیرد؟

آقای اسکوچیچ را سالهاست می‌شناسم و می‌دانم چقدر برای کارش ارزش قائل است و زحمت می‌کشد. سرمربی تیم ملی و کادرش از صبح تا شب در اردوی تیم ملی کار می‌کنند و آنالیز انجام می‌دهند. ما قبل از بازی عراق مثل کف دست حریف را می‌شناختیم و با آگاهی کامل وارد زمین شدیم.

رابطه مربیان ایرانی و کروات در اردوی تیم ملی چطور است؟

نه تنها بین مربیان بلکه بین مربیان و بازیکنان و خود بازیکنان ملی پوش احترام متقابل حاکم است. همه برای یک هدف می‌جنگند و شما می‌بینید پس از گل‌های تیم ملی تمام نیمکت ایران به هوا برخاسته و در شادی زننده گل شریک می‌شوند. این صمیمیت و همدلی راز موفقیت تیم ملی ایران است.

یکی از حرکات جالب تو پس از پایان مسابقات تیم ملی ایران، بوسیدن سر علیرضا بیرانوند گلر تیم است. سال‌ها پیش و در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه، لورن بلان مدافع سرشناس تیم ملی فرانسه که الان سرمربی تیم شجاع خلیل زاده است، سر فابین بارتز گلر تیم را می‌بوسید. آیا تو فیلم آن حرکت لورن بلن را دیدی یا مسئله دیگری در میان است؟

راستش را بخواهید سن وسال من خیلی به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه قد نمی‌دهد چون خیلی کوچک بودم و چیزی یادم نمی‌آید اما این از علاقه من به همبازیانم و علیرضا بیرانوند نشأت می‌گیرد. وقتی تیم گل نمی‌خورد، کلین شیت می‌کنیم و برنده می‌شویم از علی بیرو قدردانی و تشکر می‌کنم. از شجاع و سایر بچه‌ها هم همین طور چون ما یک تیم هستیم. خیلی با هم دوست هستیم و هماهنگ و خوشحالی خود را تقسیم می‌کنیم.

محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده؛ ایران - سوریه

مهدی طارمی‌همبازی تو هم نمایش فوق العاده ای برابر عراق ارائه داد. وقتی بازی او را می‌بینی خدا را شکر نمی‌کنی که در انتخابی جام جهانی در آسیا روبروی او بازی نمی‌کنی؟

(می‌خندد) واقعا اشاره خوبی کردید! مهدی، سردار، علیرضا، آقا کریم در اروپا خوش می‌درخشند و در تیم ملی هم فوق العاده هستند. واقعا مهار این خط حمله رویایی ایران سخت است. هر کسی را بگیرند یکی دیگر زهر خودش را می‌ریزد و مثلث تهاجمی‌ایران تبدیل به کابوس فوتبال آسیا شده است. البته همه بازیکنان ملی پوش در خط میانی، دفاع و دروازه هم عالی و بی نقص بازی کرده و تلاش می‌کنند بهترین عملکرد خود را در بازی‌های ایران داشته باشند.

بازی بعدی تیم ملی ایران برابر امارات است. این تیم را چگونه ارزیابی می‌کنی؟

به نظرم همه بازی‌ها سخت است و شاید این مسابقه سخت تر هم باشد. این مسابقه در کشور امارات برگزار می‌شود و این تیم در دو بازی گذشته خودش ۲ مساوی کسب کرده است. باید هوشیار باشیم و مراقب این تیم که حریف آسانی نیست.

مدت‌ها هم می‌شود که ما با تیم ملی امارات بازی نکرده و این مسئله نمی‌تواند شناخت ما از این تیم را کم کند؟

مطمئن باشید آقای اسکوچیچ تا همین الان که با شما صحبت می‌کنم ۱۰ یا ۲۰ بازی از همین تیم ملی امارات دیده است. گفتم که ما یک کادرفنی پرتلاش و زحمتکش داریم که در آنالیز حریفان بی نظیر عمل می‌کنند. نگران نباشید و خیالتان از این بابت راحت باشد.

نمی‌شود با محمد حسین کنعانی‌زادگان صحبت کرد و سئوالی در خصوص پرسپولیس نپرسید. سه شنبه همین هفته این تیم با استقلال تاجیکستان بازی دارد. فکر می‌کنی نتیجه این دیدار چه شود؟

حقیقت را بخواهید من همین الان با اغلب بچه‌های تیم پرسپولیس و کادرفنی در ارتباط هستم. مرتب با هم صحبت می‌کنیم و رابطه صمیمانه ای داریم. الان من خودم را یک هوادار پرسپولیس می‌دانم و از ته دل آرزو می‌کنم امسال دیگر این تیم محبوب و دوست داشتنی بتواند نه تنها به فینال آسیا برسد بلکه عنوان قهرمانی را جشن بگیرد. پرسپولیس در سال‌های اخیر شایسته‌ترین و باثبات‌ترین تیم آسیا بوده و حق اش گرفتن جام است. امیدوارم این اتفاق بیفتد و دل میلیون‌ها هوادار پرسپولیس در ایران و سرتاسر جهان شاد شود.

نتیجه بازی را پیش بینی نکردی؟

پیش بینی که همیشه سخت است. فوتبال بازی رکوردی یا انفرادی نیست که شما از قبل بگویید فلان وزنه را زده و حالا می‌تواند مدال طلا بگیرد یا اینکه دوم شود. با این وجود شانس پیروزی پرسپولیس خیلی بیشتر است و حتم دارم استقلال تاجیکستان هم از قهرمان ایران می‌ترسد.

ولی کاپیتان استقلال تاجیکستان گفته است از پرسپولیس نمی‌ترسند؟

همین حرف هم نشان دهنده ترس است. مطمئن باشید! من فکر می‌کنم پرسپولیس با نتیجه ۲ برصفر پیروز می‌شود و در واقع این یک آرزو و خواسته قلبی است.

فکر می‌کنی چه بازیکنانی شانس بیشتری برای زدن این دو گل داشته باشند؟

انشالله با گل‌های مهدی عبدی و سید جلال حسینی، پرسپولیس ۲ برصفر استقلال تاجیکستان را شکست خواهد داد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شهروز IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    طلایی ترین نسل فوتبال ایرانیم... هاهاهاهاهاها تو که از همه طلایی تری، زرد..... نمیدونم اسنقلال چه بلایی سرت آورده که انقدر اون برات عقده شده؟ زدی رو دست شتر
    • کتک خوران فرودگاه IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      قال محمد تقوی بازیکن سابق کیسه:کیسه هر فوق ستاره روتبدیل به یه بازیکن معمولی می کنه ..و پرسپولیس هر بازیکن متوسط ومعمولی رو تبدیل به فوق ستاره می کنه پرسپولیس بارسلون ایر ان است و
    • متخصص شیشپولیس IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      خدمت محمدحسین کنعانی‌زادگان عرض کنم استقلال همچنان متخصص اسیاست با دو قهرمانی آسیا و دو نایب قهرمانی و دو مقام سومی و 9 بار حضور در نیمه نهایی آسیا. این پرسپولیسه که با بهترین تیم تاریخش با 6 گل توسط الهلال عربستان در هم کوبیده شد و بعد از اون استقلال شفر 4 بار پشت سر هم الهلال رو شکست داد. استقلال اگه دیاباته، میلیچ، فرشید اسماعیلی و مهدی قایدی رو از دست نداده بود این الهلال رو شکست می داد. مثل همیشه با تضعیف استقلال و از بین بردن اسکلت اصلی توسط مسعود سلطانی فر و دست نشانده هاش از جمله احمد مددی کار استقلال به اینجا رسید و تیم از هم پاشیده رو مقابل الهلال قرار دادن ولی انصاف دمشون گرم و غیرت به خرج دادن با همه مشکلاتی که براشون توی این چند سال ایجاد کردن.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      متاسفانه باز هم پای وزیر پرسپولیسی مسعود سلطانی فر و آذری جهرمی و دست نشانده هاش در هیئت مدیره استقلال و مهندسین مربطوه در میان است و اینا قبل رفتنشون آخرین ضربه خودشون رو به استقلال زدن. باز هم شاهد داستان تکراری تضعیف استقلال قبل از انجام رقابت های حساس در لیگ قهرمانان آسیا توسط دست نشانده های مسعود سلطانی فر در هیئت مدیره استقلال بودیم. همان طور که در سال 2018 با تاکید شفر 6 ماه قبل از پایان قرارداد ها، قرارداد تیام، جبارف و امید ابراهیمی سر موقع تمدید نشد تا استقلال تضعیف شده بدون اسکلت اصلی خودش مقابل السد قرار بگیره و ببازه، باز هم در اینجا قرارداد میلیچ، دیاباته، فرشید اسماعیلی و مهدی قایدی تمدید نشد تا استقلال تضعیف شده بدون اسکلت اصلی تیمش به الهلال ببازه. تیم استقلال با همین بازیکن هایی که نام بردم از گروه مرگ به عنوان تیم اول صعود کرد و با از دست دادن این بازیکن ها مشخص بود که شانسی برابر الهلال نداره.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      حتی فرهاد مجیدی تاکید کرد اگه قرارداد این بازیکن ها تمدید نشه از استقلال میره چون می دونست چه نقشه ای برای استقلال دارن ولی این ترفند فرهاد هم جواب نداد چون دست نشانده های مسعود سلطانی فر از خداشون بود هم فرهاد از استقلال بره و هم قرارداد ها تمدید نشه. ناصر فریادشیران که خودش دست نشانده مسعود سلطانی فره میگه قایدی و همسرش دوست نداشتن در استقلال بمونن. اولا مگه بچه بازیه توی تیمی که 40 میلیون هوادار داره همسر یک بازیکن تصمیم بگیره و دوما خود مهدی قایدی اعلام کرد قراردادش 900 میلیونه و 900 میلیون پولی نیست و همین باعث می شه بازیکن رو فراری بدن. قبلا هم بارها گفتم که پولی که از ترانسفر مهدی قایدی نصیب استقلال می شه کاربردی برای استقلال نداره و استقلال بهتر از مهدی قایدی نمی تونه پیدا کنه. قشنگ یک قرارداد 8 میلیاردی با مهدی قایدی می بستید که بازیکن ملی هم هست اونوقت حتما می موند و نمی رفت. حداقل مهدی قایدی رو می تونستید بعد از پایان بازی با الهلال ترانسفر کنید همون طور که بشار رسن اینکارو انجام داد و بعد از فینال آسیا رفت.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      میلیچ هم بارها گفت من عاشق باشگاه استقلال هستم و حاضرم تمدید کنم و واقعا عملکرد بسیار خوبی داشت و دیاباته هم همینطور اما می خواستن نابودی استقلال رو ببینن که با باختش خوشحال بشن و روحیه بگیرن.موقعی که الهلال 1000 میلیارد تومن برای تیمش خرج کرده بود و در حال برگزاری دیدار تدارکاتی در اروپا بود احمد مددی هنوز در حال مذاکره با بازیکن ها در فصل نقل و انتقالات بود که در اصل می دونیم دنبال تضعیف استقلال بود چون دستور از بالا بهش رسیده بود. استقلال بعد از علی کریمی یک بازی ساز نداشت و تنها شانس استقلال فرشید اسماعیلی بود که به بهانه های واهی این بازیکن رو کنار گذاشتن ولی این بازیکن خودش رو به ورزشگاه الوصل سکوها رسوند تا به همه بگه استقلال توسط مدیریت و هیئت مدیره دست نشانده مسعود سلطانی فر تضعیف و تخریب شد و من اینجا هستم ولی نذاشتن بازی کنم تا خط میانی استقلال بازی ساز نداشته باشه.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      نکته بعدی چطور پول قراردادهای برانکو که 50 میلیارد تومن بود و بودیمیر 14 میلیارد ، جونیور 14 میلیارد و ... همه از پول بیت المال پرداخت شد اما پول استراماچونی باید از محل فروش مهدی قایدی تامین می شد. یا اینکه چرا باید بازیکنان پرسپولیس 8 میلیارد دستمزد بگیرن اما برای استقلالی ها سقف 3 یا 4 میلیارد مشخص کردن. یا اینکه چرا اسپانسر استقلال 8 میلیارد استقلال رو به حساب پرسپولیس حکومتی ریخت. یا چرا 30 میلیارد آذری جهرمی با رانت از هماره اول می گیره و به حساب پرسپولیس می ریزه مگه استقلال هم مال وزارت نیست؟ پس بدونید استقلال هرگز به الهلال نمی باخت و استقلال رو وزیر پرسپولیسی مسعود سلطانی فر و دست نشانده هاش اول خلع سلاح کردن و بعد تضعیف شده و از هم پاشیده مقابل الهلال 1000 میلیاردی قرار دادن تا ببازه و بعد از این باخت مهندسی شده کلی کیف کنن تا مسکنی باشه موقتی برای تسکین درد دو قهرمانی آسیا که پرسپولیسی های حکومتی تا عمر دارن بهش نمی رسن و باید این قهرمانی رو به مثل خیلی هاشون به گور ببرن. الا لعنة الله علی القوم الظالمین
    • کامیار فرزام IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      درود به شرف و غیرت کنعانی زادگان،نه ایشان بلکه همه بازیکنان پرسپولیس همینطورن نه مثل کیسه کشا واسه تفریح و جلف بازی خانوادگی تیم خودشون رو ول میکنن میرن دبی و مرتب دونفری پیش شیوخ عرب هستن داغ کنعانی زادگان به دل کیسه کشا اینه که نذاشته نفس بکشن حتی زدن پاش و انگشتش رو مصدوم کردن که به بازی دربی نرسه اما نمیدونستن که صخره با غیرت تر از این چیزاست،با همون پا کبود و ورم کرده بازی کرد و نفس برید از کیسه کشا دیشب تیم محلات میتونست الهلال رو ببره اما مثل قبل این کیسه کشا آبروریزی کردن و پرسپولیس باید دوباره انتقام بگیره مثل پاختاکور
    • حمید IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      واقعا ازاظهار نظر این متخصص شیش پلیس تعجب میکنم 1-اولا این که 6 تا خوردن تو یبازی خیلی فرق با شش تا خوردن تو رفت وبرگشت(الهلال 4- پرسپولیس 0)(الهلال2-پرسپولیس2)6 تامثل 6 تای از پرسپولیس خوردین یا 6 تای از العین خوردین(توجه کن طی 90 دقیقه ) البته درکتون میکنم انقد از شش متنفر باشین 2-موندم وزارت باید چیکار براتون میکرد که نکرد (اجازه ندادن به مربیگری برانکو تو پرسپولیس یا انتقال نادری به کیسه کشها یا باکمک دست نشانده اش رسول پناه شجاع وترابی گرفت تا نتونن قهرمان اسیا بشن 3-به این اسامی دقت کن طارمی -علیپور-بشار -رضایان-سروش-شجاع -احمد زاده-نورالهی-کنعانی زادگان-بیرانوند-نادری-مغانلو-صادق محرمی-ماهینی-منشا-محمد انصاری -استوکس -اوساگوناو.....رفتند 4-مقدار قرارداد هرساله استقلال طی این 4 سال حداقل 40 درصد بیشتر از پرسپولیس بود فقط قرارداد نادری معادل 5 تا بازیکن اصلی پرسپولیس بود وریا و مظاهری و....مطمین باش وقتی بازیکن معمولی استقلال مثل ریگی 15 میلیارد ازشون میخواهد ببین داخل چه خبر بود وهست 5-از این 4 سال وقت یسال با 13 بازیکن به فینال اسیا رفتیم و قهرمان لیگ شدیم
  • کامران IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    آفرین به غیرتت !!!!!!!!
  • .. IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    اگ تو طلایی ترینی علی دایی چیه پس؟
  • لیلی IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    استقلالی های عزیز لطفا خود خوری استقلال تون باخته حتما قسمت نبوده خواهشا دق دلتون سر پرسپولیس خالی نکنین
  • /// IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    قیافه رو نگاه کن ازپشت کو اومده حالاشاخ شده
    • علی آبادانی IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      اتفاقا مشخصه خودت پشت کوهی هستی ایشان بچه بندر است بچه دریاست و اونجا مثل شهر شما کوه نداره دریای آزاد داره و مهد صنعت و پول و پتروشیمی و صنعت و نفت و ماهی و میگو هست ....آری خوزستان عزیز که مهد فوتبال ایران است و امثال حسین کنعانی سالها به تیمهای مفت خوره پایتخت داده امثال سعداوی کریم باوی صمد مرفاوی بهنام سراج برادران نعمتی نژاد و سرزمین معلم اخلاق دهداری هستیم
    • عبدالله حمید IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      بله از پشت کوه آمده‌ اما با هلیکوپر آوردنش دوست عزیز به خوزستانیها توهین نکن لطفا
  • رضا عباسی IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    فقط از نظر هجومی بهترین نسل هستیم وگرنه از این مدافع ها همیشه داشتیم وداریم فقط الان تمام کننده خوب داریم
  • احمد IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    هزار ماشاالله به این نسل طلایی فوتبال ایران
  • حسین IR ۰۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    بگو انشالا از جا معلوم که روی ویلچر نباشی تا اون موقه
    • علی IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      واقعاباعث تاسف آدم اینقدتنگنظروخبیث باشه ک برای جوون مملکتش بجای موفقیت وپیشرفت آرزوی علیلی وزمینگیرشدن کنه البته تقصیرشمانیس مملکتی ک هرروزبرای کشورهای متمدن وپیشرفته دولتمردای ماطلب مرگ ونیستی میکنن فرهنگ مامردم روهم شبیه خودشون کرده حداقل آرزوی سلامتی وموفقیت برای جوون وپهلوانای مثل شیرایران کنیم درودبرحسین کنعانی زادگان وتمام دلاورمردان تیم ملی فوتبال کشورمان دردوبلات بخورتوسرمن فدات بشم حسین جان زیرسایه الله سالم وسربلندوموفقترازهمیشه پیروزباشیدایشالا
  • پرسپولیس IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    ماشاالله منتظریم با قدرت بیشتری برگردی هم خودت هم شجاع هم احمد هم بشار و بقیه دوستون داریم
  • هوادار IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    من یه سوال دارم از هوادارا های پرسپولیس مشکلتون بارفتن بازیکنا چیه اومدن زحمت کشیدن برا تیم حالا یه چند سال رفتن فوش باید بشنون فوتبال یه بازیه نمیشه که شجاع رفت چقدر توهین این بنده خدا رفت توهین احمد رفت توهین اینا بازیکن تیم هستن من میدونم پرسپولیس بزرگتر از این حرفاست ولی یادتون باشه بازیکنایی که رفتن به عنوان یه هوادار پرسپولیس هستن تا برگردن در ضمن هچ کس جای اون‌یکی رو تو قلب هوادار نمیگیره البته اگه هوادار واقعی با‌شین یادتون نره ما مکتب پرسپولیس هستیم یعنی احترام به کسانی که هستن بودن رفتن و در آینده خواهند بود شجاع یا احمدم ندارها ه خواستن باز بیان قدمشون سر چشم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی