نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
اعتراف کارشناس عربستانی درباره شکست استقلال/ این بازیکن عامل اصلی بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس فوتبال سعودی معتقد است دروازه بان الهلال ناجی تیمش مقابل استقلال بود.

تیم فوتبال استقلال شب گذشته در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال پرستاره قرار گرفت  و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و از دور رقابت ها حذف شد.

فهد الدریم کارشناس عربستانی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ۲۴ ورزش، گفت: الهلال در این بازی عملکرد نه چندان خوبی داشت و عبدالله المعیوف ستاره میدان بود.المعیوف الهلال را در این بازی نجات داد.

وی افزود: استقلال یکی از قدرت های آسیا و تیمی ریشه دار است. این تیم دو بار قهرمان آسیا شده و عملکرد خوبی داشت  و باعث شد تا الهلال دچار مشکل شود ولی حضور المعیوف و درخشش بی نظیر این دروازه بان باعث شد تا الهلال برنده بازی شود و به مرحله یک چهارم صعود کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج آسیا IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    همین هندونه ها رو زیر بغل این تیم میذارن و بادش میکنن که هر سال لوله میشه
  • رادین پرسپولیسی IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    انشاالله حداقل پرسپولیس و تراکتور موفق میشن امشب
  • فرشاد IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    کارشناس عربستان میدونه که استقلال ریشه دار هست و دو بار قهرمان اسیا شده ولی این لنگیها نمیخوان قبول کنن البته چون خودشون رو به نفهمی میزنن با هیچ استدلالی نمیشه بیدارشون کرد اخه لنگی افتخار استقلال افتخار ایرانه پس به احترام استقلال همین الان هر جا هستی از جات بلند شو و ادای احترام کن کسی بهت ایراد نمیگیره شاید این ادای احترام باعث بشه تیمتون امسال قهرمان بشه و شما هم طعم قهرمانی اسیا رو بچشین ما که چشیدیم اون هم وبار خیلی زیباست به ادم احساس غرور میده
    • شهاب IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      جمع کنید این افتخاراتتون ،اگه ما لنگیم شما کیسه کشید،بیچاره های آدم فروش،افتخارشما جاسوسی برای النصر عربستان بود خاک تو اون سرتون با این مرامتون،پرسپولیس یک فرهنگه،یک مکتبه،که افتخارملیه
  • فریبا IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    ان شالله لنگیای حکومتی هم حذف بشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی