چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳
۰ |
۰
در سپاهان میرزازاد فیکس است یا کریستوفر؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سپاهان بعد از دست دادن پیام نیازمند که راهی پورتیموننزه شده است دو دروازه‌بان جدید به خدمت گرفته است. نیما میرزازاد دروازه‌بان نساجی و کریستوفر دروازه‌بان اتریشی.

کدام یک از این دو دروازه‌بان در ترکیب ثابت سپاهان به میدان خواهند آمد؟  شاید بازی دوستانه سپاهان در برابر نساجی که روز جمعه در قالب بازی تدارکاتی انجام می شود پاسخ این سوال را روشن کند.

اما جالب است بدانید دروازه‌بان نساجی خود را مرد شماره یک سپاهان در فصل جدید می‌داند و می‌گوید: در نساجی جایگاه خوبی در تیم داشتم و شاید خیالم از فیکس بودن راحت بود و این شرایط قطعاً در سپاهان برای من متفاوت است و به این راحتی نمی‌توانم بابت فیکس بودن مطمئن باشم ولی همانطور که گفتم با آمدن به سپاهان یک چالش جدید در زندگی ورزشی خودم پذیرفتم و دوست دارم برای جایگاهی که به دنبالش هستم بجنگم و تلاش کنم و از خودم مطمئن هستم که آنقدر تلاش می‌کنم و خوب کار می‌کنم که گلر اصلی سپاهان در فصل جدید باشم.

وی هم چنین در واکنش به حضور گلر اتریشی در تمرینات تیم سپاهان گفت: ایشان هم چند روزی است به تمرینات اضافه شده و گلر خوبی است و مطمئنم یک رقابت جذاب و جانانه کنار هم خواهیم داشت و این موضوع هم به رشد و بهتر شدن من کمک می‌کند که یک رقیب قدر داشته باشم ولی همانطور که گفتم به دنبال جایگاه اصلی هستم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی