نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
عجیب‌ترین اتفاق بازی استقلال - الهلال/ میخ در پای یک ستاره بازی/ اگر ناظر بازی گزارش کند ...
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درخواست سلمان الفرج، کاپیتان الهلال در دقیقه ۸۱ بازی برای تعویض به خاطر یک اتفاق عجیب بود که کمتر در فوتبال رخ می دهد. 

ظاهرا کاپیتان الهلال مدعی شده میخی در زمین بوده که با ورود به کفشش موجب آسیب دیدگی اش شده است. به همین خاطر در دقیقه ۸۱ بازی و از آنجایی که نمی توانست به بازی ادامه دهد از کادر فنی می خواهد او را تعویض کنند.

این موضوع بازتاب گسترده ای در رسانه های عربستان داشت و سعودی اسپورت در این باره نوشت: وجود یک میخ در زمین باشگاه الوصل خیلی عجیب بود و الفرج به خاطر دردی که احساس می کرد نتوانست به بازی ادامه دهد. 

البته براساس بررسی‌های تیم پزشکی الهلال مصدومیت سلمان فرج با این وجود نگران‌کننده نیست و او می تواند در بازی های آینده هم برای الهلال به میدان بیاید.

ممکن است این اتفاق از سوی ناظر بازی برای کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش شود که این نکته منفی در کارنامه میزبانی باشگاه الوصل خواهد بود چرا که این میخ ممکن بود منجر به حادثه شدیدتری شود، هر چند که این اتفاق سهوی رخ داده است. 

مصاف استقلال – الهلال به میزبانی باشگاه استقلال در استادیوم زعبیل شهر دوبی برگزار شد چرا که بر اساس تصمیم ماه مارس در سال ۲۰۱۶ کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار تیم های ایرانی و عربستان باید در کشور ثالث برگزار شود. این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود الهلال پایان یافت. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الدوچرخه چی IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    وای که خدا چه رحمی کرد به کل یوم اعراب!اگه این میخ از یکمتری یه بازیکن کیسه رد شده بود الان کل یوم کیسه کشای متوهم یه جایی تجمع کرده بودن که ای سازمان ملل کجایی که وزیر پرسپولیسی برای سوراخ کردن کیسه میخ تو زمین کار گذاشته!عربها برای بردن کیسه با میخ به کیسه حمله کردن!البته حالا هم که اون میخ پرسپولیسی به بازیکن الهلال فرو رفته ممکنه برای خودشیرینی برای سعودیها مدارک جمع کنن وهمراه عکس وتصاویر مربوطه به فدراسیون عربستان بفرستند که بعله پای پرسپولیس وسط بوده وباید از لیگ قهرمانان اخراج بشه!خخخ خخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی