نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
حسن روشن
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که در ناکامی آبی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا، مدیریت باشگاه ۷۰ درصد مقصر بوده است.

حسن روشن درباره شکست ۲ بر صفر استقلال مقابل الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ۱۵-۱۰ سال است که می‌گویم تیم‌های ما برنامه‌ریزی ندارند. با قرارداد یکساله هیچ وقت تیم‌های ایرانی نتیجه نمی‌گیرند. استقلال باز هم نسبت به گذشته تغییرات زیادی داشت و بازیکنان جدید نتوانستند جای قبلی‌ها را پر کنند. اگر چه بازیکنان در اردو به سر می‌بردند، اما از نظر بدنی کم آوردند. گل اول را عمقی خوردیم، گل دوم هم به سمت یک بازیکن هجوم بردند و فضا برای بازیکن دیگر الهلال باز شد.

وی افزود: الهلال خیلی تیم قوی نبود، اما بازیکنان خارجی‌شان سرتر و با یکدیگر هماهنگ بودند. استقلال هم طبق معمول آنقدر تغییرات داشته که شاهد یک تیم جدید بودیم. استقلال در مرحله گروهی با یک تیم بازی کرد، در این مرحله با تیم دیگر. اگر بازیکنان قبلی حفظ می‌شد، شاید شب گذشته نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

پیشکسوت استقلال با اشاره به صحبت‌های ناصر فریادشیران، معاون اجرایی باشگاه استقلال در برنامه شب گذشته فوتبال برتر گفت: آقایان گفتند قرارداد یک بازیکن به دلیل بی‌انضباطی تمدید نشده است، مسئله بی‌انضباطی عدم مدیریت خود باشگاه بود. اگر پول بازیکنان به موقع داده می‌شد و مدیریت درست بود، هیچ وقت این شرایط‌ پیش نمی‌آمد. بحث خنده‌دار این است که کمیته فنی ندارند و قائم به شخص تصمیم می‌گیرند. حرف غیرمنطقی هم می‌زنند و می‌گویند این بازیکنان را فرهاد مجیدی خواسته تا همه چیز را گردن سرمربی بیندازند و هواداران از او انتقاد کنند. اگر کمیته فنی در باشگاه بود، شاید برخی بازیکنان جذب نمی‌شدند.

روشن ادامه داد: مدیرعامل استقلال به فریادشیران می‌گوید صحبت کند، چون منصوب خودش است. نمی‌شود با این حرف‌ها هواداران را فریب داد. استقلال باید کمیته فنی قوی داشته باشد. از طرفی، کادر فنی نباید فکر کند با گابریله پین همه چیز تمام است. پین هنوز نام بازیکنان را نمی‌داند.

وی با انتقاد از مطرح شدن برخی صحبت‌ها از سوی مدیران استقلال یادآور شد: مدیریت غلط تصمیمات غلط به بار می‌آورد. در دیدار فینال جام حذفی به عنوان یک پیشکسوت که شاید یک درصد سهم داشته باشم، استقلال را بی‌پدر و یتیم دیدم. یک نفر به عنوان مدیرعامل آن بالا نشسته بود و آن طرف هم مدیر انتصابی‌اش، فریادشیران حضور داشت. چنین مدیرانی در استقلال نباشند، بهتر است. از وزیر ورزش و جوانان می‌خواهم عجله نکند و افراد شاخصی را برای باشگاه استقلال انتخاب کند. اینطور نباشد که دوست وزیر در فلان بانک بیاید یا دوست معاون وزیر ورزش در استقلال منصوب شود.

پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه چقدر مدیریت باشگاه را در ناکامی استقلال مقصر می‌داند، گفت: مدیریت استقلال ۷۰ درصد مقصر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 7 IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    بیشتر مصاحبه آقای روشن انتقاد از مدیریت بود ولی تیتر شما حسابی زرد بود!!
  • امیر علی IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    جناب روشن پیشکسوت محترم شما یک روز نعل میکوبید یک روز به میخ بالاخره استاد کدام حرف شما رو ملاک قرار بدیم
  • جلال IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    تیم استقلال نیاز به حداقل یک مهاجم نوک شش دانگ دارد ، تا در لیگ پیش رو جزو مدعیان باشد ، امتیازات کامل اول فصل از نان شب هم واجب‌تر است ، بشرطی که مددی مدیر عامل و دیگر عوامل غیر فوتبالی (استقلالی) از این تیم بروند چونکه استقلال هم پیشکسوت تحصیلکرده و هم مدیر استقلالی دلسوز دارد و نیازی به اشخاص غیر استقلالی نیست , مگر به قصد کارشکنی مانند همین مددی و ...
  • حسین 021 IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    یه چیز مشترک و جالب اینکه علاوه بر مددی و خیانتهای بی پایانش تا دم اخر اسم فریاد شیران لنگی که همه و همه از تماشاگر نوجوان تیم تا پیشکسوت و... حضور این عامل نفوذی خائن رو در تیم درک نمیکنند،و جالبتر اینکه بعد افشاگری بحق فرهاد مددی هیچ جوابی نداده و مطلقا خبری نیست ازش و فریاد شیران 10 روزه شده همه کاره تیم، از سخنگو و روابط عمومی تا...اسفناک این شرایط،برای دوستان لنگی بگم که حضور این مردک مثه این میمونه که بهتاش فریبا بشه معاون اجرایی لنگ!!!!بعد میگن بابا مسعود لنگی نیس؟ میگن به استقلال خیانت نمیشه!؟؟ چقد تجمع و خواهش و التماس کردیم برای رفتن مددی؟؟ دقیقا نگران نقل و انتقالات بودیم، مگه داریم سرمربی نفر اول نیمکت یه بازیکن و بخواد اونم بازیکنی که 6 ساله تو تیم همیشه فیکس بوده و بازی‌های آسیایی بهترین بازیهاش و انجام میداده تمدید نشه؟چون کوبید رو تشت رسوایی تون؟مردک دیشب میگه 98% لیست فرهاد جذب شده،2 نفر و که کتبا تعهد دادین بجای قایدی بگیرین،شیمبا؟ اسدی؟حردانی؟اسماعیلی فر؟سهرابیان؟حسینی؟تمدیدی ها هم که هیچ، از نادری و ریگی و فرشید تا رشیدو شیخ..98%و فهمیدین دیگه؟؟
  • آبی آسمانی IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    ما هواداران استقلال حمایت بیدریغ و کامل از بازیکنان ومربیان راخواستاریم جون واقعا مدیریت کار مهمی نکرد فقط رو پول وقایدی حساب کرد، باتوجه به اینکه تیمهای زیادی خواهان قایدی بودند مددی میتونست چانه زنی کرده حداقل بعدازالهلال برود چرابازیکنی مثل اسماعیلی تمدیدنشد الان آقای روشن دلسوزانه حمایت کرد ماهواداران همیشه انتظار داریم ازایشان که هرفردی در اس کبیر مربی وبازیکن باشد با دلسوزی حمایت وراهکار بدهد
  • کیکاووس ۱۳۵۷ IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    سلام . متاسفانه الان چندساله مدیرانی کاملا نالایق شدن همه کاره ی این باشگاه و دقیقا میدونن کی و کجا و چطور بازیکنان کلیدی این تیم را فراری بدن . از زمان آقای شفر تا به الان دقت کنید تیشه به ریشه ی این تیم بسته شده . بهترین و کلیدی ترین مربیان و بازیکنان رو فراری دادن از ترس اینکه یک وقت تیمی غیر از تیم حکومتی تو آسیا موفق بشه .به ظاهر نشان دادن پرسپولیس هم مشکلاتی داره اما به واقع نداشت . اگر بازیکنی رفت بهتر اومد .
  • حمید علوی CA ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    کاش آقای روشن بیشتر قدر خودشون رو میدونستن و انقدر مصاحبه نمیکردن. اونم مصاحبه های متناقض. “تو قدر خود نمیدانی، چه حاصل”
  • Arash IR ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    اینم یهو 180 درجه چرخید!!
  • امیر خان IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    آقای روشن شما اگر حرف نزنی و نظر ندی خیلی بهتره فقط بلدی ایراد بگیری ولی به درد هیچ کاری نمی خوری وقتی دلو جرات خدمتی به استقلال رو نداری پس همون بهتر آب در هاون بعضیا نریزی والله شماها باعث شدین این اوضاع پیش بیاد اگر راست میگی برو وزارت برو مجلس فریاد بزن بخدا اگه فرهاد نبود داشتن تیمو منحل میکردن این همه پیشکسوت استقلالی این همه مربی داریم چرا توی دهن وزارت خانه نمیزنین تا هر چه مشنگ اسکول رو نزاره مدیر و هیئت مدیره چرا خودتون شهامت ندارین برین جلو بگین همه اینا از دستمون برمیاد چرا مسئولیت قبول نمیکنین؟شما فقط دارین استقلال رو میکوبین و ضعیف ترش میکنین این که نشد راه حل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی