نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
کریستیانو رونالدو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو به هم‌تیمی‌هایش در منچستریونایتد گفته به دلیل عشقش به شیاطین‌سرخ و ذهنیت جنگنده و برنده تیم تصمیم به بازگشت گرفته است.

بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد حتی در ۳۶ سالگی هم یک اتفاق خوب و مثبت است، چرا که فوق‌ستاره پرتغالی در دیدار با نیوکاسل نشان داد هنوز هم آمادگی دارد و چقدر می‌تواند برای تیم تحت هدایت اوله‌گنار سولشائر باارزش باشد.

نشریه «سان» در گزارشی درباره دلایل بازگشت رونالدو به اولدترافورد نوشته است. یک منبع فاش کرده، کریستیانو به هم‌تیمی‌هایش گفته: «من به دو دلیل به منچستریونایتد برگشتم. دلیل اول این است که عاشق این باشگاهم و دلیل دوم این است که ذهنیت جنگنده این تیم را دوست دارم. من برای اینکه فقط نقش یک تشویق کننده را برای این تیم بازی کنم، برنگشتم. اگر دنبال موفقیت هستید باید با تمام وجودتان عاشق این باشگاه باشید. خواب و خوراک و جنگیدن‌تان باید برای این باشگاه باشد. چه در میدان باشید و بازی کنید چه روی نیمکت باشید، باید به هم‌تیمی‌های‌تان کمک کنید و با تمام وجود در خدمت تیم باشید. من هم فقط برای قهرمانی به اینجا آمده‌ام و بس. پیروزی کار ما را آسان می‌کند. من واقعاً می‌خواهم در اینجا خوشحال باشم. همه شما بازیکنان فوق‌العاده‌ای هستید و من به توانایی‌های‌تان ایمان دارم.»

اوله‌گنار سولشائر هم بعد از دیدار مقابل نیوکاسل و پیروزی قاطع تیمش اعتراف کرد حضور رونالدو انگیزه دیگر بازیکنان تیم را هم بالا برده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد جواد IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    عشق رونالدو و من دوست دارم این آن باشم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی