نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مددی مقصر است اما مجیدی هم بی تقصیر نیست/ اشتباهات زیادی داشتیم
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در اینکه مدیریت استقلال ضعیف است تردیدی نیست، اما همه تقصیرها به گردن آنها نیست و فرهاد مجیدی هم ضعف‌ها و اشکالاتی دارد.

سیروس دین محمدی اظهار داشت: استقلال اصلاً مقابل الهلال شرایط پیروزی نداشت و قانون فوتبال قبل از این بازی حکم شکست ما و حذف از آسیا را صادر کرده بود. من به نقل و انتقالات باز می‌گردم؛ جایی که ۸ بازیکن کلیدی از استقلال جدا شدند. بازیکنانی که ستاره‌های لیگ برتر بودند و به جای آنها بازیکنانی جذب شدند که عمدتاً معمولی بودند. مثلاً وقتی بازیکنانی مثل شیخ دیاباته، مهدی قایدی، محمد نادری، مسعود ریگی و امثال اینها می‌روند، باید نفراتی جذب شوند که در بدترین حالت نزدیک به آنها باشند نه اینکه از نظر فنی فاصله زیادی وجود داشته باشد.

وی افزود: در بین بازیکنانی که جذب شده‌اند نفرات خوبی مثل حسین زاده هم هستند، اما این را تاکید می‌کنم اینجا استقلال است و محل رشد بازیکن نیست. در اینجا بازیکن باید بعد از رشد در تیم‌های دیگر برای بهره‌وری بیاید. اینجا تیم کوچکی نیست که بازیکن بیاید تجربه اندوزی کند.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: متاسفانه رسم شده تا یک پیشکسوت از کادر فنی انتقاد می‌کند در فضای مجازی به او توهین می‌کنند. من سیروس دین محمدی پیشکسوت این باشگاه هستم و سابقه گل زدن در فینال جام باشگاه‌های آسیا را هم دارم و نه از ناسزا گویان مجازی که منتظر فرصت برای توهین هستند هراس دارم و نه از هیچکس دیگری. من در فوتبال دستم روی زانوی خودم بوده و بدون حاشیه رشد کردم، پس امروز از هیچ چیز و هیچکس نمی‌ترسم چون وام دار کسی نیستم و از هر فردی که لازم بدانم برای نجات استقلال انتقاد می‌کنم.

دین محمدی تاکید کرد: اگر در نقل و انتقالات بازیکنانی جذب شده‌اند که کیفیت کمتری از جدا شده‌ها دارند، تمام و کمال با نظر فرهاد مجیدی بود و امروز او همه‌جوره مسئولیت فنی تیم را دارد. مجیدی نباید بگوید بحران مدیریتی و مالی داشتیم. اگر این‌طور بود یا شفاف با هواداران در میان می‌گذاشت و یا می‌رفت تا امروز پاسخگو نباشد. آقای مجیدی! همه این بازیکنان با نظر شما جذب شده‌اند نه با نظر فرد دیگری. امروز دیگر جای آن نیست که توپ را به زمین دیگران بیندازیم. مدیریت ضعف دارد درست، اما این تیم با نظر مستقیم مجیدی بسته شده و خیر و شر آن با خودش است.

مربی پیشین آبی پوشان تاکید کرد: کادر فنی استقلال هم نفرات قوی و شناخته شده‌ای ندارد. امثال من را که خاک استقلال را خورده ایم و برای آن بازی کردیم، در کوچه و خیابان همه می‌شناسند و اگر تیم ببازد به من کنایه می زنند و مرا بازخواست می‌کنند. اما در همین کادر فنی مربی داریم که شاید در کوچه خودشان هم کسی او را نشناسد. پس سرنوشت استقلال برای من مهم‌تر از خیلی‌هاست و من امروز دلم خیلی بیشتر سوخته است.

وی افزود: در بازی هم یکسری مشکلات تاکتیکی و آرایشی وجود داشت. چرا مهدی پور که تجربه بیشتری دارد و در استقلال هم بازی کرده باید بیرون بنشیند و نیک نفس اولین بازی‌اش را مقابل تیم الهلال بکند؟ یا اینکه چرا عارف آقاسی که یک عمر با سیستم دفاع خطی کار کرده برای اولین بار حضور در دفاع ۳ نفره را در بازی مقابل الهلال تجربه کند؛ و این در حالی است که یک گزینه مثل دانشگر را داشتیم که در این سیستم بازی کرده بود.

دین محمدی تصریح کرد: آیا این هم تقصیر مدیریت است که عارف آقاسی با تصمیمی اشتباه برای اولین بار در سیستم دفاع ۳ نفره در بازی مهمی مقابل الهلال قرار گیرد؟ خیر اینها اشتباهاتی است که از سوی کادر فنی صورت گرفته است.

پیشکسوت آبی پوشان در خاتمه بیان داشت: ما دوشنبه شب به الهلال نباختیم، ما خیلی وقت است که به الهلال باخته‌ایم. نه به الهلال، با این روندی که داریم باید در این فصل هم خواب قهرمانی را ببینیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    وقتی استراماچونی سرمربی استقلال بود و بعد از اینکه تونست سیستم خودش رو جا بندازه و وقتی با 9 برد پیاپی و پیروزی های پرگل و بازی های درخشان که تحسین علی پروین رو به همراه داشت در حال قهرمان کردن استقلال بود مسعود سلطانی فر و دست نشانده هاش کله پاش کردن و فرهاد مجیدی بی تجربه رو گذاشتن و بعد هم هر چی مردم گفتن هم مدیریت ضعیف و هم فرهاد مجیدی مربی نیست مسعود سلطانی فر گفت که مدیریت زیر دست خودمه تا استقلال رو نابود کنه و فرهاد مجیدی هم انتخاب خودمه چون هیچی از مربیگری نمی دونه و باید تو استقلال بمونه تا مربیانی مثل شفر و استراماچونی هم نتونن جایگزینش بشن. البته بعد از آوردن فرهاد مجیدی سریعا قانونی وضع کردن که مربیان خارجی نتونن به ایران بیان و ترسشون از استراماچونی بود
  • ایمان پرسپولیسی IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    الان لشگر مجازی شاه اسنوکر بهش حمله میکنن شک نکنید مثل محمود کتری
  • با افتخار اس اسی ام IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    آخه پیشکسوت؛ که واقعا من تو این چندسال پیشکوت دلسوز واسه تاج کبیر ندیدم و همه دنبال منفعت و رو زبون انداختن خودشونن، واقعا آخه به ظاهر پبشکسوت داسوز،به ظاهر خاک خورده فوتبال؛ -کلا تیم ۱۰-۱۵جلسه تمرین داشت،بازیکنای جدید ۳ جلسه تمرین. -بدون بازی دوستانه جدی. -بدون امتحان کردن سیستم های مدنظر واسه انتخاب صحیح. -کلا بدون برنامه ریزی صحیح و استاندارد واسه یه بازی در سطح بین المللی -وضعیت ذهنی و روحی بازیکنا و کادر فنی هم که جای خود -خو لامصبا اگه مهدی پور بازی میداد و نیک نفس و آغاسی رو نمیذاشت همین شماها میگفتید پس بازیکن گرفته واسه کی،که بزاره تو ویترین!!!! وقتی بیرونید واسه تو اومدن فقط حرف میزنید و قضاوت میکنید و وقتی داخلید واسه عملکرد خودتون دفاع، عملکرد و نتیجه کاری شما و امثالتون هم دیدیم... بدترین قاضی واسه دیگران و بهترین وکیل واسه خودمونیم... این تیم از ریشه و خیلی جاها مشکل داره، مشکل از محمود خان و مجبدی ها نیست....
    • یاشار ۲۴ ابدی IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      جواب آقای با افتخار پس پسی ؛ اینکه تیم شما ۱۰ ، ۱۵ جلسه تمرین کرده قبول ، این مشکل کل تیم های ایرانی بود هم پرسپولیس هم تراکتور و هم شما ! تازه مشکلات تراکتور از شما خیلی خیلی بیشتر بود و تمریناتشون کمتر اما بازی شون مقابل النصر رو دیدی ؟ دیدی چطور جانانه و مردانه بازی کرد و مردانه باخت ؟؟؟ پس شما هم میتونستین جانانه بازی کنید که نکردید و این علتش مربی با دانشتون بود که به اینا نمیبازه فقط توی قمار به اونا میبازه ! اگرم دنبال بهانه واسه شکستتون هستین حداقل بهانه منطقی بیارید نه بهانه آبیکی
    • با افتخار اس اسی ام تا بسوزد لنگی حقیر IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      در جواب این لنگیایی که تو همه چی سرک میکشن و دهن وا میکنن(یاشی ۲۴) یه کلام بشنو از مادر هوچیگر عروس، بچه برو سرکوچتون بازی کن.... در ضمن شما حقیرا خودتون به تیم اصیل و باریشه تراکتور کبیر نچسبونید واستون حرف درمیارن....خخخخخخ آدمین دوست دارم....
  • ! IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    دنبال مقصر نباشید دنبا حل مشکلات باشید
  • ک.م IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    همه خرج می کنند تا بازیکن بخرند برا قهرمانی، استقلا ل بازیکن می فروشه برای ادامه ی حیات!.پس نقش مددی چی بود؟ اومد پول بیاره یا حراج کنه؟ من هم بلدم بیام بازیکن ها رو بفروشم و کار سختی نیست. این کار نشان داد هدفشان قهرمانی استقلال نبود وگرنه پول جور می کردند تا نه تنها قایدی نرود، بلکه بقیه هم بمانند و تیم رو هم تقویت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی