عکس| رونمایی از عامل درگیری سکوها بعد از شکست استقلال مقابل الهلال/ چه کسی به استقلالی معترض بلیت داده بود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از شکست استقلال مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا، یک هوادار که روی سکوهای استادیوم زعبیل نشسته بود به پرویز مظلومی حمله کرد و حاشیه‌ساز شد.

خبرورزشی - در پایان دیدار استقلال و الهلال عربستان اعتراض‌های تند یک هوادار که در ورزشگاه زعبیل حضور داشت به پرویز مظلومی بسیار حاشیه ساز شد. این فرد که در جایگاه VIP نشسته بود، در پایان مسابقه خطاب به عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعتراض‌های تندی را انجام داد که این مسائل با دخالت حاضرانی مثل محمدرضا کسرایی ختم به خیر شد.

کسرایی که به عنوان نماینده ایرانی مسابقه در جایگاه VIP حضور داشت، با بالا گرفتن اعتراضات سعی کرد فضا را آرام کند تا عربستانی‌های حاضر در ورزشگاه بیشتر از این در جریان امور قرار نگیرند.

نکته مهم و کلیدی اما چنین بود که چه کسی به این فرد بلیت حضور در VIP را داده بود. بازی شب گذشته بدون حضور تماشاگر برگزار شد و تنها ۵۰ بلیت VIP برای دو تیم از سوی مقامات AFC صادر شده بود. بر این اساس ۲۵ بلیت در جلسه هماهنگی قبل از بازی در اختیار استقلال بود و ۲۵ بلیت هم به مسئولان الهلال تحویل داده شد.

از طرفی فردی که در ورزشگاه بود و به مظلومی اعتراض کرد و جنجال ساز شد را هیچ کدام از اعضای تیم استقلال نمی‌شناختند! به عبارت بهتر مشخص نیست او چگونه بلیت حضور در VIP را به دست آورده و توانسته وارد ورزشگاه شود.

در این خصوص به نظر می‌رسد مسئولان استقلال بلیت‌هایی را به دوستان خود داده اند و آنها به افراد دیگر داده اند تا به ورزشگاه بروند. در نهایت هم این ناهماهنگی باعث ایجاد چنین حاشیه ای  شده است.

این در حالی است که وقتی بازی‌ها بدون تماشاگر است طبیعتا باشگاه‌ها باید روی افرادی که از تیم شان وارد ورزشگاه می‌شوند نظارت کنند اما در استقلال درباره بلیت‌ها چنین اتفاقی نیفتاد تا شاهد یک حاشیه عجیب در پایان مسابقه استقلال و الهلال باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • میهن IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    تهشو دربیاری بازم مقصر طرف ایرانیه بوده تا اونور.
  • مهدی IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    برید از کمک سرپرست بپرسید میدونه اون شخص کیه اینا همش برنامه هستش به این بنده خدا بلیط vipدادن بیاد بعد باخت یخورده صداش را ببره بالا به هیت مدیره فحاشی کنه که کسی نگه شاااه و کمک شاااه مقصر هستن این چیزا که دیگه عادیه احتیاج نیست ببینید از طرف کی تو ورزشگاه بوده شاه تا دیروز دیابت ملیچ اسماعیلی و ریگی را نمیخواست برا قائدی هم تا دبی رفت تا حق دلالیش را بگیره بعد از گرفتن بازیکن ۳۴ ساله خودشون را قهرمان نقل انتقالات میدونستن ولی حالا مقصر کس دیگه شده
  • احمد FR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    برادران مجیدی حیا کنید استقلال رو رها کنید والا خجالت داره تا دیروز میگفتید دربی نقل وانتقالات رو بردیم اینجوری بردید
    • پرسپولیس کمک قهرمان آسیا IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      عجله نکن بذار ببینیم امشب با استقلال تاجیکستان نتیجه چی میشه
  • مسعود IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    من الان بگم مقصر وزیره یا زوده تکلیف مارا مشخص کنید
  • کیسه 6+6 IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    چرا وزیر سلطانیفر دست از سر کیسه برنمیداره؟ شک ندارم خودش برا این یارو بلیط تهیه کرده.
  • 6 IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    همش كار وزيره!! اين عكاس نيماري كيسه هم تو عكس خوب افتاده خخخخ
  • امیرتاجی IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    برادران مجیدی فقط اومدن استقلال را نابود. کنند واصلا هم به فکر استقلال و هواداران نیستن فقط و فقط اومدن بانام استقلال جیباشون پرترکنن ولی کور خوندن پاشون برسه ایران ما خودمون سیصد نفر سرتمرین دم در زمین تمرینی حالیش میکنیم هم به خودش وهم لیدرهای به ظاهر استقلالی،،فقط نکونام یامربی خارجی ،،فرنوش رانمیخواهیم
  • ساموئل IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    استقلال یتیم شده به این تیم باید خون گریه کنیم خدا لعنتشون کنه بانیان این امرو.
  • احمد حسن نژاد گراشی IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    ایشان احسان جوکار رئیس هیات فوتبال گراش هستند و طبق اظهارات خودشان هیچگونه توهینی نکردند و اعتراضشان بیشتر انتقاد از نحوه نقل و انتقال بوده
  • شرور IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    بادیگارد کمک سرپرست بوده
  • احسان AE ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    سلام دوستان من اون فردی هستم که اعتراض نمودم.من نه ادم کسی هستم و نه وابسته به کسی اعتراض بنده به اقای مددی و اقای مظلومی بوده به خاطر مدیریت ضعیفشون .این حرفها رو چه جوری ساختن خدا داند.
  • حسین 021 IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    قطعا اگز امسال لیگ با تماشاگر بود اینهمه وصعیت تیم بهم نمیریخت،اولا اون تیم فاجعه بار محمود فکری که 99 دیقه هرر بازی رو اعصاب بود نهایتا هفته 6و 7 میرفت کنار،دوما امثال مظلوممی فرصت حصور مجدد نمیافتن،سوما مددی خائن قطعا ققبل نیم فصل میرفت کنار،منم جای این هووادار بودم اعتراص میکردم، مگه میشه بشینی رو سکو و قایدی و فرشید و ببینی و ساکت باشی، بالاخص فرشید،مگه میشه یه تیم و اینجوری نابود و خالی کرد، دیشب فزهاد کاملا خلع سلاح بود، تمام این مدت فقط جنگید بجای ارامش و تلاش برای تیم تو زمین،برای هر چیزی جنگید، از اب معدنی تا چک مرادمند،#اخراج_مددی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی