نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۸
۰ |
۴
دو رکورد افتضاح برای بارسلونا در شب کابوس‌وار نوکمپ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا حتی توانایی زدن یک شوت به سمت دروازه بایرن مونیخ را در ورزشگاه خودش نداشت.

بارسلونا یک شکست تحقیرآمیز را در خانه خود مقابل بایرن مونیخ متحل شد. این تیم در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا شکست ۳-۰ را مقابل حریف قدرتمند آلمانی پذیرفت.

بارسلونا که حالا دوران بدون لیونل مسی یا پسا مسی را می‌گذراند در این بازی هیچ نشانی از یک تیم مدعی و بزرگ نداشت و بایرن به راحتی برد خود را به دست آورد.

نکته عجیب اینکه بارسلونا با هدایت رونالدو کومان در این بازی حتی یک شوت هم به چارچوب دروازه حریف نداشت. این برای اولین بار از فصل ۰۴-۲۰۰۳ است که بارسلونا در یک بازی از لیگ قهرمانان اروپا هیچ شوتی به سمت دروازه حریف نزده است.

این  خلاصه ای از عملکرد بازی آبی اناری پوشان در نبرد با بایرن مونیخ است:

- ۰ گل

- ۰ شوت در چارچوب

- ۴۷ درصد مالکیت توپ

- عقب نشستن در زمین خودی در طول بازی

- اتکا به سبک دفاع و ضد حمله از ابتدا تا انتها

جدا از این آمار، این برای اولین بار است که بارسلونا در سه بازی خانگی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا شکست می‌خورد. آن‌ها فصل قبل در دو بازی آخر خانگی خود به ترتیب مقابل یوونتوس با نتیجه ۳-۰ و مقابل پاری‌سن‌ژرمن با نتیجه ۴-۱ مغلوب شدند و با این باخت مقابل بایرن، سومین شکست خانگی متوالی را نیز متحمل شدند.

با این اوصاف و این آمار، تیم فعلی بارسلونا هیچ شباهتی نه با بارسلونای قدرتمنددارد و نه اصلاً با فلسفه و هویت اصلی این باشگاه یعنی ارائه فوتبال زیبا، همخوانی دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی