نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
۴ |
۳
رضا اسدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا اسدی هافبک جدید سرخ‌پوشان موفق شد در اولین بازی خود برای پرسپولیس پاس گل بدهد.

رضا اسدی خرید جدید پرسپولیس در حالی در ترکیب اصلی این تیم در دیدار با استقلال تاجیکستان قرار گرفت که عملکرد بسیار خوبی در این دیدار داشت. این هافبک خوش استایل که اولین بازی رسمی خود را برای پرسپولیس انجام می داد  با ۱۲ نبردهوایی موفق، ۵ تکل، ۸ قطع توپ و ۸۸ لمس توپ عنوان بهترین بازیکن زمین را به دست آورد. اما اوج کار خرید جدید پرسپولیس روی تک گل این تیم بود.

اسدی بعد از حرکت خوب در عرض و جا گذاشتن بازیکن استقلال تاجیکستان موفق شد به مهدی ترابی پاس گل بدهد و زمینه ساز صعود پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود. درخشش اسدی در حالی رقم خورد که این بازیکن دیرتر از سایرین به تمرینات پرسپولیس اضافه شد و طبیعتا برای هماهنگی بیشتر با سایر بازیکنان و جا افتادن در تیمی مثل پرسپولیس نیاز به زمان خواهد داشت. اسدی که جانشین نوراللهی در پرسپولیس شد قرار است برای فصل جدید شماره ۸ را برتن کند ولی در مسابقه با استقلال تاجیکستان به دلیل اینکه در مرحله گروهی نوراللهی شماره ۸ را برتن کرده بود، شماره ۹۶ را پوشید.

با توجه درخشش اسدی و اینکه یحیی حساب ویژه ای روی این بازیکن باز کرده ، کامیابی نیا هافبک باتجربه سرخ پوشان کار سختی برای رسیدن به ترکیب اصلی پرسپولیس خواهد داشت. کمال که از ناحیه مچ پا مصدوم است این روزها مشغول درمان خود است و از چند وقت دیگر به تمرینات پرسپولیس بازخواهد گشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهمن IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    وقتی بیست میلیارد پول بی زبان رو بهش میدن انتظار هم میره که خوب بازی کنه ولی نورالهی یه چیز دیگه بود
  • دانیال IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    خوب دیگه پرسپولیس شانس آوردشوت ازراه دورتبدیل به گل شددروازه بان جلوکشیده بودونتونست مهارکنه البته استقلال تاجیکستان خیلی ضعیف بوداصلاخوب بازی نکردن
  • Omid US ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    bazykoneh besiar khouby hast va be nazareh man az Nourolahy ham kheily behtar hast, Nourolhy digeh on angizeh ra nadasht, haman behtar ke raft
  • عماد IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    حالا حالاها كار داره چقدر توپ لو مي داد !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی