نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۶
۶ |
۴
اتفاقی عجیب؛ یحیی گل محمدی بعد از گل ترابی شادی نکرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرسپولیس یکی از سخت‌ترین بازی‌های امسال خود را در دوشنبه پشت سر گذاشت.

 یحیی گل محمدی آن قدر از شکل بازی حریف و چمن مصنوعی شاکی و ناراحت بود که پس از گل دیدنی مهدی ترابی در دقیقه ۹۰ سر جای خود ایستاد و شادی همکاران و بازیکنانش را تماشا کرد.

البته سرمربی زیرک و حالا با تجربه پرسپولیس بلافاصله شروع به راهنمایی شاگردانش پرداخت تا نتیجه بدست آمده در خانه حریف را حفظ کنند.

با برتری پرسپولیس برابر استقلال، یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی به آمار ۲۵ بازی، ۱۵ برد، ۵ مساوی و ۵ باخت در لیگ قهرمانان دست یافت. البته آمار وی در این مسابقات با پرسپولیس ۱۷ بازی، ۱۱ برد، ۲ مساوی و ۴ باخت است.

این مربی که سه فصل تجربه حضور در لیگ قهرمانان را دارد، تاکنون ۲ بار با تیمش موفق به صعود از مرحله یک هشتم نهایی شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    تمام فوتبال دوستان وطن پرست باید به مجموعه پرسپولیس احترام بگذارند.متاسفانه عدهای با زیر سوال بردن موفقیت های این تیم سعی در تخریب و بی ارزش کردن پیروزیها یشان دارند.آنها متخصص در پیدا کردن بهانه برای یاخته‌ای خود و ضربه زدن به هموطن خود شدند.درود بر کسانیکه یک مانع بزرگ بر سر راه سعودی‌ها هستند در حالیکه از هموطن خود ضربه میخورند.درود بر پرسپولیس و پرسپولیسی ها.
  • علی اصغرمحمودی اصل IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    نبایدازدانش واستعدادگلمحمدی درمربیگری وهدایت تیم بسادگی عبورکرداونهایی که رمزورموزفوتبال رامیدانندباین موضوع واقفندهرمربی که اعضای تیم راازلحاظ تکنیکی وتاکتیکی ومحمترازاونهاروحیه ی جنگندگی آماده نمایدویک تیم سرحال به میدان بفرستد بدون شک نتیجه میگیردتوپ ومیدان دردست پرسپولیس بودواستقلال درقبال پاسهای صحیح پرسپولیس مات ومبهوت مانده بودضمناتعویض هاهم خیلی مهم است بازیکنی که واردزمین میشودنبایدازبازیکن خروجی کارایی کمتری داشته باشدبنظربنده بعنوان یک فوتبالیست بازنشسته وپرسپولیسی 63 ساله فعلا پرسپولیس تیم اول آسیاست!
  • امیر IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    درود برشما باید رنگها و تعصب های کور کورانه روکنار گذاشت ،واز پرسپولیس به عنوان نماینده یک کشور حمایت کرد
  • Omid US ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    did ke tymash khoub bazy nemikonad va in toup shancy gooel shoed, perspolis bayad bazyhayeh tadarokaty bishtary anjam dahad bayad kheily kheily behtar shavad vaelah dobareh barkenar msihavad
  • ناشناس IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    از بس بی تاکتیکه به خاطر بی تاکتیکی خودش خوشحالی نکرد
    • MEYSAM NL ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      همین آقای بی تاکتیک بزرگترین و بهترین تیمای عربی رو شکست داده اونم با بازیکنایی کمتر از یک ماه باهاشون تمرین کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی