اولی هوینس
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اولی هوینس رئیس پیشین باشگاه بایرن مونیخ در آستانه نبرد حساس لیگ قهرمانان اروپا می‌گوید باشگاه بارسلونا ورشکسته شده است.

تیم‌های فوتبال بارسلونا و بایرن مونیخ در حالی از ساعت ۲۳:۳۰ امشب (سه‌شنبه) در هفته اول از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم می‌روند که رئیس پیشین باشگاه بایرن مونیخ مدعی شد این باشگاه کاتالونیایی ورشکسته شده است. بارسلونا که بیش از یک میلیون یورو بدهی دارد، به دلیل مشکلات مالی در این تابستان مجبور شد بازیکنانی را به صورت قرضی یا قطعی راهی تیم‌های دیگر کند که آنتوان گریزمن و لیونل مسی هم جزو آنها بودند، هرچند بارسا، مسی را به خاطر قانون سقف دستمزدها که لالیگا وضع کرده بود، نتوانست حفظ کند.

اولی هوینس در گفت‌وگو با شبکه رادیویی «بایرن ۱» گفت: «بارسلونا واقعاً ورشکسته شده است. اگر بارسلونا در آلمان بود، به عنوان یک پرونده ورشکسته مورد قضاوت قرار می‌گرفت. آنها دیگر الگویی برای ما نیستند. برای مثال یک بار دیوید آلابا به من گفت "رویای من همچنان بازی در بارسلونا است."، که در جواب به او گفتم "آیا می‌خواهی با رئیس باشگاه مذاکره کنی یا با رئیس ورشکستگی؟". من همچنین طرفدار رفتن به سوی محدودیت هستم. در مقطعی که کل امور را نمی‌توان تأمین مالی کرد، باید "نه" گفت و با این شرایط "پس من قهرمان لیگ قهرمانان نمی‌شوم!".»

رئیس پیشین باشگاه بایرن مونیخ در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: «بایرن تا زمان همه‌گیری ویروس کرونا یک باشگاهِ الگو در جهان بود. تقریباً هیچکس موفقیت بزرگ را بدون موفقیت اقتصادی درک نکرد. همه‌گیری ویروس کرونا همه چیز را دشوارتر کرده است. بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها، ما میلیون‌ها یورو در سال از دست می‌دهیم. این باعث شد حساب سپرده ثابت ما که قبلاً بسیار پرُ بود، از بین برود. هنوز هم حساب بانکی‌مان وجود دارد اما اگر برای مدت طولانی اوضاع به همین ترتیب ادامه یابد، در مقطعی شرایط دشوار خواهد شد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آذرخش IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    ای داد!! مگه شما بابا مسعود ندارین؟
  • میهن IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    ترجمه، افتضاح

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی