چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
۱ |
۱
استقلال، الهلال و ژاردیم را نجات داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پایگاه سعودی اسپورت عربستان با اشاره به پیروزی الهلال مقابل استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نوشت: این نتیجه الهلال و ژاردیم را نجات داد.

به نوشته پایگاه سعودی اسپورت؛ لئوناردو ژاردیم سرمربی پرتغالی الهلال پیش از این به دنبال جذب یک دروازه بان خارجی به جای عبدالله المعیوف بود و الهلال در آستانه توافق با محمد الشناوی دروازه بان الاهلی مصر قرار داشت اما وی بعد از مسابقه مقابل استقلال نظر خودش را تغییر داده و به معیوف که عملکرد درخشانی در این بازی داشت اعتماد می‌کند. بر همین اساس الهلال به دنبال جذب دروازه بان خارجی نخواهد بود.

الهلال که برای جذب الشناوی با النصر رقابت می کرد دیگر به دنبال دروازه بان خارجی نیست و حالا باشگاه النصر به راحتی می‌تواند برای جذب سنگربان مصری تلاش کند.

از سوی دیگر پیروزی مقابل استقلال موجب شد که باشگاه الهلال دوباره به ژاردیم پرتغالی سرمربی این تیم اعتماد کند و به دنبال تغییر کادر فنی این تیم نباشد. فهد الفرج مدیر اجرایی باشگاه الهلال بعد از پیروزی مقابل استقلال گفت: هواداران الهلال می‌توانند به پیشرفت و عملکرد بهتر تیم در هفته های آتی امیدوار باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی اس اسی IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    البته تا قبل اینکه به غولپولیس بخوره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی