نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
امیرحسین صادقی
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

امیرحسین صادقی پیشکسوت استقلال گفت: این بازیکنانی که آمدند واقعا عملکرد بدی نداشتند. ضعف تاکتیکی برای تیمی که همگی سه جلسه تمرینی کامل داشتند خیلی طبیعی است.

امیرحسین صادقی در واکنش به اظهارات ناصر فریادشیران پس از شکست آبی پوشان مقابل الهلال عربستان و مصاحبه او در فوتبال برتر به تندی موضع گرفت. صادقی این روزها به یکی از جدی ترین منتقدان مدیریت باشگاه استقلال تبدیل شده است. مصاحبه اش را بخوانید:

* من شنیدم آقای فریادشیران ایشان گفتند که ۹۸ درصد بازیکنان مدنظر آقای مجیدی را جذب کرده‌اند. بعضی صحبت‌ها واقعا عجیب است. درصد این آقایان مثل همان «بالای صد و بیست درصد» است که یک نفر در برنامه ۹۰ گفته بود. شما شاهکار مدیریتی‌تان کاملا مشخص است.

* برای من سوال است که این باشگاه مگر صاحب ندارد که ایشان باید در برنامه فوتبال برتر صحبت کند. یعنی این اندازه استقلال بدبخت شده که او باید سخنگوی تیم باشد. مورد بعدی اینکه وظیفه ایشان را ما نمی‌دانیم به نظر همان دفتر نشستن و زد و بند با آقای مددی وظیفه اصلی ایشان است؛ در این مورد هم بعدا صحبت می‌کنم که آقایان در اصل چه کاری انجام می‌دهند و نکته بعدی که می‌خواهم حرف بزنم در مورد همین ۹۸ درصد بازیکنان جذب شده از لیست آقای مجیدی است که این اساتید مدعی هستند.

* امکانش هست این ۹۸ درصد را به ما اعلام کنند؟ سوال دیگر اینکه آن دو درصد کدام بازیکنان بودند که جذب نشدند؟ مصاحبه آقای مجیدی را که نگاه می‌کنم نمی‌دانم این آقایان چگونه می‌گویند که ۹۸ درصد جذب شده‌اند. آقای بیسواد که این طور صحبت می‌کنید و الان خودتان را سخنگوی باشگاه می‌دانید، این بازیکنانی که رفتند را هم درصد گرفته‌اید؟ مجیدی فقط به خروج مهدی قایدی آن هم در صورتی که مشکل مالی برطرف شود رضایت داشت. بقیه را چرا فروختید؟

* این آقایان در جایی رشد کرده‌اند که با افتخار پیراهن همان تیم را آتش زدند! واقعا احترام آقا نادر را نگه می‌دارم که به برادرش چیزی نمی‌گویم وگرنه برای استقلال مقابل خیلی بزرگتر از این‌ها ایستاده‌ام.

آقای فریاد شیران! استقلال بدبخت نشده که تو همه کاره اش باشی؛ از این بازیکنان هم درصد گرفتی؟/ کنعانی زادگان یادش رفته دلار را به پرسپولیس فروخت

* چقدر استقلال بدبخت شده که بزرگتری در این باشگاه نیست و این آقا باید روی خط بیاید و ایشان صحبت می‌کند؛ پس چرا آقای پاشازاده حکم معاونت ورزشی را گرفته‌اند؟ مگر این تیم مدیرعامل ندارد؟ از ترس فرهاد مجیدی کرونا گرفته بود و بعد از اینکه تیم به امارات رفت به سرعت کرونایش خوب شد و با پاشازاده عکسی گرفته که وقتی قیافه‌اش را نگاه می‌کنم می‌بینم از دوسال پیشش هم بهتر است!

* همه اشتباهات تیم را قبول دارم ولی یک چهره جدید را از تیم دیدیم که مقابل یکی از ابرقدرت‌های آسیا بازی کرد. با سه موقعیت به ما دو گل زدند و این نتیجه چند نقطه عطف داشت. این بازیکنانی که آمدند واقعا از صمیم قلب می‌گویم که این اندازه راحت بتوانند خوب باشند و عملکرد بدی نداشتند. ضعف تاکتیکی برای تیمی که همگی سه جلسه تمرینی کامل داشتند خیلی طبیعی است و بهتر از همه اینکه فرهاد مجیدی بالاخره دستیار داشت و نیمکت خالی نداشت که بخواهد دست تنها تصمیم بگیرد. الان یک دستیار ایتالیایی خیلی خوب کنار ایشان هست و خدا لعنت کند کسی را که نگذاشت سه ماه پیش به تهران بیاید و استقلال بتواند بهتر نتیجه بگیرد.

* در مورد استوری کنعانی زادگان پس از شکست استقلال مقابل الهلال باید بگویم یکسری بازیکنان زمانی که به قول ما «هِرتی شرطی» بازی کرده است وقتی به یک جایگاهی برسند آن زمان مشخص می‌شود که چه کاره هستند. این بازیکنان نه رگ و ریشه فوتبالی داشته‌اند و نه کسی بالای سرشان بوده که درک و شعور فوتبالی را نشان بدهد. متاسفانه هنوز نمی‌دانند که بازیکن تیم ملی هستند و باز یک صحبتی می‌کنید که شنیدم درباره تخصص استقلال در آسیا صحبت کرده است. واقعا باید به حال تیمی تاسف خورد که بعد از دو سه سال بازی کردن آن را فروختی و رفتی. تو همان بازیکنی بودی که گفتی تعصب استقلال را می‌کشم و در پرسپولیس هم بازی کردی گفتی از بچگی پرسپولیسی بودی ولی این تیم را هم به دلارهای قطری فروختی! تو عیارت مشخص است و بیچاره بعضی از هواداران پرسپولیس که سیاه این بازی‌ها می‌شوند. مثلاً می‌خواهد ذهن هواداران پرسپولیس را پرت کند که متوجه نشوند با کری خوانی‌هایش چطور این تیم را به دلارهای قطری فروخته است. این فیلم بازی کردن‌ها برای سیرک است و برای بازیکن فوتبال نیست. من این را می‌دانم که صحبت کردن اینگونه در مورد باشگاه بزرگی مانند استقلال عاقبت خوبی ندارد وگرنه هم می‌دانند که با اسم باشگاه استقلال شناخته شدی و چهار نفر تو را شناختند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی طبرستانی IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    چرا مددی عوض نمیشه؟؟؟ از مددی کسی بهتر پیدا میشه ک اینجوری تیشه به ریشه استقلال بزنه و استقلال رو نابود کنه ؟؟؟ مگه از مدیرعامل استقلال ، دولت و وزارتخونه توقع دیگه ای داره ؟؟؟ کل تیم رو از هم پاشیده ،و با غرض ورزی بازیکنان خوب رو فراری داده ، اسناد محرمانه استقلال روبیرون درز میده ، از بازیکنای تیمش بخاطر اعتراض بر حق شکایت میکنه . چهارتا بازیکن بزرگ و خوب نمیتونه جانشین ستاره های رفته بکنه و .... واقعا این مدیر از حیث وزارت ورزشی ک تمام هم و غمش تک قطبی کردن فوتبال ایرانه ، مدیر بدی ه ؟؟؟؟؟؟ اینها اگه قصد نابودی استقلال رو نداشتند بعد 8 سال ، یک سال فقط 1 سال باشگاه رو می سپردن به مدیرای استقلالی مث فتح الله زاده, منزوی ، نظری جویباری ، دکتر خطیر ؛ دکتر توفیق پنداری . واقعا چرا باشگاه رو حتی واسه یـــــــــــــــــــــــــــــک ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــال به مدیر استقلالی نمیسپارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • ساوالان IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      صادقی خودش تیشه به ریشه استقلال می زند. عرضه داری یک کلمه از فرهاد مجیدی انتقاد کن. !!!!!!!!!!! همه در استقلال دنبال فالوور و کاسبی در فضای مجازی هستند.!!!!!! حتی پیشکسوت 70 ساله !!!! استقلال توی این سالها مبتلا به فرافکنی شده تا مربی در امان باشد. الان فرهاد از مدیریت می نالد . وزیر که رفته .. بعد مدیریت داوری بعد اون برنامه لیگ بعد اون اسپانسر ...تا مصون بماند این وسط کار چاق کن های فضای مجازی هم شاه را همراهی می کنند.. مشکل استقلال این هست که فورا اسیر کری خونی می شوند من نمی بازم که نشد جام برای استقلال!!!!!! همین مجیدی هم لیگ حذفی و اسیا را از دست داد. انوقت فضای مجازی تحسین می شود . طرفداران استقلال کلاه خود را قاضی کنید.. چرا!!!!!!!!! من به این تیم نمی بازم ایا راضی هستید به این جمله!!!!!!!!!!! پس به پای برادران مجیدی بسوزید و بسازید... استقلال نیاز مبرم به مربی سنگین دارد!!!!!!!
    • صامت IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      صادقی.درباره تیمت هرحرفی برنی به خودت مربوطه.ولی کارحسین کنعانی به توربطی نداره.اصلامخودمون دوست داریم یه پرسپولیسی بذه میلیاردی دراندداشته باشه وخوش بگذرونه.بازیکن بایدبره تاجاش یه ستاره دیگه متولدبشه.اینجاپذسپولیس ستاره سازه.اینجابایداستعدادبیادورشدکنه وبره جاهای بالاتر.
    • دانیال IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      در استوری کنعانی هیچ توهینی نبود و فقط بک کلمه بود متخصص . اینکه چرا مد عیان ادب هر نوع توهینی میکنن خیلی عجیبه
    • مهیار IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      تو رو خدا ببین کی دلسوز پرسپولیس شده؟؟ ما طرفداران پرسپولیس کنعانی رو خیلی هم دوست داریم لازم نیست کاسه داغتر از آش بشی بدبختی کیسه امثال شماهایی هستید که همش تو اینستا دنبال فالور هستید آقای صادقی چند نفر شما سکوت می‌کردید اوصاع تیمتون بهتر بود البته ما از خدامون هست همین طور با قدرت تو فضای مجازی جولان بدید و چند دستگی رو هی انتشار بدید فقط راجب تیم و بازیکن ما نظر ندید ما خودمون اسطوره زیاد داریم امثال کریمی دایی مهدوی کیا باقری و... تو انگشت کوچکه یکی از اینا نبودی و نیستی
    • آنالیزور IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      استقلالیا کار استقلال توی این فصل تمام شده باید به فکر فصل بعد باشید که چشم به هم بزنید از راه میرسه حالا که بازیا تموم شده دیگه سکوت جایز نیست اولین کار برکناری مدیر عامل و هیأت مدیره فعلی وجایگزینی افرادی که هم استقلالی هستن و هم با تجربه چون فقط استقلالی بودن کافی نیست مثل( فتح الله و آذری و ...) دوم جذب دو بازیکن دیگه یکی بازیساز و یکی هم مهاجم سوم بدن سازی خوب یک نکته رو خوب بدونید اگه یه تیم از لحاظ فنی پایین باشه میشه پیشرفت کنه ولی اگه بدن سازیش خوب نباشه هیچ کاریش نمیشه کرد بازی با الهلال رو دیدید تیمی که از دقیقه 60 همه به نفس نفس بیفتن به هیچ وجه موفق نمیشه نکته آخر هم اردوی آماده سازیه که دست کادرفنیه که با اضافه شدن پین به نظرم حله ... اگر میخواهید دوباره این باخت ها و نا کامی ها تکرار بشه سکوت کنید و مرگ تیمتون رو ببینید ولی اگه میخواهید تاریخ جدیدی برای تیمتان بنویسید بسم الله ...
    • آبی آسمانی IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      امیرحسین صادقی عشق است، خوب جواب آن بی ادب راداد
    • پرسپولیس پارسی IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      تا وقتی خرید بازیکن از روی تقلید و لج باشه، موفقیتی نیست. همین صادقی متعصب بی عقل ،شد نوچه ی فرناز و نادری رو ساعت 2 بامداد از راه بدر کرد. چرا؟ چون محمد انصاری پرسپولیس مصدوم بود و با جذب جانشین ش ابلهانه فکر کردند دیگه پرسپولیس قهرمان نمیشه، گلر داشتن ولی مظاهری رو از چنگ پرسپولیس در آوردند، دفاع داشتن ولی مرادمند رو که با پرسپولیس توافق کرده بود گمراه کردند. غافل از اینکه اراده خداوند دست بندگان حقیر نیست. سوال... اگر این بلا ها پای فینال آسیا سر کیسه میومد ساختمان وزارت رو با خاک یکسان نمی‌کردید؟؟؟؟
    • مرحوم صادقی اسطوره کیسه IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      صادقی با این حرف ها فقط،دنبال سمت مدیریتی یا کادرفنی یا جانشینی مجیدی هست
    • ناشناس IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      صادقی هرتی و مرتی خودتی و جدو ابادت تویی ک اداعی شعور و ادب داری بی شعور ترین ادم روی زمینی تو ب کنعانی توهین نکردی ب تیم ملی توهین کردی. همه میدونن بخاطر پولی ک از برادرای مجیدی بابت خرید ویلات در امارات قرض کردی و کسب درامدت از شرط بندی و هزار کثافت کاری دیگه ایه. چرا حرف از شعور و ادب میزنی. تیم مربی بزرگ میخواد فرهاد با کدوم سابقه ی مربی گری اومده. با پولی ک ب فرهادو برادرش و این دستار ایتالیایی میدن چرا مربی درجه یک نمیارن. تا کی باید چون ندانم کاری رو بخوریم. فرهاد ب پشتوانه ی برادرش ک چندتا کانال مجازی رو اداره میکنه و بعضی افراد رو در برخی رسانه ها داره و حمایتی ک از بعضی بازیکنای قبلی ب ظاهر استقلالی مثل همین صادقی داره تیم رو نابود میکنه. چندسال دیگه باید زجر بکشیم و حسرت بخوریم و زمین و زمانو مقصر بدونیم. تورو هم ب خدا واگذار کردم ک بخاطر پول و خرید ملک و ویلا در امارات و کیش و دوبی داری از کسایی ک تیم رو نابود کردن حمایت میکنی. در حدی نیستی ک ب بزرگتر از خودت توهین کنی اقای فریاد شیران جای پدرته. چوب خدا صدا نداره ب زودی تقاص پس میدی.
  • حمید علوی CA ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    جناب صادقی، بنده ی استقلالی که سن هواداریم از سن عمر شما بیشتره بهت صادقانه میگم که خودت هم از نظر شخصیتی بهتر از اون کنعانی نیستی. بخدا که مایه ی خجالت استقلالی های واقعی هستی شما.
    • آذري IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      اينكه تو استقلالي هستي رو من شك دارم! يه استقلالي هيچوقت با توهماتش حرف نميزنه و شما بيشتر آدم فكري و هوادار لنگ هستي تا هوادار استقلال، اينو به راحتي ميشه از نوع كامنتهات متوجه شد پس الكي نگو استقلالي هستم. استقلالي بودن عيار ميخواد كه امثال شما ندارين
    • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      آقای علوی این سلفی انداز در هر حالتی ظاهراً جنگولک بازیه خونش کم شده همین بابا اگه تو این دوره بازی میکرد الان صد باره خودش رو به درهم و دینار فروخته بود چه برسه دلار همین بابا تو ماشین با نادری لایو گذاشته بود و کری میخواند حالا از کنعانی ایراد میگیره درضمن متاسفم از باخت تیمت،این خیلی بده که از باخت یه تیم ایرانی خوشحال باشیم اونم جلوی یه تیم عربی ولی متاسفانه با آدرس های غلطی که امثال همین بظاهر پیشکسوت ها میدن چاره ای جز اینکار نمی مونه
    • مرتضی IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      آقای علوی من اکثر کامنت های شما رو خوندم فکر نمیکنم طرفدار استقلال باشی یا حداقل فکر نمیکنم نگاه واقع بینانه داشته باشی! شما بیشتر از اینکه مدیر بی‌کفایت رو‌نقد کنین مربی رو میکوبید! مگر همین فکری و خیلی دیگه از همین پیشکسوتان دیگه که مثل شما صحبت میکنن مربی و سرمربی استقلال نبودن چرا نتونستن کاری کنن! مربی خارجی رو که مثل استراماچونی فراری دادن مربی ایرانی هم باید به فرهاد مجیدی زمان داد نه اینکه مثل رسانه های پیروزی دائم بهش حمله کرد! صادقی هم درست میگه امثال کنعانی با این جنگولک بازی دنبال خوشحالی و سیاه کردن طرفداران کم سن و سال پیروزی هستن! هروقت دیدی طرفدار رقیب داره برات کف و سوت میزنه فکر نکن حرف منطقی زدی مطمئن باش به نفع اون صحبت کردی نه تیمت!
    • لنگی بیخاصیت IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      حمید علوی کیه مرتب توکانال هواداران استقلال علیه استقلال ومجیدی جنتلمن نظر منفی می دهی خارج نشین خوش نشین سرگرمی دیگه ای نداری
    • آبیییته IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      علوی تو چقدر حقیری که به امیر حسین صادقی پیشکسوت و متعصب دوست داشتنی که سرش را جلوی توپ می گذاشت و ازدروازه اس کبیر دفاع میکرد کنعانی زادگان بی تربیت یکسال مفت ازاس پول گرفت و دراولین بازی خودش را به مصدومیت زد آنوقت ازکنعانی بی صفت حمایت میکنی تواگر استقلالی بودی درمقابل آن توهین ها کنعا که به کل استقلالیها کشور و جهان کرد ساکت نمی ماندی بارها هواداران استقلال علیه تو موضع گرفتند و لی رو که رو نیست سنگ پا قزوینه
    • حمید علوی CA ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      آقامرتضی گل،ممنون ازتوجه شما.چندنکته.:بنظربنده اینکه میفرماییداگرطرفدار تیم رقیب نظرماروتایید میکنه نشانگراین هست که نظرمااشتباهه،استدلال درستی نیست.چون هوادار تیم رقیب (که بنده ترجیح میدم بهشون بگم دوستان پرسپولیسی)پیش ازاینکه پرسپولیسی باشن یه انسان صاحب عقل وشعورهست که مسائل رو براساس همون درک وعقل وشعورسبک وسنگین، وتاییدیاردمیکنه.اتفاقن برعکس فرمایش شما،بنده معتقدم تاجاییکه تعصبات کورچشم انسان رو پر نکرده باشه وعقل انسان رو ذلیل نکرده باشه،پرسپولیسی یااستقلالی بودن مانع حق گویی و طرفدارحرف حق بودن نمیشه.میخوام بگم ممکنه یه نفری حتی طرفدار استقلال باشه اما نقدرتعصب اشتباهی داشته باشه (مثلن تعصب روی شخص خاص)،که اون تعصب کورباعث بشه حرف حق یه استقلالی دیکه رو نپذیره.من خودم بیش از ۴۰ ساله عاشق تیمم هستم(استقلال) وبرعکس نکاه شمادوستان،استقلالی تر بودن رو در آزردن و ناراحت کردن یه پرسپولیسی نمیدونم وبنابراین حرفام رو برای استقلال میزنم نه برای در آوردن حرص هموطن پرسپولیسیم.مسئله ی دیگه اینه که بسیاری از شما دوستان،مفهوم استقلالی بودن رو بامفهوم هواخواه شخص خاص بودن اشتباه میگیرین.
    • حمید علوی CA ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      بقیه ی عرائضم خدمت آقامرتضی گل: اتفاقن همین استقلالی بودن ما اگر آقای باشه بایست باعث بشه ما روی عملکرد و شخصیت آدمایی که اطراف تیممون هستن حساس باشیم. (عملکرد فنی، حرفه ای و البته اجتماعی). بایست برامون مهم باشه که مربیمون آدم درستی باشه، کاربلد باشه،استقلال رو ملک پدری و میراث‌ مانده برای خودش و برادرش ندونه. هر روز با بهانه جویی آرامش استقلال رو به هم‌نزنه، وفادار باشه، راستگو‌ باشه،پاکدست باشه، دلال نباشه. باشه بزامون مهم باشه که پیشکسوت ما، جوری باشه که نه تنها ما، پرسپولیسیها هم بهش احترام بذارن (امثال منصورخان، غلامحسین خان، جناب حجازی، پرویزخان مظلومی، رضا احدی، و..) نه اینکه استقلال رو‌ مایه ی خنده و ‌تمیخر بکنه و به هیچ بزرگ‌تری هم احترام نکنه (یه آدم اشتباه مثل همین آقای صادقی). اگر ما واقعن هوادار استقلال هستیم، نبایست بذاریم آدمای اشتباه باعث بشن فساد و دلالی و بی اخلاقی حرفه ای باشگاه و تیم رو بکیره.شما آقامرتضی حرف درست و صادقانه بزن و مطمئن باش آدمای درست و عاقل و صادق و بی ریا چه پرسپولیسی چه استقلالی میپذیرن و آدمای ناآگاه یا نوچه نمیپذیرن چه استقلالی چه پرسپولیسی.
    • کاوه IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      من در یک مسابقه سال 86نزدیک زمین بودم. صادقی به مادر همه تماشاگران توهین کرد و فرار کرد توی رختکن. تماشاگران هم ناسزای خودش رو بهش گفتن. این صادقی بازیکن بی ادبی بود. به عنوان یک پرسپولیسی میگم خسرو حیدری. وریا غفوری. وحید طالب لو و.... از بازیکنان با اخلاق بودن. مرحوم گور حیدری برای همه ایران محترم بود. در پرسپولیس هم بزرگان با اخلاق هستن. ولی به صادقی نگین با اخلاق.
    • مهدی ادیب IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      جناب علوی دوست داشتنی! کو گوش شنوا؟! چند روز پیش همین فرمایش شما رو بنده به دوستان استقلالی در محل کارم گفتم. متاسفانه یکی دو نفرشون چنان تحت تاثیر این جو کاذب رسانه ای و فضای مجازی بودن که شروع به فحاشی کردن.
    • مرتضی IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      جناب علوی حرف شما درست ما نباید هواخواه شخص خاص باشیم خیلی از هواداران استقلال من جمله من الان از این وضعیت شاکی هستیم حتی خود من یه زمانی مخالف اومدن مجیدی بودم! اما چیزی که تیم ما رو داره نابود می‌کنه بی ثباتی نیمکت مربیگری هست یه زمانی ناصرخان اگر از تیم می‌رفت و منصورخان می اومد دیگری دست به تخریب اون نمی‌زد اما امروز مربی مثل فکری از تیم بیرون می‌ره شروع می‌کنه به کوبیدن مربی و پشتش هوادارای رقیب حمایت میکنن ازش! با اینکه موافق مجیدی نبودم اما امروز ما مجبوریم از مربی حمایت کنیم تا با دستیار خارجی حداقل یکسال زمان داشته باشه همون طور که قلعه نویی و ناصرخان و منصورخان یه زمانی برای موفقیت به زمان احتیاج داشتن!
  • امیر علی IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    رنگارنگ از همه رنگ... پیشکسوت های تو خالی، شما امیر حسین خان اول باید کلاس اکابر رو به پایان برسونید باور کنید شما دنبال نمایش خودت هستی تا دلسوز استقلال
  • تورک IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    تیمت نبرده طلبکاری . اگه می برد چه کار می کردی؟
    • محمد IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      مگر صادقی خودش دکترا دارد که بقیه رابیسواد میخواند درضمن تو به اصطلاح باسواد نمی دانی عینک دودی را درآفتاب وفضای روشن میزنند نه در مکان تاریک ححححححححح
  • علی IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    سلام نقد همیشه خوب است اما فحش و ناسزا در فرهنگ ایرانی با اصالت و هواداران بزرگ و فهیم این دو تیم بزرگ جایی ندارد. حرمت استقلال و استقلالی ها و حرمت پرسپولیس و پرسپولیسی ها باید حفظ شود فقط متاسفم برای این نوع ادبیات
  • سعید مادریدیستا IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    واقعا یه کلمهء به دور از توهین و بی ادبی که در اون هیچ اشاره ای به هیچ کس نشده چقدر میتونه آتیش به جون بعضیا بندازه که در جوابش به طرف بد و بیراه بگن و بی احترامی کنن!!؟؟ درست وقتی که در اوج بی شعوری و بی شرفی بدون حضور فرد برای جواب دادن بهت ، داری به اصل و نسب ش توهین میکنی به دنیا نشون میدی که خودت از هر کسی بی بته تر و بی وجود تری، واقعا واسه مملکتم متاسفم که یه روزی افرادی مثل صادقی ها و فنونی زاده ها لباس تیم ملی فوتبالش رو پوشیدن،
  • حمیدرضابرجی IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    آخه چرا مصاحبه امثال این بی ادب رو منتشر میکنید . خوبه الان همه بگن درصد از نادری گرفتی و آوردیش به قول خودت به تیمت ' اونم که بدبختش کردی ' برو سواد فوتبالیت رو ببر بالا و این مدل بچگانه حرف نزن ' باید افتخار کنید که پرسپولیس چند ساله از اعتبار فوتبال ایران دفاع میکنه . دم ارتش بزرگ سرخ گرم ❤❤❤❤❤❤
  • علی غریبی درجواب آقای آذری ب IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    ب جرات می‌گویم که آقای حمید خان علوی یکی از معدود هواداران واقعی استقلاله که باشعور وکاملا منطقی هستن شما اگه یه ذره شعور و درک آقای علوی از هواداری تیمت رو داشتی الان حال و روز استقلال اینجوری نبود از لحاظ سن و سال هم آقای علوی ریش سفید هستن بنده بعنوان یه پرسپولیسی دواتیشه چند بار کامنت های ایشون رو نقد کردم جوابی که شنیدم منطقی بود که فقط عده ی قلیلی از استقلالی‌ها اینجوری هستن، اقای آذری عزیز حمید خان علوی باید سرمشق والگوی شما باشد هوادار واقعی استقلال ایشون هستن چه ایرادی داره ازش چیزی یاد بگیرین ازشون استفاده کنید کمتر هواداری مث آقای علوی متشخص وهمچنین دلسوز هستن
    • مجهول الهویه IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      من چند تا کامنت برای آقای علوی گذاشتم و ایشان را تحسین کردم و نمیدونم تا حالا خوندند یانه. به هر حال دروغ چرا همیشه از اینکه هوادارای استقلال از ایشون الگو بگیرند هراس دارم و خوشحال میشم وقتی جوابهای بچگانه رو میخونم که متهمش می‌کنند که تو فلانی و بهمانی. وجود هوادارهای با شعور منطقی مثل آقای علوی گذشته از اینکه مایه مباهاته، بسیار هم خطرناکه.
    • حمید علوی CA ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      جنابان غریبی و‌ مجهول الهویه، ارادت داریم و برد پرسپولیس رو که الان دیگه حکم “ملی” داره رو تبریک عرض میکنم. واقعن آرزو میکنم جام آسیا امسال به سرزمین عزیزمون بیاد. مشکل اصلی استقلال ما هم بنظر بنده بیش از هر چیز اینه که بعضیا که نام هوادار استقلال رو روی خودشون گذاشتن، اصلن هوادار تیم نیستن، بلکه هواخواهان اشخاصی هستن که اون اشخاص هم منظورشون از استقلال فقط خودشونه. وقتی کسی هوادار واقعی تیمش باشه، دوست نداره آدمایی که از نظر فنی، حرفه ای و حتی اجتماعی مردود هستن در تیمش ببینه. چطور ممکنه کسی استقلالی واقعی باشه اما برای مهم نباشه تیمش با دو برادر دلال منش بی هنر، سه ساله که از ۶ جام ممکن یکی هم نبرده باشه .
    • آذری IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      خود گویی و خود خندی! عجب مرد هنرمندی!!! هوادار استقلالی که به صدتا اسم از خودش تعریف میکنه و اوج فهمش از فوتبال برمیگرده به زمان مموت بی فکر همون بهتر که لنگی باشه چون ذات مهمه که نداره. اینکه لنگی باشی و مرد نباشی اینو واضح بیان کنی و مجبور بشی با صد تا اسم از خودت دفاع کنی و پشت سر هم برای خود لایک بزنی و نوشابه باز کنی و به همه نشون بدی که چقدر آدم فرهیخته و با کمالاتی هستی با گفتن این حرفها که بقیه هوادارای استقلال هیچی نمیفهمن و خودت عقل کلی فقط به خودت میخوره آقای علوی. شماره حساب بده بخاطر اینهمه پشتکارت تو بد کردن مجیدی و حمایت از فکری یه چیزی بریزم بحسابت تا لنگ نزنی و امیدوار باشی به اینهمه تلاشهات توی کامنت گزاشتن و لایک کردن کامنتهای ضد مجیدی. ولی به کوری چشم نوچه هایی مثل خودت (ما) هوادارای استقلال پشت تیممون هستیم و پشت فرهاد هستیم تا امثال تو که نمیتونن ببینن چشمشون دربیاد. چقدر قشنگه این هشتک # نوچه فکری طرفدار استقلال نیست (بشین تا صبح به من دیس لایک بده و به خودت و بقیه اسمهات لایک بده) خداوند شفا دهد انشالله
  • بوسجين IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    اقاي صادقي الان خود شما با اين همه توهين به ان بازيكن جوان انهم بعنوان حال پيشكسوت و مدعي بزرگ درست نبود اگر ادعاي بزرگي داشتي ان را با ادبياتي ادامه مي دادي تا اين روش كري خواني اگر غلط است ان را كم رنگ مي كرديد نه اينكه بنزين به روي اتش ان بپاشي دفاع كردن با روش غلط خود پر رنك كردن غلط است حداقل نحوه موضعگيري را هم از پيشكسوتان پرسپوليس ياد بگيريد كه چقدر بزرگ منشانه انجام مي دهند شما براي يك كلمه متخصص اينهمه توهين كرديد و خود را پاره كرديد كدام پيشكسوت پرسپوليس چه در بحث اتهام ها و فرا فكني ها و كيتار زدن زدن ها ان بازيكن جوان چنين جزجز كرده است تعصب خوب است اما نااگاهانه باشد از سر نا كجا اباد در مي ورد كه از عصبيت جاهلي سر چشمه مي گيرد
  • علیرضا IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    امیرحسین صادقی پیشکسوت استقلال خدایا شکرت کیسه کش نیستم که همچین پیشکسوتی تیمم داشته باشه
  • مهدی IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    صادقی از این ناراحته که چرا مثل پارسال با خریدهای کیسه نرفته دور دور و یاعلی بگه عشق اغاز کنه و مماق بخارونه میگن پول شاید احترام برا کسی بیاره اما هیچ وقت شخصیت و فرهنگ کسی با پول درست نمیشه راست میگن
  • مرتضی IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    فرهاد مجیدی زمان بازی کردنش تیم به چی فروخت علی کریمی فیک ، امید ابراهیمی ، مهدی قائدی و ... به چی فروختن بیخیال همه تون یکجورید پول ببینید همه چی یادتون می‌ره
  • شمسعلی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    خخخخ.یا علی گفتی و عشق اغاز شد...چی شد پس مرحوم صادقی؟؟ نادری فرار کرد پول رضایتنامشم گذاشت تو دامن تو تا وقتی امثال تو هستن استقلال هیچی نمیشه...
  • نادر IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    خداوکیلی ادم قحطه میرید با این مصاحبه میکنید .رو چه حسابی به این میگین پیشکسوت
  • مینا IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    همین کنعانی افتخارات فوتبالیش از توو جد وآبادت و گنده تر از تو بیشتره...فوتبالش از تو هم بهتره
  • کیسه تنان IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    اقای نامحترم وقتی سرمربی خودتون دلقک هست بایدجواب دلقک بهش دادوقتی بایه برد توضربات پنالتی میادمیگه من به اینانمیبازم وقتی به زور ازگروه خودش تواسیا میادبالا وبعدادعامیکنه جام اسیا رو پریا بالای سرخواهد برد وقتی میره فرناز این حرفارو میزنه باید جوابش رو همونجوری داد،پرسپولیس چهارساله تواسیا آقایی میکنه تبم اول ازگروهش اومد بالا با15امتیاز ولی هیچ ادعایی نکرد چرا فرناز بازور ثلوات اومد بالا وادعاکرد جام اسیا رومیدم دست وریا،جواب همین کارا استوری کنعانی میباشد
  • سعید پرسپولیسی GB ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    شادی روح اموات......الفاتحه
  • .... US ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    کنعانی یه استوری گذاشت نوشت متخصص بعد میگه شعور فوتبالی نداره و پشت بندش کلی توهین میکنه بهش قبلا هم توهینای بیشتری کرده تو استوری لعنتی فاز پرفسور سمیعی هم برداشته اسکل تو خودت مصداق بی شعوری تو فوتبالی هوادارارو کسی خر فرض میکنه که به برهانی میگه من خودمو حال بد نشون میدم تو لایو بگیر
  • پرسپولیسی IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    چطوری بعضی ها که میاد ادای لهجه ی آقای کنعانی رو درمیارن اشکالی نداره کسی حرف نمیزنه خیلی هم کار درستی بوده ولی ی استوری ایشون دیگه بی احترامی محسوب میشه آقای عزیز شما اون موقع کجا بودین که بیاین اینجوری درس اخلاق بدین
  • rookh IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    تو رو خدا ببین کی داره دم از شعور و درک و عقلانیت میزنه. تویی که از مثلا قاپیدن نادری ذوق زده میشی. تویی که توی همین عکست داری چهار نشون میدی چرا از کری یه بازیکن که با ارسلان و قائدی و ... کری داره ناراحت شدی و بهت برخورده. حال آدم از پیشکسوتهای شومن بهم میخوره. توی سلامت عقل این آدم شک دارم.
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    بعنوان یه پرسپولیسی به تیم استقلال همیشه احترام میزارم و از کنعانی هم که بعنوان بازیکن ملی،باتکنیک وغیرتی انتظارشو نداشتم که در این شکست ملی برای استقلال عزیز کری بخونه،پسرم استقلالیه و بازیهاش راباهم میبینیم،هروقت استقلال گل میزنه دست میزنم،بازی بردوباخت داره و کری برا هواداراس،ازبعضی ازهواداران استقلال هم ناراحتم که موفقیت پرسپولیسو به همه ربط میدن،بشخصه دربازیهای ملی از استقلال حمایت میکنم،کاش همه هوادارا اینجوری باشن،بخدا ماهم دوسداریم استقلالم قهرمان بشه،ولی بنظرم استقلال از داخل مشکل داره،بازیکن حق نداره به مدیرعامل وسرمربی بی احترامی کنه،مدیرعاملم تحت فشاره،دولت باید کمک کنه که نمیکنه،بازی فرشید،یزدانی،ووریا و دانشگر را دوسدارم وبازیکنان موثری هستن ولی نباید اسیر صفحه مجازی و اشخاص باشن،تیم به شمانیاز داره،باید مشکل مالی را تحمل کنید وتیمو تنها نزارید،از احمدنور و کنعانی و شهریارهم بسیار غمگینم،به امید قهرمانی پرسپولیس در آسیا و موففیت استقلال در لیگ
    • استقلال لیگ دسته سه ای IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      منم به عنوان یه استقلالی به تیم بزرگ پرسپولیس احترام میزارم و سر تعظیم جلوی اون میاورم پایین و از پیشکسوت تیمم امیر حسین صادقی میخوام برای تیمم الکی حواشی درست نکنه هر بازی کنی تا وقتی جونه باید از فرستاش استفاده کنه و کنعانی زادگانم این کارو کرده و تعصب تیم پرسپولیسم میکشه چون به این جایگاه رسوندش من که تحسینش میکنم و از بازیکنای تیمم میخوام که از اون یاد بگیرن
  • رسول IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    هر مدیر عملی که اومد در اولین روز کاری به این آقا یه پستی چیزی بده که فقط دس از مصاحبه کردن ورداره.کنعانی تو همین مدت کم فوتبالش بیشتر از کل دوران فوتبالت قهرمانی داره و تیم ملی بوده .اخه بیچاره تورو خود استقلالی ها هم قبولت ندارن. همین کسی که الان جزو ارتش فحاشش به قول فکری هستی دوبار همین تیمو بخاطر همون دلارای عربا ول کرد و رفت .بعد هم فکری به تو اصلا ارتباطی نداره .همین که دوسال برا ما بهترین دفاع رو آورد بسه و دوسش داریم چون کیسه سوز عجیبیه.بخدا اسم تورو فقط و فقط بزارن تو چارت اداری تیم کیسه و حتی اتاقی هم بهت ندن دیگه به قول جناب فکری کاری به ارتش فحاش هم نداری .عقده دیدن و پست
  • الی IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    بقیه را چرا فروختید؟! جناب بقیه رو نفروختن . یا خودشون جدا شدن یا کسی حاضر نشد پول مفت بده باهاشون تمدید کنه
  • پرسپولیسی هوشیار FR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    وقتی هوادار و پیشکسوت و ... به لغاتی چون "سیاره" و "تخصص" اینقدر حساسیت و واکنش نشون می دن بدونید بدجوری از درون پاشیده اند. امسال هم چیزی نخواهید شد.
  • نادی الکیسه السعودیه IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    کنعانی زادگان در پرسپولیس چهره شد در هفده هجده سالگی اولین بازی لیگ برتری رو با پیراهن پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در اهواز انجام داد همون بازی معروف که علی کریمی بین پاهای رشید مظاهری تونل باز کرد. بعد برای گذراندن خدمت سربازی به ناچار رفت ملوان و بعد از خدمت به دلیل جوانی و نداشتن مشاور و بزرگتر سر از نادی الکیسه السعودیه در آورد اما خدا دوستش داشت که خیلی زود متوجه اشتباهش شد و به تیم خودش و بهترین تیم غرب آسیا برگشت و عاقبت بخیر شد.
  • محسن شریفی IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    دمتگرم «آقای صادقی خوب جوابش رادادی این کنعانی زادگان ازاینم بدتربایدبهش گفت دمتگرم
  • حسین از لرستان IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    امیر حسین صادقی یکی از بزرگان فوتباله . کنعانی دیگه کیه؟
  • علی IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    امیرحسین آتیش زد به باشگاه پیروزی دمت گرم -
  • محمد IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    مدیرعامل فقط فتح الله زاده - هیت مدیره آذری- اولیایی- طباطبایی- جباری و امثال اینها باید باشند ودونفر هم حقوقی واقتصادی ماه هواداران منتظر تغییرات اساسی از طرف سجادی وزیر ورزش هستیم
  • قره گوز IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    آقای صادقی تیمی که عرضه نداشته باشه ببره هر حرفی پشتش بزنند حقشه الکی خودت رو استقلالی کیسه کش معرفی نکن اگه تو هم عرضه داشتی می رفتی ودلارهای عربها رو می‌گرفتیم کنعانی بیشتر از اینهاحقشه
  • با افتخار اس اسی ام تا بسوزد لنگی حقیر IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    در جواب تمامی لنگیای جمع، اولا این کنعانی بدجور دم پُر تاج سرش،سرورش،اربابش پیچیده، پس اگه یکی مث صادقی جواب میده واسه حرمت باشگاه تا دهن امثال اون به اصطلاح اسوه تعصب لنگی رو ببنده، دوماً شما لنگیا انقدِ اخبار تاج سرورتون مهمه که بیشتر از ما هواداری تاج کبیر سرتون تو خبرهامونه نطق میکنید.... بچه جونا برید سرکوچه تون بازی کنید اینجا حرمت داره جای بچه بازی نیست.... آدمین بامعرفت
    • پرسپولیس 6 تایی IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      نه شما و نه اخبار تیم کیسه برای ما مهم نیست چون از یکی از بازیکنای تیم بزرگ پرسپولیس پیش کسبتتون صحبت کرده داریم جوابشو میدیم.ما اصلا خیلی وقته به تیم کیسه فکر نمیکنیم تو ایران که رقیبمون سپاهان و تراکتور تو آسیاهم که نگم برات خخخخ
  • حامد IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    در حدی نیستی اسم حسین کنعانی را بیاری ما مثل شما آدم فروش نیستیم که کنعانی را رها کنیم اون برا ما قهرمانه تو برو به فرنازت بچسب بعد برد ناز میکپه بعد باخت بهانه میاره
  • بهمن. IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    لعنت خدا بر هرکس که توهین میکنه..کار زستی هست بخدا...تاجی اصیل هرگز توهین نخواهد کرد
  • س ز IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    آقای صادقی شما لازم نیست به کنعانی زادگان درس غیرت و تعصب به تیم رو بدی شما خودت سه بار استقلال رو ول کردی رفتی یه بار رفتی مس کرمان یه بار تراکتور و یه بار هم صبا حالا داری میگی کنعانی زادگان پرسپولیس رو به دلار فروخته شما استقلال رو به چی فروختی ؛ همه سر و ته یه کرباسین پول براتون از همه چی مهمتره پس ادای متعصبا رو در نیار شاید خیلیا جوون باشن اینا رو ندیده باشن ولی ما دیدیم و یادمونه
  • علی IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    اگر رفتن به تیم های قطری و اماراتی فروختن تیم هست که فرهاد مجیدی که مربی و یکی از استوره های استقلال هست سه بار استقلال را به دلارهای عرب ها فروخته. دوبارش وسط فصل بود که موجب شد استقلال از صدر جدول بیاد پایین و قهرمان نشه
  • هوادار IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    شما بهتر که اصلا نظری ندی چون مشخصه که دنبال این هستی که ی پستی تو تیم بهت بدن و از غافله عقب نیفتی. در مورد کنعانی هم متعجبم که چرا مثل ابله ها حرف زدی بازیکن حرفه ای باید پیشرفت کنه، رونالدو و سایر بازیکن های خارجی رو ببین. تو سعی کن اندازه گلیمت پاتو دراز کنی و حرف گنده تر از عقل و فهمت نزنی. پرسپولیس بزرگترایی داره که تو خاک کف کفش شون هم نمیشی. همین مجیدی خودتون مگه به بهونه مشکلات شخصی تیمتون رو در کوران بازی ها ول نکرد و رفت دبی و بعد با تیمی از دبی برای پول بیشتر قرارداد بست.
  • پرسپولیس قهرمان سرور کل ایران IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    قلعه نوئی حق داشت میگفت هواداران استقلال خیلی ساده هستند من با این اعتبار و افتخار را پس میزنند یک بچه را اوردن که تو بدترین شرایط استقلال را رها کرد و رفت تازه لقب شاه هم بهش میدن منکه خجالت میکشم بگم استقلالی هستم تا امثال مجیدی و صادقی و .. شدن همه کاره استقلال که با یک برد با پنالتی چنان جو زده میشن که یادشون میره مسابقه قبلی را باختند میگن من به این تیم نمیبازم برد فقط من اما باخت از مدیر و وزیر و داور و اتاق کج بگو تا ....مقصرند هوادار ساده هم باورش میشه دو تا فینال حرفی را فقط اشتباه مهره چینی و تاکتیکی بود که استقلال باخت ولی افسوس که ما غریبه شدیم و اینا اشنای دلسوز
  • اس اس IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    باز هم پرسپولیسی ها با بردن استقلال تاجیک زبون دراز شدن خخخخ انگار تیم ملی برزیل شکست دادن
    • علی IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      همین ششتقلال تاجیکستان 4تا به الهلال که شمارا سوراخ کرد زد.
    • A IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      حالا خوبه پرسپولیس برد استقلال که باخت
  • Milad IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    اولا باید به حال تیمی تاسف خورد که تو پیشکسوتش باشی. دوما فرناز شما که استاد خود فروشی به دلار عربها هست
  • رضا IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    آقای صادقی اگر استقلال وبه کل فوتبال ما بزرگتر داشت امثال تو از هر موقعیتی استفاده نمی‌کردید برای حاشیه درست کردن برای استقلال،شما خودتان چقدر پورسانت بابت نادری گیرد اومد ؟من یک پرسپولیسی هستم ،ولی استقلال را هم یکی از ارکان فوتبال این مملکت قبول دارم ،این چند سالی که این تیم نتیجه نگرفته نه به وزیر ربط داره نه کسی خارج از باشگاه استقلال،بلکه سهم خواهی وزیر آب زنی امثال شما وبرادران مجیدی هست که فکری را کله کردند ،هر کدام از شما ها بخاطر منافع شخصی هر بلایی که خواستید سر این تیم آوردید وله هوادار آدرس غلط دادید
  • پرسپولیس 6 تایی IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    به نظرم اصلا کارش نگیریم این پیش کسبت نسبتن محترمو بزاریم تو حال خودش باشه هر چی دوس داره بگه اذیتش نکنیم دیگه گناه داره بگو امیر حسین جان بگو عزیزم راحت باش. دقیقا مثل این بچه های کوچکی میمونه که وقتی میخواستیم بازی کنیم اونارو به اسم نخودی صدا میکردیم بازی میکردن ولی زیاد جدیشون نمیگرفتیم امیر حسینم همینجوریه راحتش بزارید
  • استقلالی IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    حرف همه استقلالی‌ها یک چیز هست #هیئت مدیره اخراج #مددی اخراج #سجادی حرف هوادار استقلال رو بشنو
  • مجتبی IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    باز این توهمی حرف زد خخخخخخخخ پول برا شماست قانون شکنی برا شماست داورها برا شماست قهرمانی لیاقت میخواد ای اف سی که دیگه پرسپولیسی نیست توهمی ،،،،یادت رفته بیست روز پیش تو برنامه تلویزیونی خودت از استقلال و مدیرانش بد میگفتی ،،،،درضمن کنعانی بخاطر پول نرفت قرار دادش تموم شد بعد از چند سال حضور موفق پیشنهاد بهتر شد قرارداد هم نداشت رفت ،،،تو که غز پول دم میزنی برو اول پرونده شکایت خودت از کیسه رو درست کن خخخخخخخ
  • امیر علی IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    مشکل استقلال بی بزرگتریه از وقتی ناصرخان حجازی و منصور خان پورحیدری از دنیا رفتن استقلال بی بزرگتر شده هر کسی هر حرفی می زنه خیلی از آدمها که تو اوج دوران بازیگریشون هم برای استقلال کاری نکردن و توانایی نداشتن الان شدن بزرگترای استقلال اونایی که بزرگتری حالیشون بود یا مردن یا این آدم ها بهشون میدون نمیدن امثال صادقی و فکری و مجیدی و...توانایی بزرگتری ندارن خودشون برای تیم حاشیه سازن آقا اگه شما ها بگذارید چندتا بزرگتر درست و حسابی بیان جلو این چیزها پیش نمیاد
    • حمید علوی CA ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      امیرعلی خان دوست عزیز،خداوند رو برای این عرضم شاهدمیگیرم و با شناخت ۴۰ ساله م ازاستقلال و آدمای استقلال صادقانه عرض میکنم که مابعد ازشادروان منصورخان،انسان درست،زحمتکش، بی توقع،عاشق و خاک خورده ای مثل آقای پرویز مظلومی نداشتیم.حیف که خیلی از هوادرانمون نمیدونن تاریخ تیممون رو و طبعأنمیشناسن آبی ترین استقلالیها رو.بخداقسم که همین قدرناشناسیها و برخوردهای ناشی از “ندانستن” و یا ناشی از خط گرفتن که با همین آقای مظلومی میشه اونزمون با منصورخان هم میشد.به قرآن قسم که بسیاری ازباصطلاح هوادارانیکه الان منصورخان منصورخان میکنن اونزمون خون به دل اون مرد میکردن،بارهادرتمرینات و مسابقات باچشم دیدیم.منصورخان هم بعد از رفتنش شد پدر استقلال وگرنه تا وقتی بود انقدر قدرناشناسی، انقدر بی ادبی و بی حرمتی بهش میشد که دل انسان به درد میمومد. الانم همون رفتارها با پرویزخان مظلومی داره میشه.یه نوچه پامیشه میره فرودگاه با بی شرمی فیلم میگیره و به آبی ترین مرد استقلال بعد از منصورخان بدوبیراه میگه و جالبه که همون فیلم شخصی که اون نوچه با موبایل خودش گرفته در خبرورزشی هم پخش میشه! ما قدرنمیشناسیم چون”نمیدانیم”
    • پرسپولیس 6 تایی IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      راست میگی آقای علوی همین پرویز خان مظلومی بود که تو یه فیلمی گفت این ستاره های جعلی استقلال مال این تیم نیست کارش درست این مرد بزرگ آبی ها ولی چه کنیم که هوادارای استقلال قدرشو نمیدونن و بدا به حال این تیم که تا چند سال دیگه امیر حسین میخواد بشه خااااااان استقلال خخخخخخخ
  • علی رضا IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    وجدانن این یکی رو کجای دلت بزاری مثلا پیشکسوت حساب میشه .. اصلا خودش ادب فوتبالی نداره یا مشکلی با خودش داره .. اولا تو هرچیزی در مورد تیم خودت میتونی بگی تو در حدی نیستی در مورد پرسپولیس و هواداراش حرف بزنی تو خودت بازیگر سیرکی شماخودت به عنوان بزرگترای استقلال چه خیری برای این تیم داشتی که حالا دلسوز هوادارپرسپولیس شدی . مسئله کنعانی هم به قولش عمل کرد و تا اخر جان موند ..... شما به فکر تیم خودت باش
  • رابین IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    خدمت این آقای صادقی عرض کنم بچه دهاتی تو که صحبت از ریشه فوتبالی میکنی بیسواد دهاتی تو هنوز نمیدونی که مهد فوتبال ایران جنوب و خوزستان بوده اینا تو گرمای55 درجه تو کوچه خیابون بازی کردن و به اینا رسیدن نه مثل امثال تو که با مادرت به اینجا رسیدی ..نکته دوم کنعانی دین خودش رو به پرسپولیس داد دوسال قهرمانی براش آورد با دفاع بی نقصش زمانی از تیم رفت که قهرمان شد و جایگزینهای در حد خودش پرسپولیس جذب کرده بود و داشت همانطور که هر فرزندی خانه پدریش رو ترک میکنه تا روپای خودش ب ایستاد هر فوتبالیس هم برای زندگی بهتر و شرایط بهتر به تیمی دیگر میرود...نکته سوم آره با حرفت موافقم استقلال چقدر بدبخت شده که هر کس میاد حرف میزنه دربارش مثل امثال خودت آخه تو کجای فوتبال بودی یا تو کجا بزرگ استقلال هستی که الان داری نظر میدی هر بیشعوری مثل تو رسید نظر میده و این بدبختی ما هست
  • M IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    هعی خدا شکرت که این ضرب المثل رو افریدی(نخود هر اش شدن) خدا کم مونده درباره لالیگا هم نظر بده
  • Kamran IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    آقای صادقی.واقعا که کسایی مثل شما که واقعیت رو با تعصب کور کورانه نادیده میگیری پدر این تیم رو درآوردن. بهجای پذیرش واقعیت دنبال گمراه کردن دیگرانی. کدوم بازیکن رو به غیر قایدی استقلال فروخت؟ همه خودشون رفتن مثل بازیکنای پرسپولیس.بعد از سر رقابت کورکورانا با پرسپولیس یه سری بازیکن بنجل گرفتن که بگن ما خیلی زرنگتر از پرسپولیسیم. بازیکنایی که ازاین موقعیت استفاده کردن و قیمتشونو بالا بردن. حالا استقلال بمونه با آینده ای سیاه با این بازیکنا .
  • خسرو IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    پیش کسوتان استقلال جرعت ندارند حقایق را به طرفداران بگویند چمن آماج حملات ارتش فحاش و بی ادب استقلال های بی منطق خواهند شد مجبور هستند اینگونه مصاحبه کنند شهامت و جرعت ندارند بر علیه مجیدی بی افتخار حرفی بزنند
  • محمد باقر US ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    یه کلمه از مادر عروس
  • سعید دل آبی IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    با عرض سلام من یه استقلالی هستم ولی می‌خوام الان خدمت تمام هواداران عزیز آبی بگم دوستان عزیز ما الان فقط باید حمایت کنیم تیم و کادر مون رو و کاری به تیم های دیگه نداشته باشیم که چه میکنن یا بازیکنان اونا کجا میرن ما در مورد تیم خودمون حرف بزنیم اونم اگه حمایت که هیچ اگه انتقاد باید سازنده و در نهایت ادب باشه . مشکل استقلال نه وزیر نه دولت مشکل ما مدیرانی هستند که واسشون نتیجه گرفتن و نگرفتن استقلال به اندازه حفظ میز و حقوقشون ارزش نداره و مطمئن باشید این فصل اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد چرا که دست بعضی ها دراره رو میشه چند هفته حمایت کنید از تیم نتیجه شو خواهیم دید . استقلال بزرگ به خنجر از پشت بعضی ها ضعیف شد ولی از پا نیفتاد الان وقت حساب پس دادن که خیلی ها کرونای مصلحتی میگیرن .
  • احمد IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    جناب صادقی معلومه خیلی خیلی سوختی ! اولا به تو ربطی نداره که کنعانی زادگان عزیز ویا هر بازیکن دیگر پرسپولیس به کجا و چه تیمی رفته اند! ثانیا همه میدونن تخصص شما در آسیاست خب تو چرا ناراحت میشی عزیزم زیادی ناراحت نشو چون ی جات خیلی میسوزه اونموقع باید متخصص بیاد خاموشش کنه.
  • ناشناس IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    اقای کنعانی تو با استقلال شناخته شدی نان را خوردی نمکدان را دزدیدی .ادب را از کی اموختی از بی ادبان
  • بوسجين IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    من به عنوان طرفدار پرسپوليس بازي استقلال را هم نگاه مي كنم چرا كه از رقابت لذت مي برم از زمانمخصوصا برانكو اصولي در باشگاه حاكم شد كه هر كس در چارت سازماني خود حرف بزند و بر اساس ان حتي در سخت ترين دوران بازيكناني كه ان را رعايت نمي كردند كنار كذاشت رضاييان صادقيان مسلمان و عليپو ر كه هر يك ستاره اي بودند و اين در پر سپوليس نهادينه شد حال استقلال هم همين روش را بايد دنبال كند در گير و اختلاف كه موجب عفب ماندگي جوامع است و ريشه ان در نااگاهي است الان اين همه توهين به پرسپوليس مي شود ببيند هيچكدام از حتي پيشكسوتان ان حتي به تيم رقيب حرف هاي زشت نمي دهند تازه اسطوره پرسپوليس علي پروين بارها از استقلال حمايت كرده و اينها در استقلال كمتر ديده ايم پس دوستان ابي خود خواهي و تخريب و فرافكني را كنار بگذاريد باور كنيد فوتبال گرچه امروز علمي شده پس بازي ساده اي است اگر مربي و بازيكنان و مديران و هواداران توجه شان به ان باشد برنده مي شوند در غير اينصورت به حواشي نابود كننده مشغول مي شوند
  • کیسه حقیر IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    سخت نگیرید دست خودشون نیست....
  • کیسه پاره پاره IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    اقای صادقی اولا به شما ربطی نداره که کنعانی زادگان از پرسپولیس رفته چون بازیکنای پرسپولیس مثل بازیکنای استقلال و شاه فرناز بی تعصب نیستن دوما اینکه وقتی کنعانی زادگان میتونه بره و پیشرفت و کنه و در آینده برای پرسپولیس مفید باشه چرا نره سوما اینکه شما بهتره یه نگاهی داشته باشی به شاه فرناز دلال و مدیریت افتضاح باشگاهتون که تو 2 تا بازی 2 تا جام از دست دادید
  • کیسه ارزان شد IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    از هوادارن استقلال خواهش میکنم آقای صادقی رو هم فالو کنید بنده خدا در به در دنبال فالور میگرده، بنده خدا بچه خوبیه ولی توی بچگی خیلی سختی کشیده و الان دنبال هر وسیله ایه که خودشو یه جوری مطرح کنه آنقدر هوادارای استقلال بدبخت شدن عقلشون رو دادن دست دو تا بچه سوسول آپارتمان نشین اون از مربی که هر سری سر هر بازی فرار از جلو میکنه که وقتی باخت همه تقصیرا بی افته گردن این و اون یا همش قهره، یه روز رژ لبش گم میشه، یه روز سر پنکیک قهر میکنه، یه روز سر کاشت ناخن، میگم استقلال افتاده دست یه مشت روان پریش
  • طاها IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    خاک عالم توی سرکنعانی که ازطرف تیم استقلال معرفی شدوبخاطردلارتیم دوم خودراهم فروخت
  • ایوب IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    بابا عشق فقط یک کلام پرسپولیس اگر پرسپولیس نبود تا الان ایران تو فوتبال آسیا همیشه سرش خم بود من بعضی هوادارا سراغ دارم که استقلالی هستن و میگن بهتر شما هستیم که تا فینال می‌رویم ولی آخرش می‌بازین برای همون هوادارا میگم تیم شما تا اول آسیا میاد ولی بعدش حذف میشه من سراغ داشتم هوادار استقلال میگفت لیگ ایران کثیفه برا همون هوادارا میگم که باختنا شما همش تقصیر مسئولان تنبل خودشان است نه مال موضوع های دیگر عشق فقط یک کلام پرسپولیس و السلام
  • ابراهیم IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    صادقی اول برو ژستتو درست کن بعدش بیا حرف بزن پرسپولیس هیچ ربطی به تو وامثال تو ندارن دم حسین گرم که رفته این چند سالی هم که بود خوب بازی کرد و فداکاری شو نسبت به تیم به همه ما نشون داد دوم اینکه پرسپولیس متکی به بازیکن ومدبر نیست وبرای همین هم همیشه موفقه موفق هم خواهد بود آرزوی ما اینه که تیم های ایرانی در آسیا خوش بدرخشند وپیروز باشند این یکی از صفات ما مکتب پرسپولیسی هاست اون شش گل هارو خوردی ۴/۳/۲گلهارو خوردی اون رو هم نشون بده دشمن استقلال و فوتبال ایرانی
  • حمید علوی US ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    دستبوس وپابوس برادران مجیدی فقط حمید علوی
  • نیکزاد IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    آقای صادقی چرا زمانیکه تو اوج لیگ استقلال به مجیدی احتیاج داشت ولی به خاطر پول رفت کشورهای عربی بهش نمیگی خود فروش. بعدش کنعانی زادگان جام های که حسرت 10 ساله تیم شماست همه رو با پرسپولیس گرفت و وسط فصلم نرفت. به قول خودت که پارسال نادری رو با پول زیاد خریدی و گفتی عشق آغاز شد چی شد نادری بیلاخ کشید برات آخر فصلم که جام رو دست سیدجلال بود
  • حسین IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    آقای صادقی باتعدادکامنتها همه هواداران متوجه نیت شماشدن ول منهم چون سنم ازشما بیشتره چند نصیحت دارم اولا اگه فوتبالی حرف میزنی باید به تاکتیک وبقیه اتفاقات بازی حرف بزنی ولی وقتی به اسم پیشکسوت فقط به مدیریت میپری وحتی ازهمه کارهای مجیدی دفاع میکنی خوب معلومه دوما مجیدی چه کارنامه مربیگری داره که امثال شما ازش دفاع میکنی سوما این آقا تا ازاستقلال جدا میشه سریع میره دبی وهیچ جای دیگر نمیخوانش وخودش هم نمیره ومشغول برهم زدن جو استقلال برای بازگشت دوبارش اما درمورد کنعانی ایشون توهین نکرده بلکه کلکله وبعد اون موقع که مطهری ان حرکات میکرد اگه مردبودی بایدتذکر میدادی ودرضمن کنعانی یکسال قبل گفته بود آخرفصل میرم ورفت وباشگاه هم فرصت داشته به فکرجایگزینش باشه ودرآخر آقای صادقی خودشماهم خیلی باادب نبودی یادته چه دشمنی با فیروز قربانی داشتی ووقتی دراستقلال نبودی چقدر فیروز روتخریب میکردی تا برگردی وفیروز ازاستقلال بره حالا شدی بااخلاق
  • رضا پرسپولیسی دوآتیشه IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    اولاماکه نه بازی ازتودیدیم نه بعدش که به خودت اجازه میدی که راجب بازیکنای بزرگ پرسپولیس حرف بزنی هرچغدرهم ازقطریهادلارگرفته باشدنوشه جونش هوادارهای پرسپولیس انغدرقدرشناس هستن که اگه بازیکنی کمک کنه دوسالی که درتیم بودقهرمان شودودوباربه فینال آسیابرودجلوی پیشرفتشونگیره پرسپولیس مثل باندپروازکه هرکی یکی دوفصل درتیم بازی کنه قطعن بعدش قراردادمیلیون دلاری میبنده امااستقلال چی بایدبازیکن بخره بره دسته پاین تربازی کنه استقلال اگه بزرگ بودزرینچه این همه سال به استقلال کمک کردآقای مجیدی بخاطربرادرش انجوری بهش توهین کردیاقلنوی پرسپولیس بزرگ که بازیکن برای پوشیدن پیراهنش قیدخونه خودشوزدفروخت تابه پرسپولیس بیادنه مثل بازیکن شمابره سپاهان درموردپرسپولیس بزرگ وبازیکناش وهواداراش اجازه ندارنداستقلال ضعیف صحبت کنه شمااگه دانش مربی گری داشتی میفهمیدی که نبایدبازیکن ۳۵ساله بخری یابازیکنی که حطایک گل هم نزده به دردقهرمانی نمی خوره پرسپولیس درتمام نقطه دنیابازیکن داره پس کنعانی یانورالهی اولیش نیست آخریشم نیست امااستقلال چی بازیکن بیشترین رشتش به سپاهان بروندپس تیم بزرگ ۵سال پشته سره هم قهرمان مشه تا۶تور
  • محمد IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    آقای صادقی خودشماازهمه بدتریداین حرفهای شمافقط نشون دهنده خودشیفتگی وحسادت شماست چندیدن بارنشون دادین دلتون برای استقلال نمیسوزه فقط باتمام وجودسعی کردید برای استقلال حاشیه درست کنید شما مثال همون سیربه پیازمیگه بومیدی هستی شمااگه حرف نزنی بهتره چونکه دنبال خرابکاری برای تیم هستی
  • کیسه ننگ فوتبال IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    سلام خواهش میکنم از خبر ورزشی شما رو بخدا به شعور مردم و مخاطب احترام بذارید مصاحبه وحرف هاي اين جور اشخاص رامنعکس نکنید یک شخص بی ادب بیشخصیت بنده چندین بار با این آقا ازنزدیک برخورد داشتم حتی برای ناموس مردم هم احترام قائل نیست ولی الان تا یک کلام صحبت جنجالی میکنه سریع منعکس می‌کنید وباعث ناراحتی مخاطب خودتون می شود این همه آدم آمدن در فوتبال ایران و رفتن جرا چسبیدین به این آدم جای تعجب داره
  • l[dn IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    اگر کلمه تخصص اینقدر شما را ناراحت میکنه تو این ده سال تخصص خودتون را نشون میدادید . حسین رضازاده هم چند سال پیش وزنه 400 کیلویی میزد خب بیاد الان بزنه مسلما نمیتونه پس تخصص شما هم در همان مسابقه چهار جانبه مرد . شرط تخصص اینه که مثل پرسپولیس 5 سال تمام در عرش باشید نه اینکه به نایب قهرمانی لیگ امیدوار باشید . اگر به همین روش برین جلو لیگ بعدی خودتونو اون زیر زیر ها خواهید دید . پیشنهاد میکنم مجیدی در کلاس های آقا یحیی هفته ای سه روز شرکت کنه تا هنر یاد بگیره نه حرف دیکته شده . من به این ها نمیبازم که نشد کار . فرق بین پرسپولیس و استقلال در اینه که پرسپولیس عشقه ولی استقلال زرشکه
  • ساحل IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    استقلال نیاز به کسی نداره خودش قهرمانه همیشه
  • م IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    شما کمک پیشکسوت که میای حرف میزنی
  • شاهرخ IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    گوگول جان ، کنعانی زاده هرجا باشه دوست داشتنی هستش
  • سیدعلی حجازی IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    مجیدی هرچند ‌بازیکن خوبی بود ولی مربی خوبی نیست اول اینکه خیلی حاشیه ساز است دوم نبخته عمل می کند سریع از کوره در می رود سوم اینکه تجربه مربی گری برای تیم بزرگی مثل استقلال را ندارد حتی منصوریان وفگری که مربی استقلال شدند در جای دیگر مربی بودند بعد امدن استقلال ولی مجیدی مستقیم امد استقلال وتجربه ندارد ومسیو لیت هر باخت میخواهد گردن دیگران بیاندازند ادم باید مسولیت کار خودش را بعهده بگیرد شرایط محیا نبود نمی امدی استقلال
  • Fashu Poshteh IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    کلاً تو باشگاه کیسه نه منطق موجوده نه ادب والسلام
  • امیر IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    ما هواداران پرسپولیس مشکلی با بهتر شدن وضع زندگی بازیکنانی که برای تیممون زحمت کشیدن و نداریم لطف کن از تیم خودتون صحبت کن
  • حسن درویشی IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    ولا شما با این شکلی که چهار انگشت باز کرده یه زحمت به خودت بده دو انگشتی دیگه باز کنی کامل میشه برو رد کارت کجای شما پیشکسوته ولا استقلال دیگه پیشکسوتهای خودش شک داره
  • امین IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    باعرض سلام وادب خدمت همه عزیزان وهموطنان گرامی بنده طرفدارپرسپولیس هستم نظرهمه دوستان راخوندم ضمن احترام به همه ولی خیلی خیلی متاسف ومتاثرم ازنظرات همراه باتوهین طرفدارهای هردوتیم ،عزیزان این بردوباختهاتموم میشه ،یه روز تیمت میبره خوشحال میشی ،یه روزمیبازه ناراحت میشی ،ولی ادب وشعور ومعرفت همیشه حتی بعدازمرگ انسان ماندگار،درفرهنگ ایران عزیزوایرانی بی حرمتی جایی نداشته ولی متاسفانه بعضی ازدوستان هیچ حرمتی رانگه نداشتن اول واسه خودم متاسفم که فرهنگ ماداره به کجا میره بعدواسه کساییکه اینچنین به هموطن وهم دین خودشون توهین میکنن ازخدای بزرگ میخوام که همه مارابه راه راست هدایت فرمایند ،الهی آمین یارب العالمین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی