نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
۱ |
۵
صنعت نفت آبادان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در صورتی که مشکلات مالی صنعت نفت حل نشود و این باشگاه نتواند بازیکنان مورد نظر علیرضا منصوریان را جلب کند شاید این مربی پیش از شروع فصل تصمیم به جدایی از صنعت نفت بگیرد.

سرپرست باشگاه صنعت نفت حرف های نا امید کننده ای در مورد وضعیت این تیم می زند و حتی پیش بینی کرده است در صورت ادامه این روند صنعت نفت به دسته پایین تر سقوط خواهد کرد.

جهانگیر کی شمس در این باره می گوید: «تیم بازیکن می‌خواهد، اردو می‌خواهد اما من هر روز باید در دفتر باشگاه با طلبکارها سر و کله بزنم. ما از سال گذشته به همه بدهکار هستیم و حالا قادر به خرید یک توپ و لباس برای بازیکنان خود نیستیم و این شرایط به طور حتم به ضرر صنعت نفت خواهد بود. آقایان وعده های دادند بهتر است هر چه زودتر به این وعده ها عمل کنند. ما این همه حرف می‌زنیم اما انگار هیچ گوش شنوایی وجود ندارد و کسی اهمیتی برای این تیم قائل نیست. این تیم امید و چشم چراغ یک شهر است و هواداران نگران وضعیت این تیم هستند. نمایندگان مجلس و وزیر ورزش وعده های دادند که هنوز عملی نشده و از آنها تقاضا داریم قبل از اینکه دیر شود و کار از کار بگذرد به داد صنعت نفت برسید این تیم در شرایط اضطراری به سر می‌برد و ادامه این وضعیت پایان خوشی را برای این تیم نخواهد داشت.»

در صورتی که این روند ادامه داشته باشد و از سوی منطقه آزاد اروند و یا وزارت نفت پول به تیم تزریق نشود ممکن است علیرضا منصوریان تصمیم بگیرد هدایت تیم را رها کند. پیش از علیرضا منصوریان، سیروس پورموسوی در حالی که یک فصل دیگر با صنعت نفت قرارداد داشت هدایت این تیم را رها کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد FI ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    خیلی خوب میشه برگرده به استقلال تو بازی ها دیدنش ادام به خنده میاره چند لحظه ادام از دیدنش تو زمین شاد میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی