ناصر فریادشیران
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

معاون ورزشی باشگاه استقلال به شدت از رفتار دو مجری گلایه دارد و در مصاحبه‌ای به دلایل آن پرداخت.

ناصر فریاد شیران معاون اجرایی باشگاه استقلال پس از شکست آبی‌های تهران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان روی خط برنامه شبکه سوم سیما آمد و در شرایطی از محمدرضا احمدی و محمدحسین میثاقی دو مجری برنامه با ناراحتی خداحافظی کرد که گفتگوی دوستانه‌ای میان این آنها ایجاد نشد.

معاون اجرایی باشگاه استقلال حالا در گفتگویی ضمن انتقاد شدید از رفتار این دو مجری درباره برخی حرف‌های خسرو حیدری و تمجید از مدیران سابق استقلال نیز موضع گرفته است.

صحبت‌های ناصر فریاد شیران را در ادامه می‌خوانید:

* این مجری از چند هفته پیش شروع کرد به تخریب باشگاه استقلال و مدیریتش. یعنی دعوت از میلیچ که حدود ۴۰ دقیقه یک بازیکن خارجی که کل باشگاه را اذیت کرده، کلی پول از باشگاه گرفته و بحث‌های انضباطی شدیدی در باشگاه دارد و براساس قراردادی که با ایشان تنظیم شده، اجازه مصاحبه علیه ارکان باشگاه را نداشته است، در مورد مدیریت و باشگاه اجازه صحبت پیدا کند. البته ما پیگیر جدی صحبت‌هایی هستیم که خارج از عرف رسانه‌ای انجام شد.

* بالاخره من در برنامه‌های مختلف هم می‌بینم که آقای مددی را روی خط می‌آورند و مقابل سرمربی قرار می‌دهند. حتی آقای میلیچ هم همین را می‌گفت، در صورتی که ایشان اصلا در لیست آقای مجیدی نبودند. گلایه جدی من از آقای هاشمی تهیه کننده برنامه است. ایشان هفته گذشته با من صحبت کرد و گفت آقای مددی را روی خط بیاورید. با توجه به سبقه برنامه، آقای مددی علاقه‌ای برای صحبت با برنامه نداشت. حتی به من گفتند، صحبت کن که من صحبت نکردم.

* گفتم که تیم با بهترین امکانات اعزام شده؛ با بهترین هتل، بهترین چمن، بهترین پرواز و ... حالا با توجه به اتفاقات قبلی و شیطنت‌های آقای میثاقی، احساس می‌کنم که یا ایشان نگاه رنگی دارد یا پرسپولیسی است! آقای احمدی هم همینطور. من این دو عزیز را دوست داشتم ولی ذات خودشان را و چهره واقعی خودشان را نشان دادند؛ با آن دست تکان دادنشان و صحبت‌هایشان بین حرف‌های من. آنها صحبت کرده بودند و من هم آمده بودم جواب بدهم ولی اجازه ندادند.

حمله بی سابقه معاون ورزشی استقلال به دو مجری تلویزیون/ آقای میثاقی! ذات خودت را نشان دادی؛ مسخره هم خودتی! ببینمش او را تنبیه می کنم ...

* عزیز پیشکسوت استقلال هم در برنامه اسم مدیری را آورد که این بدبختی‌های این روزهای استقلال را به وجود آورده است. به هر حال ایشان به آقای خسرو حیدری وعده هیئت مدیره داده بود و عضو هیئت مدیره آکادمی باشگاه هم شده بود. آقای خسروخان حیدری طبیعی است که باید از ایشان حمایت کند. حالا می‌خواهم بگویم که از آقای میثاقی تعجب می‌کنم، حتی مجریان قدیمی صدا و سیما در حوزه‌های مختلف هم در چنین شرایطی اینقدر راحت حرف نمی‌زنند. در همین برنامه نود آقای فردوسی پور یک داور را آورده بود و عددها را اشتباه می‌گفت؛ حالا من به جای ۹۰ درصد گفتم ۹۸ درصد. اصلا اعداد را ول کنید. من ۹۸ درصد گفتم؛ یعنی تمام بازیکنانی که می‌خواستیم را جذب کردیم و یکی دو بازیکن هم نشد. یکی شیمبا که مبلغ زیادی خواست و نشد.

* این‌ها استاد حاشیه کردن و مسخره کردن هستند و با این رفتار می‌خواهند مخاطب برای خودشان ایجاد کنند؛ با بریدن حرف من و میهمانان دیگر. من معاون باشگاه هستم و آمده ام برای صحبت کردن، ولی سه نفر بین حرف‌های من صحبت می‌کردند. فکر می‌کنم هر دو مجری از پسر من کوچکتر باشند و برای من جای تاسف دارد که مورد نیشخندهای این دو نفر قرار می‌گیرم؛ مخصوصا آقای میثاقی... خارج از اصول حرفه‌ای و رسانه‌ای رفتار کردند. من الان سرباز استقلال هستم. مربی و سرباز فوتبال هستم و تمام زندگی‌ام برای فساد حاکم در فوتبال مبارزه کرده‌ام. در حدی نیستید که من را مسخره کنید. آقای میثاقی تو خبرنگار هستی و مسخره خودتی و باز هم خودتی و البته کسی که تو را حمایت می‌کند!

* ایشان (محمدحسین میثاقی) در اندازه ای نیست که در مورد پست و مقام من صحبت کند. اینطوری باشد من هم می‌گویم برو آقای هاشمی یا دکتر فروغی را بیاور که اندازه من هستند و می‌توانیم صحبت کنیم. آقای میثاقی! این برنامه ذات واقعی تو را نشان داد و من نه دیگر در این دنیا تو را می‌بخشم تو را و نه در آن دنیا. قابل تنبیه هم هستی و اگر یک جایی همدیگر را دیدیم، این را به تو نشان می‌دهم.

* شما اگر با استقلال مشکل دارید که نشان داده‌اید، ولی اگر با من مشکل داری من مرد میدان هستم. بجنگ تا بجنگیم. من یک پیام در واتس‌اپ به آقای میثاقی دادم و همین پیام را برای آقای هاشمی و دکتر فروغی هم ارسال کردم و اشاره کردم که ذات تو را شناختم. تصور من از شما چیز دیگری بود و چیز دیگری درآمد. حتی وقتی من صحبت می‌کردم، تلفن من را قطع کرده بودند و برای من رجز خوانی می‌کردند. شما در اندازه ای نیستید که من را زیر سوال ببرید و بنده تمام تلاشم را می‌کنم که ثابت کنم صحبت‌هایی که کردی همه کذب است. حالا من یک کلمه را پس و پیش گفتم، اما بعد از قطع شدن ارتباطم به خود اجازه می‌دهی که من را مسخره کنی؟! من برای آقای هاشمی احترام خاصی قائلم و بعد از برنامه هم مدام تماس گرفتم ولی ایشان رد تماس می‌دادند.  حتی با آن بچه هم تماس گرفتم. اگر مرد بودی اجازه می‌دادی که جواب توی ... را می‌دادم. باید درود بفرستیم به پیمان یوسفی، خیابانی و ... که در شبکه‌های مختلف کار می‌کنند و کار رسانه‌ای حرفه‌ای می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اکبر معراجی IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    آقای فریادشیران شما کی هستین؟ بابا شما کجا واستقلال کجا؟ محترمانه بگیم بروید خانه تان... استقلال جای آدمای بزرگه نه افرادی مثل شما مددی وملکیان...
    • فکری IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      میشه اسم چندنفرادم بزرگو بگی?????
    • ساوالان IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      میثاقی در جای غصبی نشسته طبیعی هست برای راضی نگه داشتن مخاطب کنار مجیدی توام با فضای مجازی اش باشد . این فردوسی پور بود که صغیر کبیر را از دم تیغ می گذراند.!!!!!!!! اقای میثاقی تلوزیون از فوتبال چقدر درامد داشته چرا به فوتبال نمی دهد شما از مدیر استقلال انتقاد می کنید که . نه پخش تلوزیونی گرفته نه بودجه دولتی نه بلیط فروشی نه دور میدان و.. هزاران بدهی اون مدیری که شما را به پخش زنده اورده نمی تواند استقلال را یک روز اداره کند .. نیمه خالی لیوان را هم بگویید چرا سپاهان تا دندان مسلح هست ولی سرخ ابی اه در بساط ندارند.... مدیران استقلال هر کسی باشد با این وضه کاری نمی تواند بکند اصل قضیه را بگو . استقلال بخاطر بدهی قایدی را فروخت مدیر چکار کند . چرا یک کلمه از مربی گری مجیدی الفاظ نکردی . سه جام را در عرض 3 ماه از دست داده. مربی هم مقصر هست دنبال مخاطب راضی نگه داشتن نباش . پول حق پخش استقلال تمام بدهی اش را صاف میکند . کو!!!!!! سالی 50برنامه کار می کنید از بغل فوتبال با میلیاردها درامد . یک ریال به استقلال دادید!!!!!!!
    • ف دال IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      سلام؛ ایشون سرباز پیاده‌ای هستن که استخدام شده‌اَن صرفاً جهت یقه‌دری و عربده‌کشی و سینه چاک دادن و دعوا به سبک کف خیابون. ایرادی هم نداره؛ بالاخره «هر کسی را بهر کاری ساخته‌اند». ایراد کار از جائی نشأت می‌گیره که ایشون وقوف و اعتقادی به جایگاهش نداره؛ یه سرباز پیاده، یه سرباز پیاده‌ست؛ رخ و فیل و اسب و وزیر نیست.. که ایشون البته سودای وزارت داره و اساس مشکل از همین‌جاست. تو خود بازی شطرنج هم یه پیاده بعد کلی وقت و زحمت ممکنه برسه ته خط و وزیر شه؛ این بابا اما نیومده انتظار ردای شاهنشهی و وزارت رو داره. حضرت‌عالی خیال کرده‌ای چه کاره حسنی خداوکیلی؟! خودت داری می‌گی بعد مصاحبه بارها با مدیر برنامه تماس گرفتی رد تماس داده، با خود میثاقی تماس گرفتی، به فلان‌کسک تو فلان برنامه پیام دادی.. حتماً دلیلی داره که همه دایورتت کردن رو اونجائی که شاید و باید! برای شخصیت خودت که ارزش و احترامی قائل نیستی، دستکم به فکر اون جایگاهی باش که درش قرارت دادن.. حضرت‌عالی الآن معاون مدیرعامل یک باشگاه فوتبال با چند میلیون هوادار و چند ده سال سابقه‌ای.. بفهم اینو؛ بفهــــــــــــــــــــــــــــــــم آقا جان!
    • تاجي اصيل IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      آقاي فريادشيران يه زماني هم ميگفتي سرباز نفت هستي ولي همه ديدن چطوري پيراهن نفت رو آتيش زدي درحاليكه كل زندگيتو مديون نفت هستي!شما كجاي باشگاه استقلال بودي كه الان معاون باشگاه شدي؟شما حرف ميزني من بعنوان طرفدار استقلال خجالت ميكشم چون مدعي چيزي هستي كه حتي يك درصدش رو هم نداري!جالبه كه هر پيشكسوتي هم ايراد ميگيره ازتون شما يه انگي بهش ميچسبوني! شما خيلي سالم هستين؟توي آكادمي اينهمه پول از نامداري گرفتي چكارش كردين؟ يه خبرنگارو پول دادي آوردي و رنگ باشگاه رو نشون دادي كه آكادمي رو رنگ كردي و چهارتا لوگو استقلال چسبوندي و به نامداري گفتي پول تموم شده! وقتي هم نامداري اعتراض كرد بهت كه ميلياردي پول داده بود بهت يه انگي زدي بهش و از استقلال مايه گزاشتي!همين الانش حداقل ده نفر از شما بابت اينكه پول گرفتي توي آكادمي شكايت كردن!از كدوم صداقت و پاكي دارين حرف ميزنين؟اگر آقاي ميثاقي حرفي زده حرف دل ميليونها طرفدار استقلال رو زده و واقعا دمش گرم ولي آسمون و ريسمون بافتن شما واقعا خنده داره!اونم نخنده و جلوي خودشو بگيره ميليونها نفر ميخندن بهت و مسخرت ميكنن!ميشه بگي چرا توو اربابت دودستي چسبيدين
    • استقلال قهرمان قهرمان IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      میدانید مشکل از کجاست ؟ از آنجائیست که در استقلالل هیچکس سر جایش نیست و استقلال را با نقشه و برنامه تبدیل به کلاف سردر گم کرد ه اند هنوز هواداران نمی دانند آقای نادر فریاد شیران واقعا استقلالیست یا خیر و چون در استقلال پست گرفته اینطور رفتار میکند استقلال این همه پیشکسوت با سواد و مدیر و معاون ورزشی و ... از جنس خودش دارد اما وزارت رویکردش تمایل به غیر است تا به حال که چنین بوده آقای سجادی هم اگر فقط طبق دستور بخواهد عمل کند بهتر از این نخواهد شد
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      هواداران استقلال توجه کنن که هم محمدرضا احمدی و هم محمد حسین میثاقی پرسپولیسی هستند و دست پرورده عادل فردوسی پور پرسپولیسی. همچنین ناصر فریاد شیران و برادرش پرسپولیسی و رفیق فابریک مایلی کهن پرسپولیسی هستند و همچنین ناصر فریاد شیران دست نشانده مسعود سلطانی فر هستش.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      هوادارن استقلال توجه کنن تمامی اینا جنگ زرگریه و پشت صحنه محمدرضا احمدی و میثاقی و ناصر فریاد شیران و مسعود سلطانی فر و آذری جهرمی و صدری و امثال اینا با هم رفیق جون جونی هستن و از باخت مهندسی شده استقلال که ما ها بعد از صعود از گروه مرگ براش برنامه ریزی کردن در پوست خودشون نمی گنجن
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      هوادارن استقلال توجه کنن تمامی اینا جنگ زرگریه تا هوادارن استقلال فراموش کنن که تیم استقلالی که از گروه مرگ به عنوان تیم اول صعود کرد رو مثل همه سال های گذشته نابود کردن تا به الهلال عربستان ببازه. محمد نادری، مسعود ریگی، رشید مظاهری، فرشید اسماعیلی، میلیچ، دیاباته و مهدی قایدی رو از این تیم به راحتی حذف کردند تا استقلال رو تیمی بسیار تضعیف شده و ناهماهنگ و از هم پاشیده مقابل الهلال عربستانی که 1000 میلیارد براش خرج شده بود قرار بدن که به راحتی ببازه. مدیران دست نشانده استقلال وظیفه داشتن ضمن حفظ این بازیکن ها چند بازیکن جدید از جمله یکی دو مدافع و مخصوصا یک بازی ساز برای این تیم هرچه سریع تر خریداری کنن و همچنین به گابریله پین سریعتر اجازاه بدن در تمرینات استقلال حضور پیدا کنه. مطمئن باشید در این صورت حتما به فینال آسیا می رسیدیم.
    • حمید علوی CA ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      از جناب فریادشیران که قاعدتأ بایست انسان دنیادیده و آدم شناسی باشن بعیده که “ذات میثاقی” رو تازه الان و انقدر دیر شناخته باشن. ذات میثاقی روزی که با بی معرفتی و نامردی نشست روی صندلی کسی که دستش رو گرفته بود و بزرگش کرده بود، کاملأ معلوم شد.
    • حبیب IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      حالا برفرض که فریادشیران هیشکی نیست . برخورد میثاقی بی ادب و پررو رو چند وقت پیش با یکی از بزرگان پرسپولیس یعنی افشین پیروانی دیدیم. کلا این مجری و همکاراش مدتهاس پاشونو از گلیمشون درازتر کردن . لازمه یه تو دهنی محکم بخورن .
    • سعید IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      آقای فریاد چی چی میثاقیان که استقلالیه. نگاه رنگیم داره. ولی همرنگ خودته. مگه اینکه بوقلمون باشه و...
    • Mohamad IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      آقای لنگی ها مافیای فوتبال ایران واقعا خجالت نمی کشی دیدیم که پرسپولیس بدون مسعود سلطانی فر مبیره استقلالم می‌بازه پس چرا خودتو اذیت میکنی ‌‌. نکته دوم اینه که مسعود سلطانی فر رفته ها تموم شد دنبال بهونهی دیگه ای باشید.
    • احمد US ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      خدا وکیلی این فریاد شیران از جون استقلال چی میخاد بندازیدش بیرون
    • علی IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      آخه مال این حرفها نیست؟ایشان با این اَدا اَطفالها خیلی دوست داره در حاشیه ورق قرار بگیره وبه چشم بعضیها درشت دیده بنظربیاد.همین قصد دیگری ندارد نمیتواند بشود.
    • K IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      خدایی چطور این همه متن های طولانی نوشتین! برین به زندگی تون برسین... این سایت ها فقط برای اطلاع رسانی به مردمه و گرنه نه میثاقی و نه فریاد شیران که نمیاد اینا رو بخونه!!!
    • تاجی IR ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      فتح الله زاده.طباطبایی.ومدیران قبلی که اخراجشون کردن
  • ایران IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    من در مورد هیات مدیره استقلال اطلاع دقیقی ندارم و اظهار نظر نمی کنم. اما در کل اقای میثاقی ادم بسیار بی ادبی است. متاسفانه ما رک گویی و انتقاد را با بی ادبی اشتباه می گیریم.ایشان باید در یک بازه زمانی نیم ساعته عملکرد تیم را جزء به جزء بیان می کرد. نه اینکه اقای فریادشیران را به تمسخر بگیرد ؟ هایات مدیره استقلال باید یک مربی قوی سازنده مثل برانکو استخدام کند. و به نظر من تنها ضعف مدیریت اسقلال همین است که مربی خوب سازنده استخدام نمی کند. وگرنه در فصل نقل و انتقالات کم نذاشت و خیلی بهتر از پرسپولیس یارگریری کرد.
    • انصاف IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      بالاخره یک استقلالی با درک فوتبالی و به‌دور از توهم و هوچی‌گری دیدم دقیقا همینطوری که میگی هست پرسپولیس داره فقط و فقط از سازندگی برانکو و نظم وانضباط و وابسته نبودن به بازیکن که توی باشگاه نهادینه شده سود میبره البته وجود شخصی مثل آقا کریم هم تاثیر زیادی داشته
    • میثم IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      چی میگی برات خودت لنگی . 8 سال پدراستقلال و در اوردن تا تیم می افتاد رو دور مینداختنش تو حاشیه یا می پاچوندنش . بایدم کیف کنید. اون **** بیاد بعدباخت بره رو مخ عصاب هوادار .
    • اسلم بلوچ IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      میثم جان دلبندم این قد تعصبی و از روی احساسات حرف نزن بقول لاشاری که من از بیگانگان هرگز ننالم که هرچه با استقلال کرد آن آشنا کرد وقتی شفر آمد پیشکسوتان استقلال هر کدوم دنبال راهی بودن تا اس اس نتیجه نگیره تا خودشون به نان نوای برسن بعد اون استرا بخاطر بی پولی استقلال و قرارداد ضعیفی که همه تیم های ایرانی با مربی ها و بازیکنان خارجی میبندند و دست مربی رو برای فرار باز میزارن که با دو ماه کار بخاطر کوچکترین بد عهدی در پرداخت بدهی بتونن بروند تمام پول قرارداد رو بگیرن چرا همچین کاری نکنه کاری که ویلموتس سر تیم ملی و کالدرون سر پیروزی در آوردن بعد اون مجیدی که تو شرایط خوبی از استرا تیم تحویل گرفت با یک باخت فرار کرد چون ظرفیت نداشت بعد فکری که ادمی بود که بلد نبود دروغ بگه زرنگ بازی در بیاره درحالی که تیم نتایج بدی هم نگرفته بود انداختن بیرون چون هوادار در مقابلش قرار دادن کیا قرار دادن برادران مجیدی با پیشکسوتان که طرفدارش بودن حالا مجیدی بی تجربه مانده با هواداران همیشه در صحنه استقلال که خودشون زدن بخواب
    • علی IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      انتقادبجایی کرده هرکی ازننه ش قهرکرده سلطانی آوردنش استقلال این تیم جای شماها نیست همتون برید
  • مهدی IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    فقط با اون اربابت مددی گورتونه گم کنید
  • کارن TR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    اصلا کاری به جزئیات ندارم بهیچ وجه از فریاد شیران ها خوشم نمیاد ولی بنده خدا یه حرف اشتباهی گفت(۹۸درصد) میثاقی با رفتاری بسیار زشت شروع به تمسخرش کرد واقعا بدور از ادب جوانمردی بود
    • ناشناس IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      بجای اینکه صدا و سیما پیشرفت کنه داره هی پسرفت می کنه واقعا این پسره رو با فردوسی پور مقایسه می کنید
  • بااطلاع IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    کاش شکوری داستان استخر را میگفت خخخخخ
    • مهدی IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      استقلالیها چه بازیکنان چه کادرفنی وچه مدیران این تیم همه رادر ناکامی خود مقصر میدانند جز خودشان را هیچ چیز سرجایش نیست هرکسی هم به این تیم میاید دیگران علیه او هستند. فکری آمد برکنار شد وحالا نوبت مجیدی است هرکس ساز خودش را میزند. مثلا در پرسپولیس رضائیان یک احترازی کرد ازتیم توسط برانکو کنار گذاشته شد و همچنین مسلمان در صورنی که ازبهترین بازیکنان پرسپولیس بودند ولی دراستقلال مثلا غفوری که‌ نصف رضائیان هم بازی بلد نیست هرروز علیه استقلال مصاحبه میکند اسماعیلی ودانشگر همینطور ولي هيچ اتفاقی نمی افتد مدیران استقلال باید با قاطعیت با غفوری برخورد کند وغفوری هم باید بداند با پول همین نیم استقلال به‌ این‌ زندگی مرفع رسیده والاه الان میبایست دردهات ودردهات ودرون زاغه زندگی میکرد.اوباید به تیم استقلال احترام بگذارد و بااین کارهای نپخته باعث تحریک دیگربازیکنان هم نشود استقلال مربیانی چون برانکو و باقری رالازم دارد تا امثال غفوری ودیگر یاغیان راادب کند
  • فری امپرازول IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    چی بلغور می‌کنی آقای معاون ورزشی کیسه همین میثاقی که ازش ایراد میگیری یکماه تموم و تو همه برنامه های که حضور داشت بخاطر رفتن مربی ایتالیایی صدا و سیما رو در اختیار کیسه و پیشکسوت های شما گذاشته بود احمدی تو دربی گزارشگر بود و گفت کلی گشتم تا ماسک این رنگی زرد پیدا کنم, نمیشد با ماسک‌ سفید یا هر رنگ دیگه ای بجز زرد گزارش کنه؟؟؟ همین میثاقی سه هفته به پیروانی گیر داده بود ولی یک کلمه حرفی از زد و خورد فرودگاه نزد و...
  • طاقبستان نیوز IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    اتفاقا این شماییدکه دستتون رو شد ونشون دادین که منطقتون هیچ انتقادی و برنمی تابه،حرفای که این مجریان زدندبرای شما کم بود،زودتر گم شید دست ازسرمردم بردارید،گورتونوکم کنید درضمن این مجریان بی کس نیستند که شما تهدیدشان بکنید
  • استقلال قهرمان IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    مددی شرتو از استقلال کم کن ، استقلال مدیران کاربلد و استقلالی میخواد ،
  • استقلال کبیر IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    بابا فرهاد مجیدی بدرد نمی خوره باید عوض شه بی تجربه است شخصیت قهرمانی ندارن فقط مربی خارجی
  • مهدی IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    بیچاره پیام صادقیان خانزاده که به خاطر پست ایشون تو کمیته اخلاق محرومیت سنگین نصیبشون شد وقتی تو پرسپولیس بودن این یارو فاسد هستش و درصد میگیره از بازیکن خیلی خوشحالم ذات خودت را جوری نشون دادی که حتی هوادار استقلال هم دیگه قبولت ندارن
  • ناصر IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    این مجریها خیلی بی ادبانه با میهمان صحبت می‌کنند ، در جای قاضی قرار می برند و شروع به بازپرسی از میهمان می‌کنند . صدا و سیما خیلی سلیقه ای شده ، قبلا خیلی بهتر بود یادمه زمان آقای کوثری ، ایشون یک مهمان دعوت کردند که با لحن بد از آقای قطبی انتقاد کرد ، روز بعد به شبکه دو زنگ زدم و تا بگم که از چی ناراحت هستم دیدم تلفنچی گفت که از مهمان برنامه ناراحت هستی، دیگه تو هیچ برنامه ای از ایشون دعوت نشد و خود آقای کوثری از بینندگان عذرخواهی کرد. ولی الان مجریها فکر میکنن که مچ‌گیری کنن یعنی برنامه خوبی اجرا کردند!!!!
  • محمدحسین IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    تفاوت آقای میثاقی و آقای فردوسی پور دقیقا در همین برنامه های چالشی مشخص میشه. آقای فردوسی پور در عین ادب طرف مقابلش رو بازخواست می کرد و هیچوقت از بالا به پایین با مهمانش صحبت نمی کرد و هیچوقت ندیدیم با مهمانی درگیری های شدید لفظی و بی ادبانه پیدا کنه. این رو جدا نگاه کنید و برنامه های آقای فردوسی پور رو یک بار مرور کنید تا این تفاوت رو ببینید اما آقای میثاقی واقعا نه ادب مناسب رو نداره و واقعا دانش برخورد با مهمان رو نداره. دعواش با آقای پیروانی رو یادتون هست؟ و یا با آقای تاج. حتی قاضی هم وقتی در مقابل یک قاتل زنجیره ای قرار می گیره، حق نداره بی ادبی کنه یا مورد تمسخر قرار بده. این ها که دیگه مهمان هستند! حالا چه مهمان شایسته چه ناشایسته!
  • مسعود IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    اخ جون دعوا خخخخ
    • سعید IR ۰۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      اصلا من هر چی مرور کردم فقط از آقای فردوسی پور فقط بی ادبی یادم اومد از آقای استیلی گرفته تا مثل دخترا قهر کردن و رو آنتن با مهمان پیشکوت و چشمک زدن به فرد مقابل(بالاخره معلوم نشد مزدک میرزایی بود یا محمد حسین میثاقی ) یعنی بله این پشکسوت رو له کردم و هزار جور بی دابی رفتاری و کلامی دیگه اصلا ایشون جو گیرترین بی ادبی بودن تو این زمینه که لنگه نداشتن و قطعا کسی به گرد پاشون هم نمیرسه ...
  • جام های اسنپی لُنگ IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    حالا کاری به عملکرد ضعیف فریاد شیران وملکی و مددی در استقلال ندارم ولی این رو اعتقاد دارم که استقلال برعکس لنگ در صدا وسیما لابی نداره ..این مجریان لنگی چگونه گزینش میشن؟؟ چرا در برنامه های ورزشی شون مجریان استقلالی نمیدارن.؟؟ احمدی و میثاقی دارن خودشون را برای لنگ جررر میدن... سریع برای استقلال حاشیه سازی میکنن ولی حاشیه های لنگ حکومتی سرپوش گذاشته میشه... چهل سال انواع واقسام حمایت های پشت پرده از لنگ حکومتی میشه ودر اخر سر لنگ رو به مظلوم نمایی میزنن و البته رسانه ها و صدا وسیما هم با اینها هم سو و هماهنگ هستن..!!و از طریق صدا وسیما خوب بلدن برای تیم لنگ شور و وفاق ملی در کشور ایجاد کنن...مطمئن باشید با این سیستم فوتبال درپیتی این تیم لنگ‌ تا سالهای سال بعنوان نماینده ایران تمام و کمال در پشت پرده حمایت خواهد شد و مسولین بی عرضه و ترسو همیشه این تیم را در جایگاههای بالا نگه خواهند داشت!!
    • آقا IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      عجیبه که نعل وارونه میزنی!!! یعنی هنوز نمیدونی که هم میثاقی وهم احمدی دو آتیشه، استقلالی اند واین رفتارشون با فریادشیران از سرتعصب به استقلاله که در واقع داشتند از او انتقام می‌کشیدند که چرا این بدبختی ها رو سر تیمشون در آورده؟!
    • مهدی IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      من خودم استقلالیم ولی چه ربطی به حکومت داره این انتخاب اشتباه مردم بود که ۸سال یه رییس جمهور آوردن که تنها دغدغه اش ردیف کردن کارای پرسپولیس بود ونه چیز دیگه‌ای
    • هوادار US ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      چه ربطی به رییس جمهور داره اینکه پرسپولیس با پنجره نقل و انتقال بسته تا نایب قهرمانی آسیا میره دلیلش شاکله خوب تیم هست. کاری که برانکو کرد
  • علی IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    آقای میثاقی واقعا مجری بی ادبیه که آنتن تلویزیون و با سرکوچشون اشتباه گرفته آقای احمدی هم که نیاز به توضیح نداره پاچه خوار درجه یک
    • سعید IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      ما باید کیو ببینیم به کی بگیم آقایان حضرات استادان دانشمندان نمی‌خواهیم میثاقی را در برنامه ببینیم آقای احمدی شما هم فقط درحد گزارشگری هستی تمام چرا از باتجربه هایی امثال یوسفی.خیابانی و.... استفاده نمیکنید متاسفام واسه این صدا سیما که ارزش واسه بینندگان ورزشی قایل نیست
    • ص. ج IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      چرا جنبه باخت را ندارین
  • Bh IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    داداش ایناهمش بهونه است میخوان باختشون روبندازن گردن این و اون توبروتیمتوجم کن تاکی بایدپرسپولیس جورایران روبکشه وهیچ حمایتی هم ازش نشه شماکه تمام نفراتی که پرسپولیس میخواست بگیره باپولهای بادآورده تون ازچنگ مادرآوردیدشرم برشماخداوکیلی بایدبریدبمیریدنکنه اگه شیمبا می اومدتنهایی ۱۰گل به الهللال میزدواقعااین بهونه ها مسخرست حال قضاوت باشما
    • طرفدار حقیقت IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      حالت خوبه لنگی!!!.کی در مورد تیم شما حرف زد!!!.که خودتو میکشی وسط!.بعد جالب اینجاس لنگیا به ما میگن که تو اخبار مربوط به لنگ‌ ما استقلالیا نظر میذاریم!.بعدشم کدام پول باد اورده که ازش دم میزنی!.اقای محترم.ما با پول فروش قایدی بازیکن گرفتیم.نه پولهای اهدایی دولت تدبیر و امید و مامان اذر گرامی!.هر بازیکنی هم که گرفتیم تو لیست خرید مجیدی بوده نه گلممد.
  • شمسعلی IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    تا امثال این اقا در استقلال هستن هیچی نمیشیم.بندازینش بیرون.مدیر با کفایت عملکردش نشون میده چی هست نه زبونش و شاخ و شونه کشیدناش.. فهم وشعور خودتون رو هم دیدیم جناب فریاد شیران.جز مقام و پول دنبال چیز دیگه ای نیستید
  • رادین پرسپولیسی IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    کیسه کشا همینن میخواد طرفدار باشه میخواد معاون یا مدیر یا سرمربی باشه
  • شهر هرت IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    اقای فریادشیران هیچ استقلالی شماروقبول نداره مقامی که توومدیرعامل دارید متاسفانه ارزوی استقلالی های دلسوز است که شماهاغصبش کردین حق هوادار ه استقلال روخوردین وما هم شمارونمیبخشیم وازتو نمیگذریم
  • محمود IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    فریاد جان دروغ گفتی بعد توقع داری بایت دست بزنند معلومه مدیریت استقلال ازروی شایسته سالاری نیست جانم....
  • شمسعلی IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    اتفاقاااا من با حضوراین تو استقلال موافقم یک نفر باید دردیه باشه تو تیم رو بروی همه وایسته این ادم تو زمانی که مدیریت تیم های پایه رو درد دست داشت عالی نتیجه گرفت.
  • دروغی به نام استقلال IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    عالم و ادم می دونن میثاقی کیسه کشه و تو روزنامه کیسه جوان کار می کرده.چی میگی واسه خودت.جنگ جنگه قدرته که کیسه رو بدبخت کرده...
  • ن یک هوادار تاج IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    آقای فریاد شیران حرکت میثاقی بد اما شما هم شعور مردم رو هدف گرفتید.. دراوج انتقاد ازمددی وزاویه با هیئت مدیره سابق وکارشکنی های وزارت ورزش وسنگ اندازیهاش درفصل پیش چندتا رنگ به درودیوارآکادمی پاشیدید وبه طرفه العینی ورزش سه اون رو به عنوان دستاورد بزرگ پوشش داد! جداشدن قائدی ازپیش تعیین شده وازاردوی تیم ملی امید و زمان هواکردن استراکلیدخورد! این سناریوی فراری دادن وزنه ها رو گماشته های سلطانیفر واو به واو بی نقص چندفصله که تکرارمیکنند وتازگی نداره... برای ریگی بنده ی خدا هم که شکرخدا جوابی ندارید ...به جای فرافکنی اگرجوابی برای شخم خوردن ازپیش تعیین شده ندارید لطفا یه گوشه بنشینید و نون و ماستی که براتون تدارک دیده شده، بی قیل وقال میل کنید!
  • دوست IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    ضعف بزرگ صدا وسیماست که مجریها اصول حرفه ای شغل خود نه می دانند نه اجرا می کنند
  • پژمان IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    چجور زد و بندی وجود داره واسه حضور تو استقلال؟؟؟؟ حضور داخل استقلال و می‌خرن؟؟؟؟ خدا وکیلی این آدما رو از کجا میارن؟؟؟؟ الحمدالله که وزارت ورزش قبلی رفت. ولی هنوز گمارده هاشون بيخيال این تیم نمیشن. دست‌ از سر استقلال بردارید...این مددی هم اگه خوب بود که از تیم قبلیش شوتش نمیکردن بیرون..
  • علی محمدی IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    بالاخره وزیر هشت سال بابا مسعود کردید حالا می‌بینید نیستش شروع کردید مجری رو بهونه کردن
  • حسن IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    خجالت بکشید ، کم دروغ و دغل تحویل مردم بدید ، حالا دیگه سر استقلال رو بریدید ، بازی با مجری رو شروع کردید برای سرگرم کردن هوادارای استقلال.....
  • الدوچرخه چی IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    این بابا فکر کرده خیلی مهمه !نه عمو تو نهایتش پادوی یک تیم درپیته داغونی!تو خود فسادی نه مبارزه کننده با فساد!انگار یادت رفته وردست ممد مایلی بودی که اگه خواست بره دست به اب بی اب نمونه!خدا خر روشناخت که بهش شاخ نداد!میثاقی واحمدی طبق رسالت خبرنگاری که دارن از توی به اصطلاح مسئول یه سوال کردن و توی دروغ گو اومدی مثل ... دروغ گفتی چرا وقتی دستت رو میشه با شلوغکاری وغربتی بازی میخای مسیره روشنگری رو منحرف کنی!چون این دو مجری سنشون از توکمتره باید مثل ....دروغ بگی وهیچ کس هم بهت نگه اگه جرات راستگویی نداری اقلا مرد باش ودروغ نگو!!!واقعا حیف از ورزش وفوتبال که افراده بی وجودی مثل تو دران مسئولیت داشته باشن. بخدا بازم به مددی که اگه راستگو نیست لااقل وجودش رو داره که نخاد شلوغکاری وغربتی بازیهای تو را دربیاره.دم میثاقی واحمدی گرم که سرتاپات رو رنگی کردن ولی اینقدر بی لیاقتی که هنوزم از رو نمیری.
  • الی IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    من ۹۸ درصد گفتم؛ یعنی تمام بازیکنانی که می‌خواستیم را جذب کردیم و یکی دو بازیکن هم نشد. یکی شیمبا که مبلغ زیادی خواست و نشد. ینی مفاهیم ریاضی و درصد رو تغییر دادی کاملا عجب. یکی دوتا بازیکن از یه طرف میشه همشون از طرفی هم میشه ۹۸ درصد. حتی اگه منظورتون ۹۰ درصد هم باشه بازهم اشتباهه چون دو تا بازیکن درصورتی ۱۰ درصد میشه که شما ۱۸ بازیکن جذب کرده باشی
  • گومیس اولونگا عیسی IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    اگه میثاقی پرسپولیسی باشه باید از مدیریت اینا حمایت کنه!!! اگه میثاقی پرسپولیسی باشه نباید تو رزومه‌اش سابقه کار تو روزنامه استقلال جوان باشه!! پس کیسه کشه که مثل همه کیسه کشا از مدیریت شون گله داره. چرا هرچی میشه اسم پرسپولیس رو میارید؟
  • جمشید IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    بی ادب میثاقی
    • زهرا نجف زاده IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      خدایااااااااا میشه میثاقی و احمدی شبکه 3سیما نباشن ،،،، و فردوسی پور برگرده ،‌خواسته 80 میلیون ایرونی....
  • حمید IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    واقعا باید ،احترامبزرگتر را نگه داشت. آقای میثاقی تندروی کرد.خود من آن برنامه را دیدم. مثلاً این تعداد بازیکن و یک دست و ....جالب نیست ،حالا یک بزرگتر یک اشتباه لفظی یا لپی داشت،باید دقت کرد.
  • فوتبالی IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    میثاقی صدرصد کیسه کشه و در صدد کسب سهم از کیسه،خب بهش کم رسیده دیگه سیبلیشو چرب کنین خخخخخ
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    به نظر من میثاقی خیلی آدم بی ادبی هست، و اصلا در حد مجری برنامه نیست، خواهش دارم از رئیس سازمان صدا و سیما آقای فردوسی پور رو برگردانند.
  • جاویدی IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    اصلا کی هست این میثاقیان جز یه آدم زیرآب زن که زیر آب عادل فردوسی پور عزیز ودوست داشتنی رو زد کسانی هم که دارن باهاش کار میکنن خیلی فرقی ندارن با خودش بی ادب. پررو. دو بهم زن
  • مینو IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    من طرفدار استقلالم. اما طرفدار فریادشیران نیستم و نمیخوام ازش دفاع کنم. اما رفتار میثاقی و همکارش خیلی زشت بود. شمابه معاون استقلال توهین کردید نه به شخص خاصی. مرتیکه از نظر شما که معاون باشگاه جایگاهی نداره چرا بهش زنگ زدید.
  • من IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    عادل فردوسی پور
  • علی IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    آقای فریاد شیران جان مادرت جان بچت جان هر کی دوست دارید آقای مددی رو بردار از استقلال فقط برید کاری که شما با استقلال کردین دشمن درجه یک هم نمی تونست انجام بده آخه چقدر پررو هستید که هنوز موندید
  • نوید IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    موقعی که میثاقی ودیگران پرسپوليس خراب می کردند واز شما تعریف وتمجید می کردند آدم خوبی بود وحالا چی شد که می گی پرسپوليسي برو اینقدر در خواب حرف نزن
  • عرب IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    تا حرف حساب میزنند پشت استقلال قایم میشید برید بیرون از استقلال - فتح الله زاده به داد استقلال برس - جباری - اولیایی و طباطبایی ها کجاید
  • پرسپولیسی هوشیار FR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    تمام این بی نظمی ها و بی اخلاقی ها از زمانی شروع شد که برنامه نود تعطیل شد. ما پرسپولیسی ها میثاقی را استقلالی مادرزاد می دانیم و خودتون هم خوب می دانید. لطفا این وصله ها را به ما نچسبانید.
  • لنگ حقیر IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    ولی خدائی احمدی و میثاقی مثل گربه نره و روباه مکار بنده خدا خسرو بیچاره رو گیر آورده بودن تا علیه مدیریت استقلال صحبت کنه.یکی بهشون بگه شما (منظورم گربه نره و روباه مکار)کی دلسوز استقلال بودید؟ تازه بعد از باخت استقلال چه خنده هایی میکردند و خوشحال بودند.
  • بینام IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    داداش یک کم حرفه ای باش. خودت را دست کم گرفتی؟ هرکی هرچی گفت که نباید جوابشو بدهی!! ولش کن جواب بعضی ها خاموشی است. تو حرفه ای هستی و مسئولیت داری ولی اون فقط یک خبرنگار است و دنبال نشان دادن خودش. ولی با اینکارها حرفه ای و مسئول نمیشود. بی خیال ما را هم ناراحت نکن.
  • علی IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    ذات کسی که در روزنامه استقلال جوان کار می کرد چه می تواند باشد غیر از هوادار استقلال بودن؟ یه شوخی بد با سوتی شما کرد ذاتش که تغییر نمیکنه. از شما خوشش نمیاد همین.دیگه فریاد کشیدن نداره آقای فریاد شیران
  • سارا IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    این میثاقی زیراب فردوسی پورو زد خودش نشسته جاش چه کیفی هم میکنه یه بچه چقدر باید پرو باشه
  • مصطفی IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    من کاری به استقلال و فوتبال ‌و فریادشیران ندارم، اما اینجا حقو به فریادشیران میدم..این میثاقی بسیار بی ادب ونزاکت هستند و این آدم کسی بود که باعث نابودی برنامه نود شد.. احمدی هم همین داره، خراب میکنه....واقعا به قول دوستمون گربه نره و روباه مکار قشنگ بهشون میاد... میثاقی ذاتش واقعا کثیفه
  • ناشناس IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    آقایی فریاد شیران چطور شده تا دیروز آقای میثاقی به به بود و بهترین مجری حالا آنها اخی اخی شده ما طرف داران استقلال میخواهیم شما ومددی وامثال شما نباشند
  • عالی IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    فریاد شیران داره بازار گرمی میکنه درد استقلال با رفتن میثاقی یا ماندن ایشان دوا نمی شه
  • صادق US ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    اینگونه از استفاده کردن از ادبیات سخیف نشان از غرور وکبر جنابعالی دارد از یه مدیر یا معاون مسئولی بعید است اینگونه صحبت تو هر چی باشی واسه خودت هستی اینجاست که میگن انسانم ارزوست حالا گیریم این دو نفر هم اشتباه کردن اما جنابعالی خود را در چه حدی میدونی از نوع حرف زدن شما پیداست که خود را خیلی بالا میگیری وحتی ریئس جمهور هم بودی این همه خودتو بزرگ ومردم را کوچک نمیشمردی وضمنا گفتی میثاقی تو فقط یه خبرنگاری یعنی چی این حرف ،فساد ستیز هم بودین الان وضع استقلال وفوتبال این نبود متاسفانه
  • فراهانی IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    ارزوی میثاقی نشیتن روی صندلی پلاستیکی کنار عدل بود ناگاه برصندلی مدیریت نشست مسئولین در حق این بچه ومردم جفا کردصوفی نشود صافی تاپخته شود خامی
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    الان هم باختتون رو میندازید گردن مجری!!! وقاحت و حقارت تا چه حد؟!!!
  • ناظر IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    واقعا میساقی آدم بی ادبی هست
  • علی زمانی IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    میثاقی مفتخور وراج
  • سید حسینی IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    این أقا اومده یعنی حاشیه ها را جمع کنه اما خودش اوج حاشیه درست کردنه بازم مجیدی که تو این اوضاع ، ایستادگی کرد و تیمو جمع و جور کرد . أقای فکری بیشتر از این خودتو نشون نده بهتره برسی به تیم خودت . نشون دادی برعکس مجیدی برا استقلال خیلی کوچیکی
  • از طرف یک فرهنگی و مدرس دانشگاه US ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    ضمن احترام به همه دوستان، بنده نه در دفاع از آقای فریاد شیران نه کس دیگری،برخورد آقایان مجری به خصوص میثاقیان با یک فرد ،بسیار زننده و توام با بی احترامی بود،از یک فرد بعنوان مجری خیلی بعید بود،فردی را با نیش خند و کلماتی بچه گانه مورد بی احترامی و توهین قرار دهی،شما خودتان از این آقا دعوت کردی بعد می گویی باید از مدیران بیایند صحبت کنند،یا بازی کردن با اعداد اینکه ایشان ۹۸ درصد را گفته،آقای محترم با این رفتار شخصیت و ظرفیت خودت را زیر سوال می بری،این رفتار شما بعنوان یک مجری مورد پسند طرفداران هیچ تیمی نیست.انتقاد کردن لازم و مورد قبول است اما تمسخر کردن نه.امیدواریم رفتار خودت را تجزیه و تحلیل کنی
  • سیامک کریمی IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    استقلال لیاقتش همین فریاد شیران هاست
  • هوادار IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    خب خدا را شکر این دفعه معلوم شد که باعث باخت کیسه کیه ... میثاقی و احمدی هستند ... شکر خدا اینبار نگفتند وزیر پرسپولیسی باعث باخت ما شدند
  • رضاعطایی IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    این آقای میثاقیان علی الظاهر نمی داند که در برنامه تلویزیونی صحبت می کند،تمسخر افراداصلا مورد پسند نیست ،برنامه های تلویزیونی همه نوع بیننده دارد،این رفتار میثاقیان جنبه زشت و بد آموزشی برای جوانان دارد.
  • abbas IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    فصل شروع نشده حواشی شروع شد فردا هم دوباره ببازید مجری پرسپولیسی بوده ..بجا این کارا بفکر تیمتون باشید یه مربی با ثبات بیارید مجیدی اصلا برنامه نداره .حیفه این همه هزینه اخرشم کم میارید حواشی درست میکنید .پرسپولیس حالا حالا ها تو اسیا جزو ۴تا هست .
  • رضاعطاالهی IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    جناب میثاقیان بعنوان فردی در امر تعلیم و تربیت توصیه می کنم،راه محبوبیت راه دیگری دارد،تمسخر و توهین به دیگران نه تنها محبوبیت نمی اورد،بلکه موجب تنفر و انزجار بیننده می شود،امید و ارم توصیه دوست و دلسوز خود را پذیرا باشی
  • شاهرخ IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    میثاقی آدم بی ادبی هست صدا سیما باید برای. البته با عرض پوزش مجریان کلاس رفتار اجتماعی برگذار کند هر کسی شایسته قاب شیشه ای نیست
  • م IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    میثاقی نه بگو مار تو آستین
  • مانی IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    میثاقی بسیار بی ادب و از خود راضی هست قصد توهین ندارم ولی تیمی که وزیر و وزرا حمایتش کنند و مشکل مادی هم نداشته باشه پیروز میشه و حمایتش میکنند و بیخودی به و چه تیمی هم که پارتی و پول نداشته باشه مجری هم گستاخ میشه و مسخره می کنه
  • ناشناس IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    واقعا میثاقی بی تربیته احمدی‌ خوب بود اونم حالا رفته پیش این بی تربیت عین اون نشه خدا کنه
    • آرش تاجى IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      احمدى هم اصل پاچه خوار هستش! اينها مجريان غيرمردمى هستند!
  • ۶ تایی US ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    راست میگن دیگه مگه بلدی به چرخی کم اوردی
  • عبدالرضا IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    فکرکنم مدیریت صداوسیماازاستقلالم بدتره، این مردک بی ادب گذاشتین جایه فردوسی پور.... چطوری اینقدرپرووبی ادبی توبرنامه زنده،،، والاخلایق هرچی لایق،،، خوشبختانه ازموقعی که این بچه سوسول آمده دیگه برنامه هاتون کسی نگاه نمیکنه،،، والله من پرسپولیسیم، ولی به تمام دوستایه استقلالیم افتخارمیکنم، هویت فوتبال ایران همین دوتاباشگاهن خجالت بکشین ازاین همه طرفدار،،، فیادشیران درسته مالی نیست، ولی الان معاون استقلاله، به حرمت استقلالم که شده این مردکوصداسیمابایدعذرخواهی کنن
  • مجتبی IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    خواهشا مجری استقلالی خودتونومثل بازیکنانتون به پرسپولیس قالب نکنید
  • علی کریمی IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    سلام رسانه ملی بایدبه ریشه مشکل بپردازد ودلیل اینکه هرساله طی 8سال چراباشگاه بازیکنان ستاره خودراازدست میده چیه مدیرعاملی که کرونا داشت باید1ماه استراحت کنه چطور 4روزه سرپاشده حتی قراردادمیبنندازنظرمن که کارشناس فوتبال نیستم ازقبل نتیجه رامیفهمیدم 5تا6تابازیکن جدیدکه 2جلسه تمرین کردندمعلومه هماهنگی ندارندالبته هرتیم دیگری هم باشه 99درصدهمین نتیجه میگیره اگردلسوزیدریشه یابی کنیدمشکل کجاست
  • اتابک خان IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    خوبت کردن سنگین بشین خونه ت..جیگرمون حال اومد
  • محمد IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    آقای میثاقی شماباحمایت فردوسی پورعزیزاومدی تلوزیون وبه اوخیانت کردی بخاطرهمین سعی میکنی بااین بی ادبیها خودتو تومردم جابندازی تاپول بیشتری به جیب بزنی.شمایک درصدمجریهایی مثل فردوسی پور.خیابانی و.بین مردم محبوبیت ندارید هم شما هم هاشمی میخواهیدبزوربااین افتضاح بازی بین مردم جاکنی نه داداش شماهیچ وقت به این دومجری محبوب مردم نزدیک هم نمیشویدپس بیشترخودتونو خراب نکنیدتو وهاشمی پشت فردوسی پور روخالی کردیدکسی که به شما لطف کردتابه اینجابرسید.بریداخلاق ومعرفت وبیان ازمجریهای قبلی یادبگیرید
  • محمد IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    من نه اهل فوتبالم ونه خوشم میاد.ولیکن همین رو میدونم که از وقتی صدا وسیما بی صاحب شده .هرکسی از تریبونش یه عنوان سلاحی واسه دعوای شخصی استفاده میکنه شده جای یه مشت آدم بیسواد عربده کش وبی تجربه که بویی از بزرگی کوچیکی واخلاق رسانه ای نبردن.البته چی سرجاشه که اینا باشن.
  • پویا IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    گورتو از استقلال گم کن
  • زنده باد پرسپولیس دو ست داران ارتش سرخ این حرفه IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    زنده باد آقای.میثاقی تومان مجری‌های خوب وتمم فوتبال دوستان
    • Mohamad IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      پرسپولیسی و استقلالی نداره کار میثاقی خیلی زشت بود ولی فقط اونجایی که گفت ۹۸درصد بازیکن ها رو جذب کردیم فکر کنم همه رو آوردن ولی یکی بدون کفش بازی میکنه
  • استقلالی IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    خلاصه که از دیروز همه میگفتن میثاقی جای فردوسی پور رو گرفته نمیدونم چه و چه و چه! الان که یه استقلالی حرف زده همه زیر پرچم میثاقی و صدا و سیما دارن سینه میزنن lol آفرین بر شما
  • یاسین IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    این همه جنگ و دعوا برا چیه کی استقلال و ب خاک سیاه نشونده؟ استقلال همین الان کم بازیکن بزرگ نداره پارسال هم اژ هر تیمی بیشتر مهره داشت مشکل استقلال در انتخاب بد مربی هستش فرهاد اسطوره استقلال هست بله درسته اما اصلا شخصیت ی مربی بزرگ و نداره دانش لازمو هم نداره هیچ وقت استقلال با مجیدی ب جایی نمیرسه ــ
  • علی GB ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    سلام به همه دوستان خوب استقلالی این هوچی بازی ها هواستون پرت نکنه تیم خوب بازی کرد و سیگنال خوبی توی بازی ها نشون داد تازه وارد های استقلال هم خوب بازی کردن در حد توان از نظر فنی هم خوب بودم و تمرکز خوبی داشتیم و با یک تیم بین المللی بازی کردیم که هزینه خوبی برای شده بود حالا که فرهاد اولین فصله خودش تیم چیده وارد گود شده بزارید تمرکز داشته باشه حمایتش کنیم یک چیز از مدیریت می‌خوایم فقط به کرد خودش برسه کاری به تیم نداشته باشه سنگ راه نشه همین چون دقیقا ما چند سال از این مورد داریم ضربه میخوریم وگرنه تیم بدن به دست هوادارهای تا کانون هوادار ها ادارش کنه و کسی که هواداران میخواند به راس کار بیایند تمام ممنون از همه هواداران با تعصب و خونگرم استقلال
  • کمال IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    میثاقی آدم بی ادبی هست
  • مختاری IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    کوتاه بیا معاون آقای مدیر به جونای شون رحم کن با اینحال آدم سالم و پاکی هستی اما زدی به خط مایلی چون همکار هم بودین باز میگم به پاک بود مت عمیق ایمان دارم
  • ایرانی IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    از زمانی که فردوسی پور ازصداوسیمارفته من به برنامه ورزشی بابعضامجری‌های لوس وبی ادب تازه بدوران رسیده توجهی ندارم صداوسیما درافراط وتفریط گرفتار است
  • حاکم US ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    دمت گرم میثاقی خوب داری عده ای راک فقط ادای مدیرهارادرمیارن ب چالش میکشی احسنت راهتوادامه بده
  • داریوش IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    فریاد شیران شما مقصر نیستی مقصر اون وزیری هستش که با ندونم کاری شما را انتخاب کرد و وزیر بعدی تأیید کرد و امثال علینژادها کمر به نابودی استقلال بستند آقای سجادی نشون داد که به هیچ کدوم از حرفهایی که زده پایبندنیست وگر نه کفتارانی امثال تو و مددی که خیلی از تیمهای ریشه دار. را نابود کردید را گذاشته بالای سر تیم مردمی استقلال ولی کور خوندید شما ختی لیاقت چوپونی ندارید بهترین گزینه اینه که هرچه زودتر خودتون مثل بچه آدم گورتون را گم کنید ذات خراب شما مشخص شده استقلال نابود شدنی نیست شما با این کارهای وقیحانه فقط کمر به بردن آبروی ایران و ایرانی و سرافکندگی استقلال بستید لعنت بع همتون شغالان لاشخور گمشید و استقلال را بسپارید به دست اهلش کفتارهای بی لیاقت میدونی چرا از کلمه آقا توی حزفهایم استفاده نکردم چون شما هیئت نابودگر لیاقت ندارید
  • بابک IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    درود به همگی دوستان استقلالی کمی عاقلانه و منصفانه قضاوت کنید،شما متاسفانه چوب تفرقه و بی اخلاقی و بی مدیریتی یاران خودتون رو میخورید،قدرت طلبی ،عدم رعایت حرمت پیشکسوت،عدم از خود گذشتگی،..بلای جان آبی پوشان پایتخت شده،اتفاقا من برنامه رو دیدم روش برخورد و سوال و گفتگوی مجریان برنامه اصلا در قامت رسانه ملی نبود،بالاخره مسول باشگاه بزرگی دعوت شما رو پذیرفته،پدر فرزندانی هم چون شما مجریان میباشد،حیای شما کجا رفته،اتفاقا یکی از معدود فصولی هست که حدودا آرامش داخل تیم بود،تیم مدیریت قصد پالایش و ترمیم فرهنگی فکری فنی داشت،سرمربی اختیار کامل دارد،هر بازیکنی که گفت گرفتن که هزینه این افراد خودش جای سوال داره،ببینید اکثر بازیکنان، پدیده یا شگفتی فصل قبل بودن که مجیدی درخواست داده بود و قرارداد شد،پس به جای خود زنی و ایجاد تفرقه،حمایت کنید،من خودم نظرم این هست که مجریان بی تجربه و ناکارآمد تلویزیون فقط هدفشون تخریب و نهایتا رسیدن به اهداف خودشون بود،که باید جلوی اینکار گرفته بشه،امیدوارم که فکری به حال رفتار چنین مجری‌هایی بشه،انشاله
  • فقط تاج IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    اقا این تیم چون تیم شاهنشاه اریا مهر بوده نمیخوان هیچی ازش بمونه مثل اون خونه هایی که تو کرج ساخته بعد ماکه میثاقی رو میشناختیم اون عادل بدبخت برنامه نودش رو دزدید ولی اقای احمدی قابل احترامه ولی دست همه ی اینا تویه کاسس شما بااستقلال نمیتونید هیچ غلطی کنین
  • عبدالله رضاعلی IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    خدا تک تک تون لعنت کنه که استقلال به این روز انداختید
  • عباس IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    طبق معمول معتقد به تئوری توطئه
  • خیابانی IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    میثاقی آدم بدبخت وعقب مانده وجانمازاب کشی است می خواهدخودرامعروف کندالبته معروف شده است درپستی وبدذات بودن نه محبوب مثل فردوسی پورتراب صداوسیمامتاسفم این دلقک بی مزه رارهانمی کند
  • آرمین IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    دست خسرو حیدری که رو شده تو دارودسته سعادتمنده وسهمخواهه...ضمنا هیچوقت استقلال اینقدر راحت باکمپ وهتل مجهز به رقابتها نرفته بود حالا مجیدیی خریداش بدن تقصیر خودشه
  • عقاب تیز بین IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    خدایا ببین این کیسه کشای متوهم و حالا که دیگه سلطانی فر نیست گیر دادن به مدیرا خودشون که پرسپولیسین و فلان بهمان چقدر د آخه چقدرشما حقیر وبدبختید که این طرز فکرتونه تیمتون و مربیه بی عرضتون نتونسته نتیجه بگیره گیر دادید به پرسپولیس دوباره ؟ آخه تا کی بهانه تراشی تا کی حمایت از بازیکن و خاله فرناز یکم به خودتون بیاید و خجالت بکشید این سیاست خاله فرنازه که بعد از باخت توپ و بندازه تو زمین یکی دیگه تا خودش و تبرعه کنه واقعا براتون متاسفم از تح دلم متاسفم که با این کاراتون وحرفاتون فقط دارید از بازیکنای بی عرضتون حمایت میکنید اوناهم میگن خوب خرای گیر آوردیم هیچوقت مارا هدف قرار نمیدن تا این طرز فکرتون باشه تیمتون همینه از ما گفتن خود دانید ،یا حق
  • سعید IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    چرا درموردمبلغ قرارداد ریگی چیزی نمیگی آقای فریادشیران؟
  • Pejman IR ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    با اینکه فرهاد و دوست دارم و خاطره های فوق العاده خوبی همه استقلالیا باهاش دارن‌ ولی هنوز زود بود و زود هستش برای سرمربی گری تو استقلال. ... چه بخواهیم و چه نخواهیم در حال حاضر و تو این برهه زمانی فقط فتح الله زاده و امیر خان قلعه نویی میتونن نجات بدن این تیمو...
  • ناشناس IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    به خاطر این که اقای میثاقیان پرسپلی سی دو آتی شه هست. چشم دیدن پیشرفت استقلال رو نداره . بازم جواد خیابانی و فردوسی پور .
  • ahuora IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    خخخخ اگه شمارو زیر سوال نبره کی رو پس ببره خخخخ میخوای هرطوری راحتی تو باشگاه کارکن!! نامهایی از مجریان میبری که همشون مثل خودت استقلالین!! خخخ !! بنده خدا یه عمره مملکت با زیر سوال نبردن وضعیتش همینطوره!! اونوقت خودتو پادشاه میدونی !! همسن بازی راه میندازی؟؟ برو تو آینه خودتو ببین از ریش سفیدت خجالت بکش... تو اگه مشکل نداری پس چرا میترسی جواب بدی؟ هاااااا با توام!!
  • هادی حقیقی IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    میثاقی جای غصبی نشسته روزی با سر سقوط خواهد کرد
  • محمد IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    از وقتی که شما تو باشگاه اومدین فقط افت استقلال رو دیدیم
  • تاجی طبرستانی IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    مدیر استقلالی برای استقلال ، تنها خواسته و مطالبه هوادارن استقلال در این 8 سال گذشته . و این حجم لجبازی و عناد با هواداران استقلال و مخالفت با خواسته بحق آنها ، جای سوال و تردد زیادی بهمراه دارد . واقعا مشکل وزارت و دولت با حضور یک مدیر استقلالی مث فتح االه زاده ، منزوی ، نظری جویباری ، دکتر قریب ، دکتر خطیر و دکتر توفیقی چیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • علی IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    استقلالیا جنبه باخت داشته باشین عشق عادل فردوسی پور فقط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی