نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۴
سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹
۴ |
۴
شب درخشان یک پرسپولیسی در پرتغال/ گل علی علیپور را ببینید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماریتیمو با نمایش تاثیرگذار مهاجم ایرانی‌اش به تساوی مقابل آروکا رسید.

در چارچوب دیدارهای هفته پنجم  لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال ماریتیمو در حالی که علی علیپور را مثل همیشه در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه شب در استادیوم دوس باریروس به مصاف آروکا رده شانزدهمی رفت.

آروکا بازی را بهتر از یاران علیپور شروع کرد و در دقیقه ۸ موفق به گلزنی شد، اما ماریتیمو که نمی‌خواست دومین شکست پیاپی فصل را داشته باشد، رو به بازی هجومی آورد و با حرکت مهاجم ایرانی‌اش به گل رسید.

علی علیپور که در این فصل بیشتر فرصت بازی به دست آورده و در دیدارهای اخیرشان یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، در دقیقه ۳۵ بازی شوت محکمی به سمت دروازه آروکا زد که ریباند این توپ را ریکاردینیو تبدیل به گل کرد.

ماریتیمو در دقیقه ۶+۴۵ یک گل زد که بازبینی ویدئویی صحنه آن را مردود کرد، اما لحظاتی بعد این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد که علی علیپور با فریب دروازه‌بان آروکا توپ را به جهت مخالفت و سمت چپ زد تا تیمش را با برتری ۲ بر یک به رختکن بفرستد.

در نیمه دوم آروکا مالکیت توپ بیشتری در اختیار داشت و فرصت‌های گلزنی بیشتری هم به وجود آورد که توانست در دقیقه ۸۲ توسط سیلوا به گل تساوی دست یابد و این مسابقه با تساوی خاتمه پیدا کند.

یاران علیپور که پیش از این در چهار مسابقه دو باخت، یک مساوی و یک پیروزی داشتند، در دیدار مقابل آروکا به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند تا ۵ امتیازی شوند و در جایگاه یازدهم جدول لیگ برتر پرتغال بایستند.

لحظه گل علی علیپور را در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرزند پرسپولیسیم❤️⭐ IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    همیشه عالی هستی ❤️⭐
  • کریمی IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    پنالتی خخخخخ
  • سید IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    درود...میتونی کولاکتر از این هم باشی ....
  • ابوالفضل IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    پنالتی گل زد خخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی