محمد مومنی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال معتقد است که فراهم نشدن امکانات مورد نیاز سرمربی تیم سبب شکست آبی‎‌پوشان مقابل الهلال شد.

محمد مومنی مهاجم اسبق استقلال درخصوص شکست حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا مصاحبه ای انجام داد که در زیر می خوانید:

*الهلال با وجود بازیکنان بزرگی که داشت، تیم چندان مطرحی نبود و اگر استقلال شاکله تیم قبلی خود را حفظ می‌کرد، نتیجه بهتری می‌گرفت. به‌جز امیرحسین حسین‌زاده، بازیکنان جدید در حد نام استقلال نیستند و به نظرم تیم ملی، مجیدی را به اشتباه انداخت. نمی‌دانم جعفر سلمانی چگونه به تیم ملی دعوت شده و به استقلال آمده است.

*وریا غفوری هم هماهنگی لازم را نداشت و دیدیم که دفاع استقلال روی گل دوم الهلال باز شد. مرادمند در گل اول در زمان بدی لیز خورد و بازیکنان بزرگ در این مواقع، حق اشتباه ندارند. استقلال تعویض‌های موثری داشت و قاسمی‌نژاد نشان داد می‌تواند به استقلال کمک کند. عدم هماهنگی در تیم دیده می‌شد و بازیکنان یا از فرصت‌های خود استفاده نکردند، یا دروازه‌بان الهلال عملکرد خوبی داشت.

*جعفر سلمانی خارج از کشور بازی کرده، اما نمایی از یک لژیونر ندارد. وقتی بازیکنی به تیم می‌آید و تعویض می‌شود، نشان می‌دهد ضعف‌های زیادی دارد و اشتباهی به استقلال آمده است. به نظرم سلمانی باید تغییر موضع بدهد.

*ما ۴۰ روز قبل و پس از اینکه امکانات مورد نظر مجیدی مهیا نشد، شکست خوردیم. بازیکنانی که از استقلال جدا شدند، وزین‌تر از بازیکنان جدید بودند و این هم نقطه ضعف مدیریت باشگاه است. هواداران نشان داده‌اند مدیران باشگاه را نمی‌خواهند و نمی‌دانم چه اصراری به ادامه کار آنها وجود دارد. مددی زحمات زیادی برای استقلال کشیده اما نظر مردم روی او نیست و باید وضعیت باشگاه مشخص شود تا استقلال از شرایط بحرانی خارج شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نادی الکیسه السعودیه IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    از کمک سرپرست و قمارباز بپرس!
  • اس اسی جوان IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    ممد مومنی خودش رو یادش رفته که وقتی اومد استقلال چطوری بازی میکرد
  • علی IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    اقای مومنی من با حرفهات موافقم ولی در مورد بازیکنهای جدید که گفتن جز حسین زاده کیفیت ندارن باید خدمتتان عرض کنم شما که مربی هستین باید بهتر درک کنید و بدانید که دلیل خوب بودن حسبن زاده زمان بیشتر در کنار تیم بودنه وگرنه بازیکنهای دیگه هم از شاخصهای تیمشون بودن و مطمعنن کمی زمان بهشون داده بشه و کنار مابقی بازیکنها باشن مطمعنم که میتونن خیلی به تیم کمک کنن
  • ع.شرقی IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    نظرات کاملا منطقی بود علت بازی نسبتا خوب بازیکنان جدید فقط احساسی بازی کردن و بیشتر جهت نشون دادن خودشون بود در برابرستارگان الهلال...وگرنه اصلا بازی منطقی ازشون ندیدیم و اشتباهات تیم هم به همون خاطر بود که بیشتر نمایشی و احساسی بازی میکردن ...وگرنه منطق حکم میکرد که لااقل هفتاد هشتاد دقیقه گل نمیخوردیم...بعد برای ضدحملات و وقت اضافه برنامه می داشتیم... مددی مدیر عامل بدرد بخوری برای استقلال نیست استقلال یا باید امثال آذری رو بیاره یا دنبال یه مدیرعامل واقعا استقلالی مثل فتح اله زاده باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی