شادی گل مهدی ترابی؛ استقلال تاجیکستان - پرسپولیس
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پرسپولیس ایران با برتری یک بر صفر در آخرین دقیقه مقابل استقلال تاجیکستان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه «پامیر» شهر دوشنبه به مصاف استقلال تاجیکستان رفت که در پایان به برتری یک بر صفر دست یافت و جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها را به دست آورد. تنها گل این بازی توسط مهدی ترابی در دقیقه ۹۰ به ثمر رسید.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، امید عالیشاه (۸۰-حامد پاکدل)، فرشاد فرجی، سیدجلال حسینی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، مهدی عبدی (۸۰-آل‌کثیر)، وحید امیری، سعید آقایی، سیامک نعمتی و رضا اسدی.

ترکیب استقلال:‌ مخریدین حسن‌اف، وحدت هانونف، زویر ژورابوئف، رستم سویرف، علیشیر جلیل‌اف، اختم نظراف، امیربک زورابوئف، اولکسی لارین، منوچهر صفراف، منوچهر جلیل‌اف و اسلام زایرف.

داور: هیریوکی کیمورا

بیشتر بخوانید و ببینید:

استقلال تاجیکستان ۰ - پرسپولیس ۱؛ شاهکار ترابی را ببینید/ صعود در اوج هیجان تماشاگران تاجیک

نیمه اول

دقیقه ۱۵: اولین موقعیت مسابقه را برخلاف جریان بازی، تیم استقلال خلق کرد و شوت بازیکن این تیم از پشت محوطه جریمه در اختیار حامد لک قرار گرفت.

دقیقه ۱۹: فرشاد فرجی به دلیل خطا روی بازیکن حریف پشت محوطه جریمه اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه ۲۰: ضربه ایستگاهی استقلالی‌ها با برخورد به مدافعان پرسپولیس برگشت داده شد.

دقیقه ۴۰: ضربه کرنر خطرناک بازیکنان استقلال و ضربه سر وحدت هانونف به شکلی خطرناک دروازه پرسپولیس را تهدید کرد که لک به خوبی این توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۴۴: حرکت ترکیبی و زیبای بازیکنان پرسپولیس با ارسال عالیشاه موقعیتی خطرناک روی استقلال خلق کرد که مدافعان این تیم توپ را راهی کرنر کردند.

نیمه دوم

دقیقه ۴۸: شوت خطرناک جلیل‌اف  را حامد لک با نوک انگشتان خود راهی کرنر کرد.

دقیقه ۶۵: ارسال خوب مهدی ترابی پس از برخورد به مدافعان استقلال در اختیار دروازه‌بان این تیم قرار گرفت.

استقلال تاجیکستان ۰ - پرسپولیس ۱؛ شاهکار ترابی را ببینید/ صعود در اوج هیجان تماشاگران تاجیک

دقیقه ۶۸: پرسپولیسی‌ها روی فرار و پاس در عرض مهدی عبدی به یک موقعیت خوب گلزنی دست پیدا کردند اما ضربه وحید امیری را دروازه‌بان استقلال برگشت داد و در ادامه رضا اسدی با تعلل خود این توپ را از دست داد.

دقیقه ۷۸: ضربه سر مهدی عبدی روی ارسال سیامک نعمتی را بازهم دروازه‌بان استقلال در آغوش گرفت.

دقیقه ۷۹: میلاد سرلک از داور بازی کارت زرد گرفت.

دقیقه ۸۰: رستم سویرف نیز به دلیل خطا روی اسدی از داور ژاپنی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۸۸: شوت سر ضرب مهدی ترابی از داخل محوطه جریمه را در آستانه ورود به دروازه مدافعان استقلال از روی خط برگشت دادند تا این موقعیت بسیار خطرناک برای پرسپولیسی‌ها از دست برود.

بیشتر بخوانید و ببینید:

استقلال تاجیکستان - پرسپولیس

دقیقه ۹۰: مهدی ترابی در ثانیه‌های پایانی بازی در حالی که قصد ارسال توپ به داخل محوطه جریمه را داشت، توپ را مستقیم وارد دروازه استقلالی‌های تاجیکستان کرد تا تیم پرسپولیس با یک گل از حریف خود پیش بیفتد.

گل زیبای ترابی را در ویدیوی زیر ببینید:

دقیقه ۳+۹۰: شوت از راه دور بازیکنان استقلال را حامد لک به خوبی به کرنر فرستاد.

پرسپولیس با این پیروزی به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا راه یافت و برای شناخت حریف خود باید منتظر قرعه‌کشی مرحله بعد باشد.

خلاصه بازی پرسپولیس - استقلال تاجیکستان را می‌توانید از لینک زیر ببینید:

بیشتر بخوانید و ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Farid US ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    Persepolis aslan khoub bazy nemikonad, Alishah vasateh zamin alaky midavad va drible mizanad , Goel Mohamadi team ra amade in bazy nakardeh boud, Persepolis bayad kheily behtar ax inha bazy konad
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      متاسفانه باز هم پای وزیر پرسپولیسی مسعود سلطانی فر و آذری جهرمی و دست نشانده هاش در هیئت مدیره استقلال و مهندسین مربطوه در میان است و اینا قبل رفتنشون آخرین ضربه خودشون رو به استقلال زدن. باز هم شاهد داستان تکراری تضعیف استقلال قبل از انجام رقابت های حساس در لیگ قهرمانان آسیا توسط دست نشانده های مسعود سلطانی فر در هیئت مدیره استقلال بودیم. همان طور که در سال 2018 با تاکید شفر 6 ماه قبل از پایان قرارداد ها، قرارداد تیام، جبارف و امید ابراهیمی سر موقع تمدید نشد تا استقلال تضعیف شده بدون اسکلت اصلی خودش مقابل السد قرار بگیره و ببازه، باز هم در اینجا قرارداد میلیچ، دیاباته، فرشید اسماعیلی و مهدی قایدی تمدید نشد تا استقلال تضعیف شده بدون اسکلت اصلی تیمش به الهلال ببازه. تیم استقلال با همین بازیکن هایی که نام بردم از گروه مرگ به عنوان تیم اول صعود کرد و با از دست دادن این بازیکن ها مشخص بود که شانسی برابر الهلال نداره.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      حتی فرهاد مجیدی تاکید کرد اگه قرارداد این بازیکن ها تمدید نشه از استقلال میره چون می دونست چه نقشه ای برای استقلال دارن ولی این ترفند فرهاد هم جواب نداد چون دست نشانده های مسعود سلطانی فر از خداشون بود هم فرهاد از استقلال بره و هم قرارداد ها تمدید نشه. ناصر فریادشیران که خودش دست نشانده مسعود سلطانی فره میگه قایدی و همسرش دوست نداشتن در استقلال بمونن. اولا مگه بچه بازیه توی تیمی که 40 میلیون هوادار داره همسر یک بازیکن تصمیم بگیره و دوما خود مهدی قایدی اعلام کرد قراردادش 900 میلیونه و 900 میلیون پولی نیست و همین باعث می شه بازیکن رو فراری بدن. قبلا هم بارها گفتم که پولی که از ترانسفر مهدی قایدی نصیب استقلال می شه کاربردی برای استقلال نداره و استقلال بهتر از مهدی قایدی نمی تونه پیدا کنه. قشنگ یک قرارداد 8 میلیاردی با مهدی قایدی می بستید که بازیکن ملی هم هست اونوقت حتما می موند و نمی رفت. حداقل مهدی قایدی رو می تونستید بعد از پایان بازی با الهلال ترانسفر کنید همون طور که بشار رسن اینکارو انجام داد و بعد از فینال آسیا رفت.
    • کیسه مافیا ورزش DE ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      جونم پرسپولیس کبیر . این برد شیرین رو به هواداران پرسپولیس و کادرفنی با دانش تیم تبریک میگم . کل بلزی استرس‌ داشتم حتی تاآخرین ثانیه ولی آخرش بردیم
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      میلیچ هم بارها گفت من عاشق باشگاه استقلال هستم و حاضرم تمدید کنم و واقعا عملکرد بسیار خوبی داشت و دیاباته هم همینطور اما می خواستن نابودی استقلال رو ببینن که با باختش خوشحال بشن و روحیه بگیرن.موقعی که الهلال 1000 میلیارد تومن برای تیمش خرج کرده بود و در حال برگزاری دیدار تدارکاتی در اروپا بود احمد مددی هنوز در حال مذاکره با بازیکن ها در فصل نقل و انتقالات بود که در اصل می دونیم دنبال تضعیف استقلال بود چون دستور از بالا بهش رسیده بود. استقلال بعد از علی کریمی یک بازی ساز نداشت و تنها شانس استقلال فرشید اسماعیلی بود که به بهانه های واهی این بازیکن رو کنار گذاشتن ولی این بازیکن خودش رو به ورزشگاه الوصل سکوها رسوند تا به همه بگه استقلال توسط مدیریت و هیئت مدیره دست نشانده مسعود سلطانی فر تضعیف و تخریب شد و من اینجا هستم ولی نذاشتن بازی کنم تا خط میانی استقلال بازی ساز نداشته باشه.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      نکته بعدی چطور پول قراردادهای برانکو که 50 میلیارد تومن بود و بودیمیر 14 میلیارد ، جونیور 14 میلیارد و ... همه از پول بیت المال پرداخت شد اما پول استراماچونی باید از محل فروش مهدی قایدی تامین می شد. یا اینکه چرا باید بازیکنان پرسپولیس 8 میلیارد دستمزد بگیرن اما برای استقلالی ها سقف 3 یا 4 میلیارد مشخص کردن. یا اینکه چرا اسپانسر استقلال 8 میلیارد استقلال رو به حساب پرسپولیس حکومتی ریخت. یا چرا 30 میلیارد آذری جهرمی با رانت از هماره اول می گیره و به حساب پرسپولیس می ریزه مگه استقلال هم مال وزارت نیست؟ پس بدونید استقلال هرگز به الهلال نمی باخت و استقلال رو وزیر پرسپولیسی مسعود سلطانی فر و دست نشانده هاش اول خلع سلاح کردن و بعد تضعیف شده و از هم پاشیده مقابل الهلال 1000 میلیاردی قرار دادن تا ببازه و بعد از این باخت مهندسی شده کلی کیف کنن تا مسکنی باشه موقتی برای تسکین درد دو قهرمانی آسیا که پرسپولیسی های حکومتی تا عمر دارن بهش نمی رسن و باید این قهرمانی رو به مثل خیلی هاشون به گور ببرن. الا لعنة الله علی القوم الظالمین
    • کیسه مافیا ورزش DE ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      مسعود سلطانی فر رفت ولی لنگ مافیایی الدوچرخه چی هنوز داده درباره مسعود سلطانی فر میزنه . آهای عامو الان حمید سجادی وزیر ورزش هست و تو گفتی که اگر حمید سجادی وزیر ورزش شود مشکلات الدوچرخه حل می شود حالا چی شد بسوز از این برد
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      استقلال ایران که دو بار در جام حذفی پرسپولیس رو معلو کرده بود و از گروه مرگ به عنوان تیم اول صعود کرده بود و مهمترین رقیب پرسپولیس در منطقه غرب آسیا بود رو احمد مددی با دستور از مسعود سلطانی فر قبل بازی با الهلال 1000 میلیاردی خلع سلاح کردن و اسکلت اصلی این تیم رو از بین بردن تا استقلال بدون اسکلت اصلی شکست بخوره تا راه برای پرسپولیس حکومتی هموار بشه. دیاباته، میلیچ، فرشید اسماعیلی و مهدی قایدی در مراحل قبل 13 گل به ثمر رسونده بودند. لعنت خدا بر مسعود سلطانی فر و احمد مددی. استقلال رو از روی عمد در مقابل الهلال خلع سلاح کردن.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      استقلال ایران به الهلال نباخت بلکه به مسعود سلطانی فر باخت که تا آخرین لحظه حضورض ضربش رو به استقلال زذ. استقلال به احمد مددی دست نشانده مسعود سلطانی فر باخت. از قبل همه گفتن بازیکنان این تیم باید همگی سریعتر حفظ بشن و چند تا بازیکن جدید از جمله مهاجم و مدافع و بازیساز هم برای بازی با الهلال باید بخریم. استقلال ایران به وزیر پرسپولیس و مهندسین لیگ برتر باخت. لعنت خداوند بر همه شما. روی پل صراط باید جواب 40 میلیون هوادار استقلال رو بدید.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      احمد مددی 3 4 هفته استقلال رو در نقل و انتقالات مشغول کرد و آخر سر نصف تیم رو فرستاد رفتن و تیم بدون اسکلت اصلی و بدون هیچگونه هماهنگی با الهلال بازی کرد.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      اگه تیم استقلالی که از گروه مرگ به عنوان تیم اول صعود کرد حفظ می شد و تقویت هم می شد به راحتی الهلال رو شکست می داد ولی مسعود سلطانی فر، آذری جهرمی و احمد مددی نذاشتن و عقده و کینه ای که در این چند سال نسبت به استقلال (تاج کبیر) داشتن باعث اینکار شد.
    • ساوالان IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      فکر کنم نود دقیقه مشق نوشتی!!!!!!!!! مشکل استقلال یک کلام. مجیدی هست که طرفدار استقلال باید مدتی کنار بیایند چون این مجیدی مثل فکری نیست که یک شبه بردارید. مجیدی سقف ارزویش بردن دربی هست. ولی پرسپولیس دنبال جام هست. با کری خونی مجیدی کاری نداره. من به اینها نمی بازم!!!!!! ما هم از کنار شما می گذریم . بی اهمیت !!!!!!!!! چون ما دنبال جاه طلبی هستیم . شما با مجیدی دربی کری بخوانید سقف شما همین هست!!!!!!!!!!!!!!!!
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      الهلال عربستان از ترس بازی با استقلال ایران 1000 میلیارد تومان خرج کرد ولی احمد مددی و مسعود سلطانی فر بر عکس نصف بازیکن های تیم رو فرستادن رفتن تا تیم از هم پاشیده و داغون و ناهماهنگ استقلال به مصاف الهلالی بره که هم 1000 میلیارد خرج کرد و هم کلی دیدار تدارکاتی در اروپا برگزار کرده بود
    • کیسه مافیا ورزش DE ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      مهدی ترابی رونالدینیو آسیا
    • ...... IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      خخخخخخخخخخ کیسه متخصص در آسیا ، البته متخصص باخت و حذف زود هنگام در آسیا
    • امیر علی IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      پرسپولیس آبروی فوتبال ایران ❤
    • کیسه کش بی منطق IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      مرغ نپخته زبون باز کرد
    • کیسه مافیا ورزش DE ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      معلوم که از گل دقیقه آخر ترابی سوختی کیسه کش . الان پرسپولیس این بازی رو برده چه ربطی به سلطانی فر داره گ اینکه الدوچرخه خرس وسط میشه و مهاجمانش موقعیت ها را گل نمی کنند تقصیر سلطانی فر هست
    • جام ندیدگان IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      تمام لذتش به همینه که بعد از باخت مفتضحانه دیروز و برد امروز آفتابی شی بهت بخندیم مافیا کوچولوی کیسه کش
    • زاگرس IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      این کیسه چی ها خصوصا لنگی مافیای...چقدر جون سختن!!!!داشتم به این فکر میکردم که شش ساله شاهد قهرمانی ها و افتخار آفرینی های آبروی فوتبال ایران «پرسپولیس»هستین وتیم اوراق خودتون هرساله حالتون رو میگیره
    • رضا IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      سلام ..بااحترام خدمت دوست عزیزم باید بگم .ببینید چقد ااقای گل محمدی مربی با فکر وبا منطقی هست چقد قشنگ با این انالیز کم ولی مفید تونست تیم حریف را که اصلا شناخت کافی وخیلی کمی از این تیم داشتیم کنترل کرد وتیم را برنده کرد ..حالا اون طرف داستان استقلال با الهال اقای مجیدی اومد یه سری بازیکن جدید وکم تجربه را که اصلا هماهنگ با تیم استقلال نبودن جلو یه تیم مثل الهال بازی داد ونتیجه اش شد این باخت
    • عجیب IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      لنگیها چه خرشانسند دقیقه ۹۳با جا خالی دروازبان ذخیره تاجیک توپ وارد دروازه آنها شد چرادروازبان اصلی تاجیک نبود اما تاجیک پول خوبی گرفته پنج شنبه هم رئیس جمهور به دوشنبه میرود
    • لنگی بیخاصیت IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      لنگ پوشان دراین ۵سال چنان بابا مسعودی و مامان آذر تقویتشون کردند که چندسال دیگه شاید زمین بخورند ۳بازیکنش رفت ۳بازیکن ۲۵میلیاردی خرید قرارداد امیری ودیگران هرکدام ۳۰میلیارد الا برکه الله پول بیت المال که خرج لنگیا شد آنوقت دست نشانده سلطانی فر ونوچه هایش در اس قایدی جوان رافروختن وپول خوبی به جیب زدن
    • لنگی بیخاصیت IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      لنگ پوشان دراین ۵سال چنان بابا مسعودی و مامان آذر برای لنگیها بی خاصیت خرج کرد، تا چندسال دیگه شاید زمین بخورند ۳بازیکنش رفت ۳بازیکن ۲۵میلیاردی خرید قرارداد امیری ودیگران هرکدام ۳۰میلیارد الا برکه الله پول بیت المال خرج کرده ولی دست نشانده سلطانی فر ونوچه هایش به استقلال خیانت کردندبجای اینکه بازیکنان را تمدید کنند همه رافراری داند
    • آبیییته IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      لنگیها باحریفانی مثل ریان وهند و حالا هم تاجیک اما استقلال قهرمان آسیا ازگروه مرگ صعود کرد، واگر خیانت دست نشاندهای سلطانی فر ونوچه هایش نبود مطمئنا استقلال پرافتخارترین تیم آسیایی الهلال قهرمانی ۳دوره آسیا راشکست می داد ولی پرسپولیس باید بره خونه آنها ازهمین حالا انصراف بده چون فقط پول بیت المال را ضایع می کند
    • عالی IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      چرا راه دوری میرید همین الهلال ۱۰نفره با لنگیها بابرانکو یادتان نرفته ۳سال پیش ۴به صفر مقابل الهلال ۱۰نفره باخت آنهم یک بازیکن سوری بنام خربین یک تنه ۴گل زد آنوقت شما دوباره می خواید با اون روبرو بشید این دفعه ۱۰تا میزند
    • گومیس اولونگا عیسی IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      فقط تعصب این «لنگی ها مافیای ایران ...» زیر هر خبر شاهنامه می‌نویسه. یکی نیست بهش بگه آخه بچه تو کار و زندگی نداری؟ سلطانی فر رفته هنوز داره وزیر وزیر می‌کنه. فتل مگه نگفتی دوران طلایی کیسه رسیده و ...؟؟ حاجی تو سوختی. بعد از گلات دیگه پیدات نشد رفتی تو غار حالا باز که سوختی اومدی بیرون . جونم به تعصب این کیسه کش دوزاری
    • کیسه کشم یه هوچیگر SA ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      در جواب ...مافیای فوتبال تخصص از شما آبرو داری از ما شما هوادارای مغز نخودی الکیسه السعودی هنوز باختاتونو به وزیر و وکیل نسبت میدید بابا حمید سجادی که کیسه کشه چرا نبردید و اتوبان الهلال شدید
  • ... IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    ابللللفضللل چه گلی!!!
    • حسن پرسپوليسی قوژد IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      تبریک به عاشق های سرخ وتموم ایرانی ها ی با وجدان
  • پیام IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    تبریک به تمام ایرانی ها پرسپولیس،آبروی فوتبال ایران در آسیا انشالله میریم برای قهرمانی لیگ آسیا
    • باحقارت لُنگی ام IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      آره از گروه مرگ صعود کردید!! خیلی بازیهاتون سخت بود..هند و نپال و تاجیکستان..
    • مجهول الهویه IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      اگه یه کم تفکر داشته باشی متوجه میشی مرحله گروهی در شرایط آب و آوایی دمای بسیار و رطوبت و شرجی و اون همه پشه و استرس کرونا اونزمان در هند و ... کار راحتی نبود و این که هر سال مرگ مرگ راه میندازید الحیل که دوهفته بعدش به الریان بد باخت و الاهلی هم که مغرور در بحران بود. می‌خواستید قهرمان غرب آسیا بره سید سه؟! قرعه کشی که همینطوری نیست! استقلال هم که چار تا به الهلال زده بود تو بگو بدون بازیکنان جدیدش ! چه اصراری دارید کار حریف کوچک جلوه بدید!
    • منطق اث‌دق‌لالی IR ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      خطاب به دوست کیسه‌کشِ‌کیسه‌تن‌مون کاربرِ باحقارت....م کوچولو نکنه انتظار داشتی غول‌های آسیا تو مرحله گروهی باهم همگروه بشن و تیم بی‌افتخار حکومتی‌تون با بازی مقابل الشرطه وسایر تیمهای درجه دو به مراحل بالاتر بره؟! خب طبیعیه بزرگان در مراحل بالاتر به همدیگه بخورن،، همین آسان بودن بازی‌های پرسپولیس خودش اعتراف به بزرگیه پرسپولیسه کیسه‌کش جان
  • ساوالان IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    با اینکه بردیم . با نتیجه خفیف!!! ولی اقا یحیی پرسپولیس مثل بعضی تیم ها نیست که حتی موقع شکست بهانه می اورند . تا مربی قصر در برود.!!!!!! پرسپولیس نیاز به هماهنگی دارد . شلاق بازیکن . کار بیشتر . اسدی اگه فوتبال اش این هست خیلی عقبه!!!!!!! تیم نیاز به بازیساز . گلزنی دارد. جور اش را ترابی کشید تا کی.!!!!!!!! ولی نباید از چمن مصنوعی هم نگذریم که توپ سخت می چرخید.!!!!!
  • کمک قهرمان آسیا IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    محمود فکری گفته بود پرسپولیس این الهلال رو میبرد خخخخخخخخخخخخخخخخخخ خدایی با کمال خوش شانسی از پس اس اس تاجیکستان براومدن المبروک به لنگیا المبروک امیدوارم بخورین به الهلال
    • کیسه کش حکومتی IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      کیسه کش بسوز پرسپولیس تیمی برد در گروه همین الهلال صدرنشین شد الهلال ۴ تایی کرد پرسپولیس الهلال دیشب که دیدیم به راحتی می بره چون کیسه تاجیکستان الهلال ۴ تایی کرده بود برد
    • کیسه فقط ادعاتامام IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      خنده تلخ توازگریه غم انگیزترهست بخنددیگه محمودکه ازخودتونه لابدچیزی میدونه که میگه حالا اولش بذارلیگ شروع بشه بهونه های ۹سالتون شروع میشه البته باوزیرجدیدتاسف به حالتون
    • فرناز دلال ۴۰۰ هزار دلاری IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      پرسپولیس همون تیمی برد الهلال ۴ تایی کرد الهلال همون تیمی بود از استقلال تاجیکستان ۴ تا خورد کیسه ایران دو تایی کرد پرسپولیس غول آسیا آبروی فوتبال ایران امسال قهرمان لیگ آسیا میشم
    • حبیب IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      همین تیم به الهلالی که شمارو مثل آب خوردن حذف کرد ۴ تا زده بود و تو اون گروه صدر نشین شد. بازی مقابل این تیم تو زمین خودشون ، چمن مصنوعی ، حمایتهای همه جانبه ای که از ابن تیم شده بود به مراتب سخت تر از بازی مقابل ضعیفترین الهلال چند سال اخیر توی زمین چمن طبیعی و تو کشور بی طرف ، بود.
    • کیسه حقیر سوراخ سوراخ IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      معلومه فوتبالو ندیدی یا اینکه داری الکی نظر بیخودی میدی توپ و میدون دست پرسپولیس بود و استقلال کلا تو دفاع بود... تیم اتفاقا حقش بود ببره چون همش سر تر بود از نظر آمار پاس ها و شوت ها و .. پرسپولیس شانس نداشت چون باید بیشتر میزد کیسه هم خیلی شانس آورد از الهلال بیشتر نخورد. من جای هوادارن کیسه بودم ساکت میبودم و حرف نمیزدم چه برسه به اینکه بیام کامنت برای بازی پرسپولیس بذارم
    • پرسپولیس IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      منم امید وارم که پرسپولیس به الهلال بخوره و ببره و زایه شدن تو رو ببینم بعدشم همین اس اس تاجیکستان به الهلالی که کیسه رو برد 4 تا گل زد
    • امید IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      برو کیسه کش دلقک صبر کن این تیم هماهنگ بشه باز تو لیگ نفستون رو میگیریم کیسه کش های همیشه بازنده
    • ابی پولیس IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      آخه قشنگ مثل اینکه یادت رفته همین تیم بود که به الهلال چهارتا زده بود
  • حسین شاکری بوشهری IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    تاج کشی به تاجیکستان رسید!
  • mohammad.4444 IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    صعود پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان رو تبریک میگم، این تیم برعکس استقلال واقعا خوش شانس هست..
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    شانسی بردن این تیم این فصلم هیچی نمیشه
  • آقامجید پرسپولیسی❤❤ IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    فندکیها بشتابید تجمع سراسری گلبرگ های مغرور؛ فردا رو به روی وزارت ورزش هر تاژی‌ با یک‌ عدد فندک‌ و یک دبه بنزین موضوع تجمع: تبعیض های بی پایان پاپا سجادی علیه کاج کبیر #اینا_نمیخوان_ما_قهرمان_بشیم #اینا_با_اسم_تاژ_مشکل_دارن
  • ۶۶۶۶ IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    شما هنوز توی توهم وزیر هستید بدبختا توی همین چن سال بهتربن مدیرا براتون اوردن هیچ نشدین چون ..مربی یک تصمیم میگیره بازیکن یک تصمیم میگره واین ره به ترکستان رسد......واین قصه شما ادامه دارد...وماقهرمانیم به یاری خدا ...اگر همون‌ پول اسیا بدن ما تا دو سال تامینیم...خخخخخخ
  • بهنام IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    زمین افتضاح بود تاجیکها هم بی امان دوندگی داشتن و تخریبی بازی میکردن همین بازی رو سخت کرد ولی پرسپولیس قدرتشو به رخ کشید انشالا قهرمانی آسیا
  • کیسه کش دوزاری ابله IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    اینکه بازم مثل هر سال بازیکنان بزرگ پرسپولیس رو ازش گرفتن اونم فیکس های تیم ملی کنعانی دفاع نوراللهی هافبک به علاوه مغانلو اما ما عین دوچرخه سوارای حکومتی چس ناله نمی‌کنیم بازم می‌بریم وقتی میگه برانکو کیسه شخصیت نداره همینه تفاوت در اینه تیمی که الهلال رو 4 تایی کرد و همون الهلال با نصف توانش آب خوردن کیسه رو برد ما تو زمین اونا چمن مصنوعی بردیم مقایسه پرسپولیس با دوچرخه توهین به شعوره
  • رضایی IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    آفرین پسران سرخ آفرین پسران سر بلند یحیی آفرین ، امشب گل کاشتید تو زمین حریف با تماشاچی رو چمن مصنوعی مقابل تیمی خطرناک ، تیمی که به الهلال 4 گل زده بود. عالی بودین عالیییییییییی
  • رضا IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    جونم بشه گل وزیر این وزیر جدیدم خوب گل میزنه
  • آقامجید پرسپولیسی❤❤ IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    تبریک به همه طرفداران واقعی پرسپولیس .ومتاسفم برای بعضی دوستان بجای اینکه با چشم های باز واقعیت رو ببینند و به ضعف کادر فنی شون اقرار کنند .میان از شانس و فلان و داور حرف میزنند .همیشه تیمی شانس داره که با تلاش و حمله بیشتر درصد حتی گل شانسی رو هم میبره بیشتر .هیچوقت با اتوبوس نمیشه گل شانسی زد .بازم تبریک به همه پرسپولیسی های عزیز .
  • آقامجید پرسپولیسی❤❤ IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    اقا من چشمام ضعیف شده یا مشکل از سایت afc هست؟! چرا من اسم استقلال تهران رو توی لیست تیمای صعود کرده به 1/4 نهایی آسیا پیدا نمیکنم؟! مگه این الکلاسیکو آسیا رو نبردن؟؟؟؟؟
  • مجهول الهویه IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    بیست دقه وقت هست خداکنه تراکتور هم ببره.
  • آقامجید پرسپولیسی❤❤ IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    *** - استقلال به لیگ قهرمانان آسیا بازمی‌گردد سایت رسمی AFC در خبری که اخیرا بر روی خبرگزاری خود برده‌است پرده از برگزاری تورنومنت جدیدی برداشته است. نام این مسابقات "لیگ کمک قهرمانان آسیا" است که به صورت چهارجانبه برگزار خواهد شد.
  • جلال IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    هرچی متخصصین اسیا ابرو ریزی میکنن این پرسپولیسه زلزله آبرو داری میکنه
  • رضا IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    مهم اینه یه تیم ایرانی برده و هممون باید خوشحال باشیم
  • رها IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    چهل ساله هوادارپرسپولیس قهرمانم بترکدچشم حسودان تبریک مبارکبادگل زیبای مهدی ترابی قهرمان کشور
  • پرسپولیس IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    همین اس اس تاجیکستان به الهلال 4 تا گل زده و الهلال به کیسه 2 تا گل زده وکیسه رو برده پس الکی حرف نزن بعدشم منم امیدوارم پرسپولیس به الهلال بخوره از عرب های ملخ خور ببره و ابرووووی ایرانو حفظ کنه و توهم زایه بشی
  • آغا IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    تسنیم هم شد منبع خبری!!! ارزش خبر ورزشی رو نیارین پایین
  • مهدی IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    همین تیم ۴تا به الهلال زد.شما هم از الهلال ۲ تا خوردین
  • محمد IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    تبریک یه واژه تکراری اما شیرین طرفداران تیم پرسپولیس هست ... تبریک . می‌دونم خیلی از کیسه کشا منتظر بودن شاید به خیالشون ما ببازیم هم یه کم از داغشون کم بشه هم به ما تیکه بندازن .. ولی خوب شما داری درباره تیم پرسپولیس درباره یحیی گل محمدی صحبت می‌کنی . ما در اصل انتقام تیم سوم پایتخت رو از الهلال گرفتیم . چون تیمی که به الهلال ۴ تا زده بود رو در خانه و مقابل تماشاگرانش شکست دادیم . آره ما هواتون رو داریم . عیبی نداره باخت مال استقلال حالا چه ایرانی چه تاجیک .
  • مسعود AE ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    بجای این که با تمسخر و حسد جواب همدیگه رو بدیم بیایید کمی فوتبالی نتایج رو بررسی کنیم. هر سه تیم النصر و الهلال و تاجیکستان حداقل ۷ تا ده بازی رسمی و تدارکاتی قبل از رویارویی با ما داشتند جدا از اون تعدادی خرید بازیکن حرفه ای و گران قیمت داشتند که هر سه تیم ایرانی بهترین بازیکنانشان رو از دست دادند.پس بجای مقصر نشان دادن همدیگه باید به برنامه ریزی سازمان لیگ و فدراسیون و مدیران فوتبالی ناسزا گفت که باعث سرافکندگی ما تیمهای ایرانی در مسابقات آسیایی بشن در عین شایستگی فوتبالیستهای ایرانی.ای کاش از ۸ تیم پایانی ۳ تاش ایرانی و از ۴ تیم نیمه نهایی ۲ تاش ایرانی بود نه اینکه الان یک تیم رفت مرحله بعد
  • نادی الکیسه السعودیه IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    این استقلال تاجیکستان همون تیمی نبود که الهلال رو ۴ تایی کرد؟!
  • / IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    سپاهان که فینالیست آسیاشدببینیدباچه تیمایی بازی کرد فینالیست شد بعدم بادوتاتیم شرق آسیا بازی کرد لنگیا ببینیدباچه تیمایی بازی میکنه آدم خجالت میکشه اسمشونابذاره تیم
    • ... IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      خب اسمشونو نذار تیم اینقدر هم خودتو اذیت نکن. فقط اینحا یه مورد هست این غیر تیم چار تا زده بود به تیمی که با شما ال کلاسیکو برگزار میکنه.
    • کیسه 6+6 IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      کیسه کش میدونم از برد سرورت بد آتیش گرفتی ولی پرسپولیس تیمی رو برد ک ۴گل ب الهلالی بزنه ک دیشب با ٢گل شمارو حذف کرد.
    • / IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      هرموقع جام باشگاهاجهان رفتیدچندتاتیم مطرح شماراشناختنداونوقت حرف بزن هنوز بچیدبرااین حرفالنگی
    • ارتش سرخ IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      ی تیمم هست تو چهار جانبه دوتاتیم و برده ما رومون میشه اسمشون و بیاریم ولی خوب اصلا وجود خارجی ندارن ک اسمشون و بیاریم
    • ارتش سرخ IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      ی تیمم هست تو چهار جانبه دوتاتیم و برده ما رومون میشه اسمشون و بیاریم ولی خوب اصلا وجود خارجی ندارن ک اسمشون و بیاریم
    • مهدی ادیب IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      حسود هرگز نیاسود مخصوصاً از نوع سپاهانی تروریست و آدم کش!
  • رضا IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    سلام ..وای جه گلی .‌وای چقد طرفدارا استقلال باید شاهده برده رقیبشون باشه ..واقعا گناه داره من اگر جا اینا بودم می رفتم طرفدار بازی منچ میشدم بابا چقد برا ادم بده هی شاهده برده رقیبش باشه و مربیشون هم هی هوچی گری دربیاره وای خدا من طرفدار پیروزی هستم دلم برا این استقلالیا سوخت وای گناه داره .شاید زبل خان بتونه کمکشون کنه ..زبل خان اینجا زبل خان اونجا زبل خان کافی دستشو دراز کنه یه شیش تایی دربیاره خخخخخخخخخخخ
  • محمد IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    آخرفصل دلم میخواهد چهره لنگیاروببینم که سپاهان جام رومیگیره که آخرفصل بهانه هاتون شروع میشه ماپول نداریم ازماحمایت نمیشه سپاهان ریختاپاش کرده داوربه ضررماس نمیخواندماقهرمان بشیم ولی دلیل اینه تیمتون بابانداره دوباره مث قبل میشیداخیییییی
    • نادی الکیسه السعودیه IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      از وقتی تیمتون بی بابا شده و بابامسعود از وزارت ورزش رفته رکورد درخشان 100 درصد شکست رو دارین که شما رو خواهد برد به جایگاه واقعی تون دسته سه!
  • رضا IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    با سلام ..بنظرم دیگه استقلال دیگه یه رقیب برا ما نی اینقد این تیم داغون شده که ارزش یه رقیب وکری خواندن دیگه برا ما نداره ..بریم دنبال یه رقیب دیگه .چیه این قیفم نیستن تا برسن رقیب خخخخ
  • Omid US ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    daste Touraby dard nakonad valey in toup ra mikhast santer konad, sar moraby in team, hich barname dorost barayeh Gooel zadan nadashtand, teameh Esteghlal hamchin teamy naboud, perspolis bayad chandin gooel mizad, na inkeh shancy barandeh shavad, in Goel Mohamady ham yad gerefteh donbaleh bahanehayeh mokhtalef bashad, in agha az Beranco yad begirad, az hamin Escochich yad begirad, teameh meli bedoneh bazy raft va bazy kard, perspolis aslan khoub bazy nemikard
  • عباس IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    میگن کیسه تاجیکستان خیلی درپیت بود که ما بردیمشون حالا حساب کن الهلالی که دیشب دوتا فرو کرد به کیسه ایران چقدر دوزاری بوده که چهارتا از کیسه تاجیک خورده سوختن این کیسه کشا و دست و پازدنشون بسیار لذت بخشه
    • حجازی IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      عباس بی عقل این الهلال اون الهلال نبودش .این الهلال 2000 میلیارد تقویت شده بود همون طور ک این الهلال اونی نبود ک دو سه فصله پیش رفت و برگشت هشت گل تو دروازتون گل کاشت.عمرالخربین یه چوپون بود شش تا گل فقط اون زد و بهترین بازیکن اسیاش کردین شما تازه مرباتونم پرفسور بالتازا بودش جالبه ن؟
  • اکبر پرسپولیسی IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    این فرناز مجیدی که گفت ما دربی نقل و انتقالاتو بردیم ! چی شد حالا وزیر نزاشت ببرید؟ یه سوزن به خودتون بزنید یه جوالدوز به بقیه
  • شاهمرادی IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    من خودم پرسپولیس ام اما دیشب کلی ناراحت شدم وقتی استقلال باخت. نمیدونم چرا یه عده یاد نمیگیرن مثل ادمای متمدن به رقیبشون احترام بذارن. استقلال که ایرانیه اگه مال کشور آمریکا هم بود باید بهش احترام میذاشتیم. استقلالیا هم باید به پرسپولیس احترام بذارن. امشب دیدین بعد مسابقه چطور بچه های دو تیم دست میدادن و خوش و بش میکردن؟ شما هم باید یاد بگیرین به رقیبتون احترام بذارین هم اینکه از برد اون جلوی تیمهای خارجی خوشحال بشین. وگرنه بهتون نمیگن ایرانی متمدن!
  • شیشعلی IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    فعلا پرسپولیس با لیگ هند و تاجیکستان تا این مرحله اومده که جزو سطح ۳فوتبال آسیا هستند
  • نیما IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    باکیسه کش ها بحث نکنین کیسه تهران دوشنبه باخت و کیسه دوشنبه توی سه شنبه باخت زورمون میرسه عرضه داریم با بابا مسعودمون هرکاری دلمون میخواد می کنیم شماهم اگه عرضه داری که نداری بسم الله سه سه سه ستاره عشقپولیس حرف نداره
  • مکال SE ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    تیم استتقلال باچند جوان غریب مقابل غول آسیا بازی کرد در حالی که پرسپولیس ۹۹درصد ترکیب فصل گذشته خود را در اختیار داشت.مسئولین ورزش با تیم استقلال مشکل دارند و اجازه ثبات به این تیم را نمی دهند.ریگی شیخ میلیچ قائدی اسمائیلی و....تقریبا شاکله اصلی تیم حراج شده بعد میخواهند در آسیا نتیجه بگیرند؟!!!
  • یوسف IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    چراوقتی استقلالی ها به سلطانی فرفحش میدن لنگی هاناراحت میشن شما که میگین باباتون نیست پس چراتعصبش رومیکشین یاهست ومانمیدونیم
  • محمد IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    دیگه باید یکی باشه که تقصیرارو گردنش بندازن استقلال آبروی ایران و برد اونم جلو عربستان که دشمن خونی ما ایرانیاست.
  • Z IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    ببخشید اولا این مربوط به بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان است دوم بازی استقلال و الهلال چه ربطی به بازی پرسپولیس داره من بعنوان یک پرسپولیسی دو آتیشه کل بازی استقلال و الهلال رو استرس داشتم برای اینکه استقلال ببره پس بعث تون رو ببرین یه جای دیگه
  • پیروزی IR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    بابا کدوم شاهکار خواست سانتر کنه شانسی رفت توی گل
  • استقلال تعطیل IR ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    اقا واقعا من دیگه کم اوردم .مردیم بس که باخت و حقارت دیدیم چقدر بگیم بابا مسعود چقدر بگیم وزیر و چقدر خودمون رو گول بزنیم من که از فردا طرفدار شموشک نوشهر میشم ولی دیگه اسم استقلالو نمیارم .واقعا باید از این لنگی ها یاد بگیرن .چقدر اتحاد چقدر منظم چقدر حرفه ای در مقابل یه تیم ۱۱دفاعه بازی کردن بابا بقران اگر استقلال با این تیم بازی میکرد ۵تا گل میخورد دیشب هم شانس اورد که ۵تا نخورد چرا دروغ بگیم به خودمون.واقعا استقلال شخصیت تیم حرفه ای هم نداره و اول خود ما هوادارها مقصریم که ربطش میدیم به وزیر و مدیر و مربی و عالم و ادم .یکم چشمامونو باز کنیم این تیم بدرد دسته ۳ میخوره و اگر وزیر لنگی بود ما الان تو لیگ برتر نبودیم .یکم واقعا بین باشیم و ببینیم که حتی ماهم هوادار حرفه ای نیستی چه برسه تیم .بقول یحیی تا وقتی این بهونه ها هست لنگ همیشه قهرمانه و بهترین تیم اسیا و ایرانه
  • Mohsen IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    بعد از هر باخت این کیسه ها دنبال به دلیل برای تبرئه خودشون ، بهونه چرا میارید مگه پرسپولیس با پنجره بسته و با ده دوازده تا بازیکن الدحیل و السد و نبرد رفت فینال داداش یکم انتظارت تون رو از تیم ضعیفی مثل استقلال پایین بیارید شما در همین حد هستید نه بیشتر
  • شاهرخ IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    در جواب این کیسه احمق که 1000 بزار کرده...و گفته پرسپولیسی‌ها هزار سال عمرا به دو تا قهرمانی آسیا برسن...و وزیر پرسپولیسی...اگه وزیر پرسپولیسی بود ما امسال مریفتیم برای6 امین قهرمانی آسیا...نه 6امین قهرمانی لیگ که شما کیسه ها عاجز هستین
  • Farid US ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    Reza Asadi barayeh bazy aval kheily khoub bazy kard
  • آنالیزور IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    پرسپولیس از لحاظ تاکتیکی چیزی برای گفتن نداشت فقظ پرس از جلو را خوب انجام می داد که مختص تیمهایی است که می دانند سازمان دفاعی در عقب تیمشان مشکل دارد. استقلال تاجیکستان هم خوب آنالیز کرده بود و با ارسال بلند چهار پنج بازیکن درگیر پرس پرسپولیس را حذف می کرد ولی بازیکن مناسب این تاکتیک را نداشت. این بازی تا صبح هم ادامه داشت پرسپولیس بر اساس تاکتیک و تکنیک فردی گلی نمیزد. سیانکی گزارشگر بازی دنبال کم آوردن تیم مقابل بود بلکه پرسپولیس از افت آنان استفاده کند. مرحله بعد مرحله سختی برای پرسپولیس است.
  • نادر NL ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    با تبریک به مناسبت پیروزی تیم دوست داشتنی پرسپولیس ...درپاسخ به توجیه استقلالیها برای باختشان باید گفت که پرسپولیس هم کم بازیکن از دست نداده ..بهترین و جنگنده ترین دفاعها از این تیم رفته اند و چند چهره جدید وارد این تیم شده اند ..کمی همت و تلاش می خواهد با همان تیم قبلی هم بارها و بارها پیش آمده بود که نتیجه نگرفته بودند ..استقلال بازیکنان نخبه را از تیمهای دیگر گلچین کرده است و اگر شکست خورده نباید بهانه بیاوریم ..اگر موقعیتها را گل نمی کند اگر بازیکن موقع دفاع زمین می خورد و همان توپ گل می شود چه ربطی به تغییر چند مهره تیم دارد؟ تازه همان بازیکن مهره اصلی و قبلی تیمش بود و بار ها و بارها منجی استقلال در این بازی شد و غیر از همان صحنه ..فوق العاده خوب و جنگنده ظاهر شد ..به امید پیروزیهای بیشتر پرسپولیس و قهرمانی این تیم درآسیا ..
  • لنگی جام ولایتی IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    لنگیا عزیز حتی اگ تیم داغون دوشنبه رو با گل شانسی ببرید آخرشم بیشترین افتخارتون تو آسیا همون یک دقیقه و 45 ثانیه میمونه .زیاد به خودتون فشار نیارید با این همه هزینه و تخریب تیم استقلال 60 سال دیگه بازم شما رنگ جام آسیا رو نمیبینید
  • اکبر IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    وقتی کامنتها رو میخونی مخصوصا کامنت یه نفر متوجه ارزش این گل میشی و حجم ناراحتی که کیسه ها از خودشون ابراز میکنن و به زمین و زمان گیر میدن. چطور انتظار داشتین تیمی که تو سه سال گذشته دو بار تا فینال رفته بیاد به تیمی از تاجیکستان ببازه ؟؟؟؟؟17
    • لنگی جام ولایتی IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      حاجی تیمی که به محدان بنگلادش باخته باشه تعجبی نداره به تیم دوشنبه ببازه .تنها افتخارتون همون جام ولایت تا آخرم همون باقی میونه
  • Dr.He3@m IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    برد پرسپولیس رو به استقلالی ها تسلیت میگم انشالله که غم اخرتون باوشع
  • ! IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    وقتی مدیر عامل خوبه همین میشه استقلال فتح الله زاده رو میخاد
  • ایران IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    این کیسه کشها چند سال رنگ قهرمانی رو ندیدن توهم توطئه دارند حالا هم که بهانه شون شده که حمایتهای وزیر تا چند سال پرسپولیس رو ساپورت کرده یعنی برنامه ریزی کردن که اگه پرسپولیس تا ده سال دیگه هم توی اوج بود بگن حمایت وزیر بوده که اینا هنوز توی اوج هستن اگه هم افت کرد بگن دیدی قبلا توی اوج بودن حمایت وزیر بود
  • مهدی IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    سلام کیسه کش برقرای عزیز گشنت نیست
  • ali IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    ترابی خودش مونده بود قصدش گل نبود توپ شانسی رفت تو گل بدبخت خودش تو شوک بود خرشانسه این لنگ استقلال کبیر صد موقعیت گل نشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی