نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
۵ |
۵
استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلالی‌ها پس از شکست مقابل الهلال برای بازگشت به ایران به ناچار به دو نیم تقسیم شدند.

کاروان استقلال عصر امروز به تهران بازمی گردد تا بازیکنان استراحتی نسبتاً کوتاه مدت داشته باشد و پس از آن دور جدید تمرینات خود برای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر را استارت بزنند.

استقلالی‌ها در مسیر برگشتن به کشورمان دو تکه  شده‌اند و همه آنهایی که به دبی رفته بودند، به تهران باز نمی گردند! تعدادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال ترجیح دادند برای استراحت و رسیدگی به امور شخصی خود در امارات بماند و حداکثر تا اوایل هفته آینده به تهران برگردند.

با توجه به اینکه فرهاد مجیدی پس از پایان مسابقه به کل مجموعه  ۶ روز استراحت داد، بدیهی است که بازیکنان می‌خواهند از شرایط ایجاد شده استفاده کنند و در پایان تعطیلات به تهران بازگردند.

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر از دهه سوم مهرماه و پس از برگزاری دیدارهای تیم ملی مقابل امارات و کره جنوبی آغاز خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سعید IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    ماشالله تیم از بس دستاورد بزرگی داشتن امسال خسته شدن الان از دبی نیومدن که با خیال راحتر به ریش هوادار بخندن
  • مهدی IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    بالاخره بازیکنان قرارداد جدید بستن و پیش پرداخت از باشگاه گرفتن صبح بازی با الهلال الان فرصت خوبیه که شاااه فرهاد بازیکنان را ببره چنتا خونه تو دبی بهشون نشون بده تا پول هاشون را در خرید خونه تو دبی سرمایه گذاری کنند اخه ایشون تو دبی دلال خونه هم هستن من موندم یه مربی با این همه مشغله که داره از دلالی پودر بازیکن و خونه و قمار بازی کردن کی وقت میکنه به باشگاه برسه
  • 6 IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    خسته نباشيد پهلوانان خدا قوت قهرمانان گل كاشتيد
  • کیسه مایه ننگ ایران IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    بلاخره دوتا گل بیشتر نخوردن واین یه جور برد برای کیسه محسوب میشه و تخصص خودشونا نشون دادن هرچند کیسه کشا تخصصشون بازی باالعینه اینا که دست گرمیه بایدم برن تفریح فردا تو سایتا باید فقط ببینیم تفریح فوق لاکچری ارسلان با قایدی یا حسینی با مجیدی بلاخره بازی مهمی و ۶ تایی نشدن باید برن جشنم بگیرن
  • مجید IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    من یک پرسپولیسی هستم،تیمی که بدنبال عشق و حال،دله گی باشه همینه،،،، همیشه خدا باعث آبروریزی ایران عزیزمان میشوند،اونم مقابل عربها یا ۶ تا۶ تامیخورند ویا ۶ تا از یک بازیکن میخورد،فرهاد پودری هم بدنبال دلاری که از فروش پودرهای تقلبی در دبی بدست میآورد رفته است،البته در ایران هم شعبه دارد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی