نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱
۰ |
۴
غلامحسین پیروانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

غلامحسین پیروانی سرمربی اسبق فجر سپاسی شیراز پیشنهاد مدیریت فنی این تیم را رد کرد و اذعان داشت دوست ندارد به فضای فوتبال برگردد.

فجرسپاسی فصل گذشته با کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور به لیگ برتر برگشت و این برای دومین بار بود با هدایت علی کلانتری لیگ برتری می‌شود. سرمربی فعلی فجر سپاسی از شاغلام خواست که مدیریت فنی فجر سپاسی را قبول کند که پیروانی به این پیشنهاد پاسخ منفی داد.

او در خصوص این پیشنهاد می‌گوید: «خوشحالم که فجر بعد از سالها به لیگ برتر برگشت ولی برنامه ریزی و مدیریت و هزینه لازم است تا تیم آسانسور نشود و خدای نکرده دوباره به لیگ یک برنگردد. آقای کلانتری لطف داشت و پیشنهاد مدیریت فنی به من داد ولی دوست ندارم برگردم. من آکادمی خودم را دارم و دوست دارم به لیگ برتر برگردم ولی فضای فوتبال ما سالم نیست و دوست ندارم در فضای مجازی فحش بخورم. امیدوارم فجر موفق باشد.»

فجر سپاسی در فصل جدید بازی‌های لیگ برتر با بودجه معقولی مهیای بازی با رقبا می‌شود و بیشتر بازیکنانی که به خدمت گرفته از تیم‌های دسته اولی هستند و از سویی سعی کرده با جذب چند بازیکن لیگ برتری سرباز در بازگشت دوباره به لیگ برتر حضور معقول و درخورتحسینی داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی