آمار ویژه از عملکرد خریدهای جدید پرسپولیس/ پرسپولیسی‌ها امیدوار شدند؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو خرید تابستانی پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان به میدان رفتند.

یحیی گل‌محمدی در بین ۱۱ بازیکن اصلی که برای بازی مقابل استقلال تاجیکستان انتخاب کرد، یک یار جدید در خط میانی به میدان فرستاد و یک خرید دیگر هم در نیمه دوم وارد زمین شد که عملکرد آنها در جریان مسابقه فراز و نشیب داشت.

رضا اسدی که در کنار میلاد سرلک به‌عنوان هافبک دفاعی بازی می‌کرد، با شماره عجیب ۹۶ مقابل استقلال تاجیکستان به میدان رفت و نخستین بازی رسمی خود با پیراهن پرسپولیس را انجام داد که عدم هماهنگی با بازیکنان و در نیمه دوم خستگی در ساق پاهای او دیده می‌شد ولی با این وجود او در لحظات پایانی یک کار مثمر ثمر انجام داد.

هافبک جدید پرسپولیس در دیدار با استقلال تاجیکستان ۵۴ پاس با دقت ۸۲ درصدی، یک پاس کلیدی، ۶ توپ بلند صحیح از ۱۱ توپی که فرستاد، یک شوت خارج از چارچوب، یک دریبل موفق، ۱۰ برتری از ۱۵ دوئل زمینی، ۶ پیروزی در ۹ نبرد هوایی، ۱۶ بار از دست دادن مالکیت توپ، یکبار مرتکب خطا شدن و سه بار گرفتن خطا داشت و پاس ماقبل گل را نیز داد.

اسدی در نیمه دوم هم یک موقعیت خوب گلزنی به دست آورد که فرصت او ثمری نداشت و یک شوت هم به پای مدافعان استقلال تاجیکستان برخورد کرد تا این آمار و نمایش، مجموع عملکرد ۹۰ دقیقه‌ای این بازیکن باشد.

حامد پاکدل هم دومین خرید جدید پرسپولیس بود که در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان و در زمانی که نتیجه صفر- صفر بود به ترکیب سرخ‌پوشان اضافه شد که در حضور حدودا ۱۱ دقیقه‌ای خود فرصت خاصی نداشت.

این مهاجم ۲۹ ساله در دیدار با استقلال تاجیکستان ۴ لمس توپ، دو پاس صحیح، یک برتری در نبرد زمینی، یکبار از دست دادن مالکیت توپ و یکبار گرفتن خطا داشت تا به این شکل نخستین بازی خود با پرسپولیس را به اتمام برساند.

پرسپولیسی‌ها که در نقل و انتقالات تابستانی نفرات تاثیرگذاری مثل احمد نوراللهی، محمدحسین کنعانی‌زادگان و شهریار مغانلو را از دست دادند، باید بیشتر از این و در دیدارهای آینده منتظر نمایش خریدهای جدیدشان باشند تا ببینند آنها می‌توانند جای خالی نفرات جدا شده را پر کنند یا خیر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    آقای قائدی مثل ترابی باش بدبازی کن برای عرب ها تادوباره قرضی بیای استقلال یادبگیرلطفا
  • حسن IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    بازیکنان جدید هماهنگ نبودند ان شاء الله با تمرین و بازی کنار هم هماهنگی بیشتری حاصل میشه
  • بهنام IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    یک بازی ملاک نمیشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی